Wedden op de Olympische winterspelen 2014 in Sochi
Hallo,
Van 7 tot en met 23 februari 2014 worden in het Russische Sochi de 22ste Olympische Winterspelen gehouden.
Plaats hier je wedtips en andere informatie rondom de spelen!
Hieronder alvast wat aanbiedingen van Unibet:
https://www.unibet.com/betting#/group/1000093180/category/0
in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tipsvoorwinst:
Nederlandse equipe minder dan 18,5 medailles 8/10 (Unibet; 1,28)
Free muniiee (y) :d
Onderbouwing:
Doelstelling NOC*NSF: 9 medailles (1 meer dan 4 jaar geleden)
Droom: 14 medailles
Bron: http://www.nu.nl/sport/3695325/nocnsf-voorzitter-bolhuis-hoopt-veertien-nederlandse-medailles.html
Nederlandse equipe minder dan 18,5 medailles 8/10 (Unibet; 1,28)
Free muniiee (y) :d
Onderbouwing:
Doelstelling NOC*NSF: 9 medailles (1 meer dan 4 jaar geleden)
Droom: 14 medailles
Bron: http://www.nu.nl/sport/3695325/nocnsf-voorzitter-bolhuis-hoopt-veertien-nederlandse-medailles.html
(y) (y) (y) je vind hem onder winterspelen/medal specials/land en dan totaal aantal medailles.
http://forum.fok.nl/topic/2061171
Hier wordt er ook gediscussieerd over hoeveel medailles ned gaat halen.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voor Dag 1 OS:
Schaatsen - Heren 5000m
Seung-Hoon Lee wint van Ivan Skobrev @1,90
Jan Blokhuijsen wint van Ivan Skobrev @1,85
Moritz Geisreiter wint van Dmitry Babenko @1,55
Top 3 Seung-Hoon Lee @3,00
Top 3 Jan Blokhuijsen @3,25
Skobrev wordt mijns inziens voor de 5 km overschat door Unibet. Lee is altijd een vraagteken, maar reed toevallig vorige week een trainingswedstrijd 3 km in Heerenveen en zat daarbij vlak achter Kramer en nog voor Bergsma.
Ik zie Lee met Blokhuijsen als grootste kanshebbers voor top 3 na Kramer en Bergsma, en omdat Unibet Skobrev er nog tussen plaatst zijn die quoteringen voor top 3 ook interessant. Als een van beiden het haalt, maak je al winst met een evenredige inzet op die twee top 3's.
Schaatsen - Heren 5000m
Skobrev wordt mijns inziens voor de 5 km overschat door Unibet. Lee is altijd een vraagteken, maar reed toevallig vorige week een trainingswedstrijd 3 km in Heerenveen en zat daarbij vlak achter Kramer en nog voor Bergsma.
Ik zie Lee met Blokhuijsen als grootste kanshebbers voor top 3 na Kramer en Bergsma, en omdat Unibet Skobrev er nog tussen plaatst zijn die quoteringen voor top 3 ook interessant. Als een van beiden het haalt, maak je al winst met een evenredige inzet op die twee top 3's.
If you like sports, you will love Zweeler
Die onder 18,5 medailles zit er goed in ja, maar denk dat er wel mogelijkheden zijn om heel dicht in de buurt te komen. In elk geval een matige ambitie trouwens, van die Chef de Mission Maurits Hendriks. 8 medailles van de vorige Spelen + 1. Kans is aanwezig dat we er na 2 dagen al 5 stuks hebben (hangt wel van Blokhuijsen en Antoinette de Jong af, of beter gezegd van hoe goed Lee en Pechstein zullen zijn). Maar in elk geval minstens 3 (Kramer, Bergsma en Wüst).
Daarnaast pakken Kramer en Wüst gezamenlijk nog minstens 3 individuele medailles (Kramer 10 km, Wüst 1500 meter en 5 km). Pakt Bergsma een medaille op de 10 km, en Bob de Jong hoogstwaarschijnlijk ook. Verder zijn Michel Mulder (500 meter), Stefan Groothuis (1000 meter), Lotte van Beek (1000 meter en 1500 meter, en indien zij het niet redt hebben we back-up met Marrit Leenstra op die afstanden) zeer reële medaillekansen. Tel daar nog beide ploegenachtervolgingen (heren en dames) bij op en bij het schaatsen zitten er misschien wel 16 medailles in het vat.
Nou is dat wel ongeveer het maximaal haalbare, maar haal er vier twijfelgevallen af dan kom je alsnog aan 12 medailles. En wie weet vindt er nog een Tuitertje plaats, met een Verweij die opeens op de 1500 meter uitpakt. Of een Kleibeuker op de 5 km dames. En dat is dan enkel het schaatsen, al hebben we daarbuiten niet veel mogelijkheden geloof ik. Of er moet ergens een Sauerbreijtje uit de lucht komen vallen, maar daarvoor volg ik sporten als shorttrack, bobsleeën (en dan heb ik het over de damesbob, niet over die angsthaas Van Calker) en snowboarden te weinig. Kunnen in elk geval wel eens zeer succesvolle Spelen voor Nederland worden. Ook al blijft het voor ons landje dan (vooral) beperkt tot dat hardrijden op de schaats.
Als raschauvinist zet ik gewoon een 10'tje x3,30. Nederland minstens 19 medailles :) En dan hoop ik vooral op nog wat eremetaal bij het shorttrack, als bonusje.
Daarnaast pakken Kramer en Wüst gezamenlijk nog minstens 3 individuele medailles (Kramer 10 km, Wüst 1500 meter en 5 km). Pakt Bergsma een medaille op de 10 km, en Bob de Jong hoogstwaarschijnlijk ook. Verder zijn Michel Mulder (500 meter), Stefan Groothuis (1000 meter), Lotte van Beek (1000 meter en 1500 meter, en indien zij het niet redt hebben we back-up met Marrit Leenstra op die afstanden) zeer reële medaillekansen. Tel daar nog beide ploegenachtervolgingen (heren en dames) bij op en bij het schaatsen zitten er misschien wel 16 medailles in het vat.
Nou is dat wel ongeveer het maximaal haalbare, maar haal er vier twijfelgevallen af dan kom je alsnog aan 12 medailles. En wie weet vindt er nog een Tuitertje plaats, met een Verweij die opeens op de 1500 meter uitpakt. Of een Kleibeuker op de 5 km dames. En dat is dan enkel het schaatsen, al hebben we daarbuiten niet veel mogelijkheden geloof ik. Of er moet ergens een Sauerbreijtje uit de lucht komen vallen, maar daarvoor volg ik sporten als shorttrack, bobsleeën (en dan heb ik het over de damesbob, niet over die angsthaas Van Calker) en snowboarden te weinig. Kunnen in elk geval wel eens zeer succesvolle Spelen voor Nederland worden. Ook al blijft het voor ons landje dan (vooral) beperkt tot dat hardrijden op de schaats.
Als raschauvinist zet ik gewoon een 10'tje x3,30. Nederland minstens 19 medailles :) En dan hoop ik vooral op nog wat eremetaal bij het shorttrack, als bonusje.
Head-to-head combo voor mannen 5k schaatsen (Unibet)
Yuskov sneller dan Bokko (1,28)
+
Kuck sneller dan Beckert (1,55)
+
Swings sneller dan Pedersen (1,60)
= Total odd: 3,17
Stake: 3/10
Had veel meer van Kuck verwacht! Jammer
Yuskov sneller dan Bokko (1,28)
+
Kuck sneller dan Beckert (1,55)
+
Swings sneller dan Pedersen (1,60)
= Total odd: 3,17
Stake: 3/10
Had veel meer van Kuck verwacht! Jammer
Voor de high rollers :p
Kuck layen @11 voor top-3 notering mannen 5k schaatsen (Betfair)
Kuck layen @11 voor top-3 notering mannen 5k schaatsen (Betfair)
Nog een goede tip van Palli:
500 meter schaatsen mannen (Unibet)
Tae-Bum Mo top-3 notering @1,42
Hij is de favoriet op de 0,5k...met als grootste concurrenten de Nederlanders M. Mulder en Smeekens.
500 meter schaatsen mannen (Unibet)
Tae-Bum Mo top-3 notering @1,42
Hij is de favoriet op de 0,5k...met als grootste concurrenten de Nederlanders M. Mulder en Smeekens.
chomp:
Ik vraag me af hoe het ijs is in Sochi. Wellicht ga ik dus toch voor Rusland.
vonloite:
Hier ook wat Canadese familie die zeggen dat ze inderdaad een erg grote kans maken. Finale Canada - Rusland. Speel deze mee. Stake 3/10.
govat:
Ik speel hem mee, thanks!
Ondertussen odd al gezakt naar 3.00
mokum001:
IJshockey!
Gouden medaille winnaar: Canada @3,5
Canada heeft dit jaar veruit de beste aanvallers, komen allemaal van de beste topclubs uit het NHL.
De enige die hier misschien nog bij in de buurt komt zullen de Russen zijn, die hebben namelijk ook een aardige ploeg en het thuisvoordeel.
Toch denk ik dat uiteindelijk Canada aan het langste eind trekt
IJshockey!
Gouden medaille winnaar: Canada @3,5
Canada heeft dit jaar veruit de beste aanvallers, komen allemaal van de beste topclubs uit het NHL.
De enige die hier misschien nog bij in de buurt komt zullen de Russen zijn, die hebben namelijk ook een aardige ploeg en het thuisvoordeel.
Toch denk ik dat uiteindelijk Canada aan het langste eind trekt
Ik speel hem mee, thanks!
Ondertussen odd al gezakt naar 3.00
Hier ook wat Canadese familie die zeggen dat ze inderdaad een erg grote kans maken. Finale Canada - Rusland. Speel deze mee. Stake 3/10.
Ik vraag me af hoe het ijs is in Sochi. Wellicht ga ik dus toch voor Rusland.
Volgens coach Bart Veldkamp is het niet het snelste ijs,waardoor Bart Swings in het voordeel is (hij schaatst liever op 'werkijs') en hoopt op een medaille vooral op de 1500m waar niemand erbovenuit steekt.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Geisreiter voor Babenko is alvast binnen en Skobrev heeft een allesbehalve scherpe tijd neergezet :)
[QUOTE=marcel013;2955172]Voor Dag 1 OS:
Schaatsen - Heren 5000m
Ik zie Lee met Blokhuijsen als grootste kanshebbers voor top 3 na Kramer en Bergsma, en omdat Unibet Skobrev er nog tussen plaatst zijn die quoteringen voor top 3 ook interessant. Als een van beiden het haalt, maak je al winst met een evenredige inzet op die twee top 3's.[/QUOTE]
Lee faalt hard zeg. Streep door bet met Skobrev. De overige voorspellingen wel uitgekomen. Blokhuijsen voor Skobrev, Geisreiter voor Babenko en Lee of Blokhuijsen top 3. Toch winst geboekt :)
Daarnaast 3 van de eerste 19 Nederlandse medailles binnen ;)
Schaatsen - Heren 5000m
Ik zie Lee met Blokhuijsen als grootste kanshebbers voor top 3 na Kramer en Bergsma, en omdat Unibet Skobrev er nog tussen plaatst zijn die quoteringen voor top 3 ook interessant. Als een van beiden het haalt, maak je al winst met een evenredige inzet op die twee top 3's.[/QUOTE]
Lee faalt hard zeg. Streep door bet met Skobrev. De overige voorspellingen wel uitgekomen. Blokhuijsen voor Skobrev, Geisreiter voor Babenko en Lee of Blokhuijsen top 3. Toch winst geboekt :)
Daarnaast 3 van de eerste 19 Nederlandse medailles binnen ;)
Voor Dag 2 OS:
[B]Schaatsen - Dames 3000m[/B]
Een combinatie met:
Martina Sablikova eindigt voor Claudia Pechstein @1,25
Olga Graf eindigt voor Ida Njatun @1,30
Annouk van der Weijden eindigt voor Katarzyna Bachleda-Curus @1,72
Geeft x2,79.
Zelf 25 eetjes op ingezet.
[B]Schaatsen - Dames 3000m[/B]
Een combinatie met:
Martina Sablikova eindigt voor Claudia Pechstein @1,25