Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vanavond weer premier league
0 Vind ik leuk's
Iemand al tips?

Mooie potjes
0 Vind ik leuk's
Taylor - van Barneveld, LH +2,5 van Barneveld (2,00)
Anderson - Chisnall , Most 180's Anderson (2,25)
0 Vind ik leuk's
Barneveld DNB, MVG -2.5, Lewis DNB hier
0 Vind ik leuk's
most 180 s Anderson speel ik mee

Voorbeschouwing gelezen en Lewis nog nooit in Sheffield gewonnen

Wade DNB
0 Vind ik leuk's
Jacques Nieuwlaat zit er met de voorbeschouwing vaak goed bij. Ik heb ook James Wade winnen, maar dan vooral omdat Wade zelden verliest van Lewis. Al blijft die Lewis mega onvoorspelbaar dit seizoen.
Ik ga ook voor Jacques' tip dat er in de wedstrijd Anderson - Chisnall veel 180'ers vallen. Meer dan 7,5 is quote 2.1.
Samen met MVG winnen, en Villareal winnen thuis tegen Espanyol.

Quote 10.13 bij elkaar deze 4.
0 Vind ik leuk's

Afgelopen maandag gooide Wade geen pepernoot tegen Lewis.
Met een gemiddelde van 74 kreeg hij een white wash om z'n oren.
Ik ga voor Lewis vanavond!
Verder zie ik niet veel anders voor deze wedstrijd. Ik ga misschien nog voor het aantal 180ers onder de 5.5.

Lewis to win @2.40
Total 180s under 5.5 @1.83

Bij de wedstrijd tussen Anderson en Chisnall zal het naar mijn idee een simpele overwinning voor Anderson worden.
Chisnall is dit seizoen goed bezig en de wisselvalligheid van Chizzy valt dit Premier League seizoen ook erg mee.
Toch denk ik dat Chisnall door de twee partijen van vanavond in mindere doen zal zijn.
Een tweede weddenschap op deze partij is een gokje. Beide spelers gooien dit jaar aardig veel 180s.
De kans dat ze beide evenveel 180s gaan gooien zit er wel in, zeker omdat het een korte partij is.

Anderson to win -2.5 @2.00
Most 180s: Draw @5.00

Verder denk ik dat Raymond van Barneveld vanavond nipt gaat verliezen van Taylor.
Taylor zal zich willen revancheren van de onnodige nederlaag van vorige week en Barney gooit voor z'n laatste kansen.
Verder denk ik dat van Barneveld wel een hoge uitgooi gaat gooien.
Deze premier league 96 vs Bunting, 144 vs Taylor en vorige week 121 vs Anderson.
Boven de 94.5 moet zeker lukken.

Ik zet hier 2 weddenschappen op in.

Total legs over 10.5 @1.61
van Barneveld Highest Finish over 94.5 @1.83

De wedstrijd van Mighty Mike lijkt een simpele, Bunting is simpelweg gewoon te wisselvallig om van Gerwen vanavond pijn te doen.
Van Gerwen wint vanavond z'n partij en plaatst zich zo zo goed als zeker voor de playoffs.
Van Gerwen wint vanavond met minimaal drie legs verschil.
Ook zal Mighty Mike naar alle waarschijnlijkheid de meeste 180s op z'n naam gaan schrijven vanavond.

Van Gerwen to win -2.5 @1.73
Van Gerwen most 180s @1.67

De laatste partij van de avond zal voor beide spelers geen makkie worden.
Zoals Jacques Nieuwlaat al aan gaf in z'n stukje op rtl7darts heeft Wade nog nooit z'n tweede partij van de avond gewonnen.
Wanneer Wade dan ook een paar beurten niets raakt zal z'n frustratie alleen maar groter worden. Mede dankzij de eerdere verliespartij tegen Lewis.
Chisnall wint deze pot. Wade heeft in de afgelopen 9 wedstrijden in de Premier League maar 12 180s gegooid. Chisnall gooit er met 32 in 9 wedstrijden een stuk meer. Ik zie in deze wedstrijd niet meer dan 5 180s vallen.

Chisnall to win @2.55
Total 180s under 5.5 @1.90

Ook doe ik nog een funbetje correct score:

Van Gerwen - Bunting 7-3 @4.50
Taylor - van Barneveld 7-4 @5.00
Anderson - Chisnall 7-4 @5.50

Total: 123,75 * 5 = 618,75

Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Heb voor vanavond alleen een 'zekerheidje' gespeeld.

Na alle bets te hebben doorgekeken zie ik wel wat in de volgende twee singles van Unibet:

Premier League of Darts - 09 April '15: Match to feature most 180's = Anderson, Gary vs Chisnall, Dave @3,00 6/10 &
Premier League of darts - 09 April '15: Match to feature most 180's = Bunting, Stephen vs van Gerwen, Michael @3,75 4/10.

Stats (qua 180's) van de PL tot nog toe:
1. van Gerwen (33 uit 9)
2. Anderson (33 uit 9)
3. Chisnall (32 uit 9)
4. van Barneveld (28 uit 9)
5. Lewis (27 uit 9)
6. Huybrechts (27 uit 9)
7. Bunting (25 uit 9)
8. Taylor (24 uit 9)
9. Wright (18 uit 9)
10. Wade (12 uit 9)

Matches van vanavond (met totaal aantal 180's van beide spelers):
Lewis - Wade (39 180's)
Anderson - Chisnall (65 180's)
Taylor - van Barneveld (52 180's)
Bunting - van Gerwen (58 180's)
Wade - Chisnall (44 180's)

Alles wijst erop dat in één van deze twee partijen de meeste 180'ers zullen vallen. Wade weet de 180 erg weinig te vinden deze PL en in Munchen dit weekend gooide hij ook als een krant. De wedstrijd Taylor - van Barneveld blijft dan nog over om deze bet te doen mislukken, maar deze twee grootmachten zijn ook niet bepaald 180-kanonnen als v Gerwen, Anderson en Chisnall deze Premier League. Al met al een prima te spelen weddenschap wat mij betreft.

(y)
0 Vind ik leuk's
Wade - Chisnall X (4,33)
0 Vind ik leuk's
Van Barneveld R. - Van Gerwen M. Van Barneveld DNB @4,5 Bwin 1/10

Overmorgen de Nederlandse kraker tussen Barney - MVG. Michael is deze week een beetje ongelukkig in het nieuws gekomen en zal dus wat gezeik thuis hebben gok ik, het kan averecht werken maar ik denk dat het wel meespeelt. Hiernaast speelt Michael de laatste tijd wel mindere partijen en verloor hij dit weekend weer is sinds een tijd (kan ook bijna niet anders in die kleine toernooien). Barney speelt aan de andere kant de laatste 5 weken fantastisch en 3 weken terug was het eigenlijk verrassend dat hij niet won van MVG. Denk dat tegen deze odds Barney een prima keus is voor je geld en verwacht dat de odds stiekem wel gaan dalen.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.