Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Spelen Londen 2012

Niets zo onvoorspelbaar als het weer, maar ik zie toch wel enige value hier:
Rainy Start for London 2012 - Showers during the Opening Ceremony: No, 4/10 @1.80 (Unibet)
De openingsceremonie is op 27 juli. De ceremonie duurt 3 uur, van 19.30 uur tot 22.30 uur. Het weer is natuurlijk onvoorspelbaar, maar ik heb een beetje zitten speuren in de klimaatgrafieken. ;)
Van Wikipedia:
'Parts of England are surprisingly dry, which is contrary to the stereotypical view—London receives just below 650 millimetres (25.6 in) per annum, which is less than Rome, Sydney or New York City.' Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of_the_United_Kingdom#Rainfall
Juli is met 38.3mm neerslag de droogste maand. Londen kent in die maand gemiddeld 7 dagen met neerslag. Of we weer een extreem natte zomer krijgen weet ik natuurlijk ook niet, maar gezien deze statistieken ligt de odd die Unibet aanbiedt veel te hoog. Het hoeft immers maar drie uur droog te blijven. :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 25-01-2012 17:30 Overige sporten en evenementen
in 25-01-2012 17:30 Overige sporten en evenementen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
4x 100 meter Estafette : Wereldrecord dat wordt gebroken : Ja @1.55
Lijkt mij een zekerheidje, in de halve finale (zonder Bolt) waren ze er al heel dichtbij..
(y)
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
Lijkt mij een zekerheidje, in de halve finale (zonder Bolt) waren ze er al heel dichtbij..
(y)

Is die tijd niet heel scherp? Mooie tip anders! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
WR : 37.04
Zonder Bolt liepen ze 37.39 in de halve finale
Als alles goed gaade verwacht ik toch een nieuw WR, nog nooit had iemand zo'n sterk team als Jamaica (y)
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
(y)
te laat gezien maar mooie tip (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

China vaardigt dus maar liefst 243 sporters minder af voor de OS ten opzichte van vier jaar geleden. Ik herinnerde mij de weddenschap op unibet waar je kon zetten op China under/over 85.5 medailles. Dit leek opeens een interessante bet en ik ben vervolgens even gaan opzoeken hoeveel medailles China de laatste edities van de OS heeft gewonnen.

Edit: quote vergeten erbij te zetten: 1.85
jammer china heeft er 87 gehaald
waren enorm sterk in badminton ,tafeltennis en duiken.
leuke is in trampoline; winnaar dong dong
http://www.london2012.com/gymnastic-trampoline/event/men/phase=gtm001100/index.html :p
0 Vind ik leuk's
rolfinho:
In het licht van de vorige post over de Medailles:
De volgende bet:
Olympics - Medal Specials, Olympics
Which country will win the most gold medals?
USA 1.60
China 2.25
Valt op dat USA vrij stabiel is qua deelnemers en gouden medailles. Denk dat ik deze bet voor USA zeker in overweging neem

Bingo hé Rolfinho , als je dit gespeeld hebt ;-)
Staat nu USA 107/China 87 met nog 1 dag te gaan.
0 Vind ik leuk's
Staat nu USA 107/China 82 met nog 1 dag te gaan.
0 Vind ik leuk's
iemand van mod?kunnen jullie in vorige reactie bij china 82 veranderen in 87 en mijn 2laatste reacties verwijderen?
Staat nu USA 107/China 87 met nog 1 dag te gaan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.