Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische winterspelen 2014 in Sochi

Hallo,
Van 7 tot en met 23 februari 2014 worden in het Russische Sochi de 22ste Olympische Winterspelen gehouden.
Plaats hier je wedtips en andere informatie rondom de spelen!
Hieronder alvast wat aanbiedingen van Unibet:
https://www.unibet.com/betting#/group/1000093180/category/0
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
233 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bart Swings voor Bokko heb ik ook @2.40
Biathlon net pech ongeveer kiet had Domracheva podium en Soukalova
0 Vind ik leuk's
Raar odd van Swings voor Bokko nu 1.45
Ik heb hem gepakt op 2.40
0 Vind ik leuk's
Had je hem voor of na de 1000 meter gepakt?
0 Vind ik leuk's
Nog een h2h-combo gemaakt met wat nieuwe h2h's:
Schaatsen - Heren 1500 meter
Denis Yuskov eindigt voor Mark Tuitert @1,50
Zbigniew Brodka eindigt voor Denny Morrison @1,95
Samen x2,93 (y)
Morrison is meer de 1000 meterrijder, terwijl Brodka juist meer de 1500 meterrijder is. Vind het opvallend dat Morrison volgens Unibet de favoriet is, al reed ie wel een erg sterke 1000 meter natuurlijk. Maar normaliter houdt het na 1100 meter wel op met hem. Het is in elk geval lang geleden dat Morrison nog eens top 5 zat op de 1500 meter, terwijl Brodka zo'n beetje de meest constante 1500 meterrijder is. Geen echte winnaar, maar wel altijd goed voor een (sub)topklassering. Won vorig jaar ook het wereldbekerklassement over de 1500 meter.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Davis en Hansen acht ik kansloos met een laatste buitenbocht, morgen ga ik live Brodka vóór Davis in hun rit spelen.
Ik pak Swings @15 1/10 als winnaar nu.
Tuitert heeft een mooie loting. Verder net als gisteren op de 1000 voor vrouwen geen uitgesproken favoriet.
Morgen rond 14.20 komen live meer quotes online, dan zal ik nog posten wat ik speel.
0 Vind ik leuk's
Canada - Austria (ijshockey)
Canada grote favoriet en zeker sterker, maar krijgt altijd tegengoals.
Austria de underdog maar scoort eigenlijk altijd wel.
Mijn picks:
- Austria to score o 0.5 @1.40 high stake
- Austria to score o 1.5 @3.35 low stake
0 Vind ik leuk's
tijgernootje:
Davis en Hansen acht ik kansloos met een laatste buitenbocht, morgen ga ik live Brodka vóór Davis in hun rit spelen.
Ik pak Swings @15 1/10 als winnaar nu.
Tuitert heeft een mooie loting. Verder net als gisteren op de 1000 voor vrouwen geen uitgesproken favoriet.
Morgen rond 14.20 komen live meer quotes online, dan zal ik nog posten wat ik speel.

Ik zou persoonlijk Yuskov toch wel dé favoriet noemen. Op basis van dit seizoen en ook mede door zijn 1000. Deed even een 0,5 sec van z'n PR af. Maar van Swings verwacht ik, mede door diens 1000, ook het nodige ja. Winnen lijkt me alleen misschien net iets te veel van het goede, maar zou wel erg tof zijn als België goud pakt met een echte Belg. Als er tenminste geen Nederlander in de buurt van winst komt :p
0 Vind ik leuk's
smittaa:
Canada - Austria (ijshockey)
Canada grote favoriet en zeker sterker, maar krijgt altijd tegengoals.
Austria de underdog maar scoort eigenlijk altijd wel.
Mijn picks:
- Austria to score o 0.5 @1.40 high stake
- Austria to score o 1.5 @3.35 low stake

he bah, geen ijshockey meer voor mij
0 Vind ik leuk's
Chef speel je morgenvroeg om 8u iets op Super G dames ? Marie Hoefl Riesch mss top 3 al, nog andere suggesties iemand ?
0 Vind ik leuk's
Wat livebetten denk ik, als ik tenminste wakker wordt. Afwachten hoe de piste zich ontwikkelt gedurende de race. Vond Hoefl-Riesch op de afdaling al twee keer behoorlijk tegenvallen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.