Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wayne Mardle tips http://nl.wikipedia.org/wiki/Wayne_Mardle

Chizzy to continue doing the bizzy against Taylor, Back Chisnall to Win @ 2.80

Van Barneveld R. - Van Gerwen M, Verwacht hier een close match. RBV + 2.5 legs @ 1.90

0 Vind ik leuk's
De quotering dat Van Gerwen de competitie wint staat op unibet op @2,00 en toto @1,90. Ik heb niet heel veel verstand van darten maar de kans dat van Gerwen de competitie wint is toch vrij groot?

Ik ben van plan 50 euro in te zitten? is dit een groot risico ofniet?
0 Vind ik leuk's
jeroendt:
De quotering dat Van Gerwen de competitie wint staat op unibet op @2,00 en toto @1,90. Ik heb niet heel veel verstand van darten maar de kans dat van Gerwen de competitie wint is toch vrij groot?

Ik ben van plan 50 euro in te zitten? is dit een groot risico ofniet?

Hoi Jeroendt,

Van Gerwen staat weliswaar eerste maar na de competitie gaan de eerste 4 door naar de halve finales.
Dan speelt de nr 1 vs nr 4 en 2 vs 3.
Van Gerwen moet na de competitie dus nog 2 wedstrijden winnend afsluiten om kampioen te worden.
0 Vind ik leuk's
oh oké dus dan heeft de nummer vier nog even veel kans om te winnen dan de nummer 1..
0 Vind ik leuk's
Tipje Barneveld - V. Gerwen - eerste pijl in tripple 20 NEE @1.67 @Unibet
0 Vind ik leuk's
Chisnall odds dalen nu ook, speel zelf:

Chisnall - Taylor: Chisnall @2.65 6/10.
&
Combi:
van Barneveld - van Gerwen, +2.5: van Barneveld @1.9 met Wade-Anderson: Anderson @1.63, samen @3.10 6/10.

Hopen op minimaal één van de twee bets juist.
0 Vind ik leuk's
Milanos , kun je hier cijfers voor vinden? bednkt
0 Vind ik leuk's
ramseseuros:
Milanos , kun je hier cijfers voor vinden? bednkt

Heb alle 1e gooi beurten bekijken van, van Barneveld en 10 uit de 10 Premier League wedstrijden gooide hij de eerste pijl mis. Barney mag beginnen.

Chisnell gooide trouwens ook 10 uit 10 mis en die mag ook beginnen zet die 2 in combo.
0 Vind ik leuk's
Oke bedankt voor de info! ik speel m mee succes
0 Vind ik leuk's
robinvajax:

Afgelopen maandag gooide Wade geen pepernoot tegen Lewis.
Met een gemiddelde van 74 kreeg hij een white wash om z'n oren.
Ik ga voor Lewis vanavond!
Verder zie ik niet veel anders voor deze wedstrijd. Ik ga misschien nog voor het aantal 180ers onder de 5.5.

Lewis to win @2.40
Total 180s under 5.5 @1.83

Bij de wedstrijd tussen Anderson en Chisnall zal het naar mijn idee een simpele overwinning voor Anderson worden.
Chisnall is dit seizoen goed bezig en de wisselvalligheid van Chizzy valt dit Premier League seizoen ook erg mee.
Toch denk ik dat Chisnall door de twee partijen van vanavond in mindere doen zal zijn.
Een tweede weddenschap op deze partij is een gokje. Beide spelers gooien dit jaar aardig veel 180s.
De kans dat ze beide evenveel 180s gaan gooien zit er wel in, zeker omdat het een korte partij is.

Anderson to win -2.5 @2.00
Most 180s: Draw @5.00

Verder denk ik dat Raymond van Barneveld vanavond nipt gaat verliezen van Taylor.
Taylor zal zich willen revancheren van de onnodige nederlaag van vorige week en Barney gooit voor z'n laatste kansen.
Verder denk ik dat van Barneveld wel een hoge uitgooi gaat gooien.
Deze premier league 96 vs Bunting, 144 vs Taylor en vorige week 121 vs Anderson.
Boven de 94.5 moet zeker lukken.

Ik zet hier 2 weddenschappen op in.

Total legs over 10.5 @1.61
van Barneveld Highest Finish over 94.5 @1.83

De wedstrijd van Mighty Mike lijkt een simpele, Bunting is simpelweg gewoon te wisselvallig om van Gerwen vanavond pijn te doen.
Van Gerwen wint vanavond z'n partij en plaatst zich zo zo goed als zeker voor de playoffs.
Van Gerwen wint vanavond met minimaal drie legs verschil.
Ook zal Mighty Mike naar alle waarschijnlijkheid de meeste 180s op z'n naam gaan schrijven vanavond.

Van Gerwen to win -2.5 @1.73
Van Gerwen most 180s @1.67

De laatste partij van de avond zal voor beide spelers geen makkie worden.
Zoals Jacques Nieuwlaat al aan gaf in z'n stukje op rtl7darts heeft Wade nog nooit z'n tweede partij van de avond gewonnen.
Wanneer Wade dan ook een paar beurten niets raakt zal z'n frustratie alleen maar groter worden. Mede dankzij de eerdere verliespartij tegen Lewis.
Chisnall wint deze pot. Wade heeft in de afgelopen 9 wedstrijden in de Premier League maar 12 180s gegooid. Chisnall gooit er met 32 in 9 wedstrijden een stuk meer. Ik zie in deze wedstrijd niet meer dan 5 180s vallen.

Chisnall to win @2.55
Total 180s under 5.5 @1.90

Ook doe ik nog een funbetje correct score:

Van Gerwen - Bunting 7-3 @4.50
Taylor - van Barneveld 7-4 @5.00
Anderson - Chisnall 7-4 @5.50

Total: 123,75 * 5 = 618,75

Succes allen!

De vorige week wat verrassingen!
Deze week proberen we t weer
De prognoses volgen z.s.m.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.