Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik speel 3 combo's voor de gein low stake:
Gilding - Palfreyman --> Gilding wint
Brown - Payne --> Brown wint
total @1.75
Mansell - Seyler --> Mansell wint
Total @2.01
Gilding, Brown, Mansell en Suljovic winnen @4.06
Brown - Payne --> Brown wint
total @1.75
Mansell - Seyler --> Mansell wint
Total @2.01
Gilding, Brown, Mansell en Suljovic winnen @4.06
ik heb ze ook alleen dan met nog wat wedstrijden erbij o.a. newton, (en de wedstrijden die al gespeeld zijn; lewis, huybrechts, etc.)
ik denk dat al je betjes goed zijn,
brown wint 100% zeker(kijk wedstijd momenteel)
gilding -> in bloedvorm
mansell -> wint altijd van mensen die onder hem staan op de ranking
suljovic -> speelt laatste maanden erg goed
ik denk dat al je betjes goed zijn,
brown wint 100% zeker(kijk wedstijd momenteel)
gilding -> in bloedvorm
mansell -> wint altijd van mensen die onder hem staan op de ranking
suljovic -> speelt laatste maanden erg goed
Precies Unibetter, ik ben het met je argumentatie eens. Mansell blijft wel een risico want dat is een beperkte speler en Seyler heeft zich gisteren wel door een kwalificatietoernooi gespeeld.
Newton@1.12 zou ik echt niet spelen. Hij is al maanden slecht bezig en kan zomaar van een willekeurige droeftoeter verliezen.
Brown is al binnen en Gilding praktisch ook al :)
Newton@1.12 zou ik echt niet spelen. Hij is al maanden slecht bezig en kan zomaar van een willekeurige droeftoeter verliezen.
mansell verliest bijna nooit van mensen onder hem, maar wint ook weinig van de mensen boven hem, daarom staat hij al tijdje rond de zelfde plaats.
nu alleen nog suljovic :) mansell is ook binnen :)
newton wint wel, huybrechts , lewis , hebben me ook al mooi winst opgeleverd
heb nog 1 grote combi openstaan, moeten alleen suljovic, newton, webster en andy smith nog winnen
nu alleen nog suljovic :) mansell is ook binnen :)
newton wint wel, huybrechts , lewis , hebben me ook al mooi winst opgeleverd
heb nog 1 grote combi openstaan, moeten alleen suljovic, newton, webster en andy smith nog winnen
newton, webster, smith, pallet en v/d pas binnen:) alleen nog suljovic
brad-frenkie:
Precies Unibetter, ik ben het met je argumentatie eens. Mansell blijft wel een risico want dat is een beperkte speler en Seyler heeft zich gisteren wel door een kwalificatietoernooi gespeeld.
zelfs mijn combi's met bijna alle wedstijden binnen :) van 300 naar 1300 vandaag :)
Heel nice Unibetter! Bedankt heb ze meegedaan. Suljovic was wel heel spannend. Bekijk je PM aub.
dolan
jenkings
whitlock
king
gilding
voor de middag sessie
jenkings
whitlock
king
gilding
voor de middag sessie