Wedden op de Olympische winterspelen 2014 in Sochi
Hallo,
Van 7 tot en met 23 februari 2014 worden in het Russische Sochi de 22ste Olympische Winterspelen gehouden.
Plaats hier je wedtips en andere informatie rondom de spelen!
Hieronder alvast wat aanbiedingen van Unibet:
https://www.unibet.com/betting#/group/1000093180/category/0
in 5-02-2014 15:06 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
1500 dames komen er zeker nog 3 medailles bij ;) En 5000 dames reken ik ook op 2 ipv 1.
If you like sports, you will love Zweeler
robertoatletico:
Chef ik denk dat tora berger of domracheva gaan winnen hoor vandaag. Berger is terug in vorm aan het geraken en wil haar fout van eerste wedstrijd rechtzetten.
Chef ik denk dat tora berger of domracheva gaan winnen hoor vandaag. Berger is terug in vorm aan het geraken en wil haar fout van eerste wedstrijd rechtzetten.
Domracheva mag van mij winnen, zolang Soukalova maar voor Berger zit. We zullen zien wie gelijk krijgt uiteindelijk.
Unibet is bang, of niet jongens??
Ze hebben bijna alle weddenschappen eraf gehaald. William Hill biedt ook bijna niks meer... :-(
Ze hebben bijna alle weddenschappen eraf gehaald. William Hill biedt ook bijna niks meer... :-(
chefspijker:
Domracheva mag van mij winnen, zolang Soukalova maar voor Berger zit. We zullen zien wie gelijk krijgt uiteindelijk.
robertoatletico:
Bwa ga niet om gelijk krijgen hé :). Het blijft betten uiteraard en ik volg u tips meestal, zijn altijd goed onderbouwd. Ik zet Domra op winst en Berger top 3 al twijfel ik ook nog over Berger. Heb jij nog head to heads ?
chefspijker:
Voor morgen:
Biatlon - Dames 15 km individueel
Gabriela Soukalova eindigt voor Tora Berger @2,10
Anastasiya Kuzmina eindigt voor Synnoeve Solemdal @1,40
Soukalova was in de sprint erg matig, maar verbeterde zich sterk tijdens de achtervolging. Had evenals Berger 1 schietfout, maar was 27 seconden sneller op de latten. Soukalova is ook ruimschoots koploper in de World Cup op deze discipline. Daar ziet de top 10 er zo uit:
1 SOUKALOVA Gabriela CZE 120
2 DOMRACHEVA Darya BLR 92
3 KUZMINA Anastasiya SVK 84
4 SKARDINO Nadezhda BLR 72
5 HILDEBRAND Franziska GER 71
6 BRUNET Marie Laure FRA 68
7 WIERER Dorothea ITA 60
8 SEMERENKO Valj UKR 59
9 BERGER Tora NOR 58
10 ECKHOFF Tiril NOR 56
Ook een reden om Kuzmina voor Solemdal te spelen. En daarnaast is Kuzmina een stuk beter in vorm dan Solemdal getuige de uitslagen van de eerste twee disciplines tijdens de OS.
Voor morgen:
Biatlon - Dames 15 km individueel
Gabriela Soukalova eindigt voor Tora Berger @2,10
Anastasiya Kuzmina eindigt voor Synnoeve Solemdal @1,40
Soukalova was in de sprint erg matig, maar verbeterde zich sterk tijdens de achtervolging. Had evenals Berger 1 schietfout, maar was 27 seconden sneller op de latten. Soukalova is ook ruimschoots koploper in de World Cup op deze discipline. Daar ziet de top 10 er zo uit:
1 SOUKALOVA Gabriela CZE 120
2 DOMRACHEVA Darya BLR 92
3 KUZMINA Anastasiya SVK 84
4 SKARDINO Nadezhda BLR 72
5 HILDEBRAND Franziska GER 71
6 BRUNET Marie Laure FRA 68
7 WIERER Dorothea ITA 60
8 SEMERENKO Valj UKR 59
9 BERGER Tora NOR 58
10 ECKHOFF Tiril NOR 56
Ook een reden om Kuzmina voor Solemdal te spelen. En daarnaast is Kuzmina een stuk beter in vorm dan Solemdal getuige de uitslagen van de eerste twee disciplines tijdens de OS.
Ik denk dat Solemdal niet zal deelnemlen aan de 15 km , want ik kan haar naam nergens terugvinden in deelnemerslijst voor deze namiddag , of ik zou er serieus over moeten hebben gekeken ( Kuzima start als nummer 35 )
http://www.sochi2014.com/en/biathlon-women-s-15-km-individual
Hmm Ringen start kennelijk ipv haar ja, nouja, dan wordt dat een void, maakt ook niet uit.
Soukalova voor Berger is wel binnen, makkie (y)
Voor morgen:
[b]Schaatsen - Heren 1500 meter[/B]
Bart Swings eindigt voor Havard Bokko @1,72
Denis Yuskov eindigt voor Shani Davis @1,72
Samen x2,96 (y)
Daarnaast is Bart Swings x4,50 voor podium wel een leuk gokje mijns inziens.
[b]Schaatsen - Heren 1500 meter[/B]
Bart Swings eindigt voor Havard Bokko @1,72
Denis Yuskov eindigt voor Shani Davis @1,72
Samen x2,96 (y)
Daarnaast is Bart Swings x4,50 voor podium wel een leuk gokje mijns inziens.
Knap dat jullie zo veel verstand hebben van dat biatlon
Nog tips voor zo? Bij skeleton ofzo?
Nog tips voor zo? Bij skeleton ofzo?