Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog een tipje Gary Anderson over 3,5 180's @1.84

Laatste 3 games 4-5-4 180's

0 Vind ik leuk's
Kim Huybrechts over 2,5 180's @1.75

Laatste 4 games 4-5-2-6
(die 2 was tegen Peter Wright hij is er goed in om mensen uit hun spel te halen)
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Hahaha, ik bet wat me juist lijkt. Wanneer dat tegen Barney is, is dat uiteraard een anti barney bet:P Misselijke vent is het, maar als die me wat tientjes oplevert, prima.

Barney stond tegen MVG goed te gooien en kon zelfs na die gemiste 9 darter van MVG zelfs de leg nog pakken. Barney had gewoon dikke pech dat MVG in super vorm was en zelfs 160 uitgooide terwijl Barney dubbels had gemist. Ik ga hier voor Barney +2.5 legs.
0 Vind ik leuk's
Barney heeft wel aangegeven het wel goed te vinden zo, heeft geen zin meer in het reizen en wil het op een lager pitje doen. Hij zou het dus niet erg vinden om eruit te vliegen..
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Barney heeft wel aangegeven het wel goed te vinden zo, heeft geen zin meer in het reizen en wil het op een lager pitje doen. Hij zou het dus niet erg vinden om eruit te vliegen..

Hoe kom je hier bij? Ik las recent juist dat hij overwoog om een jaar in Engeland te gaan wonen om het reizen weg te nemen.
0 Vind ik leuk's
mokum001:

Bron?
0 Vind ik leuk's
Telegraaf van vandaag
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
mokum001:

Hoe kom je hier bij? Ik las recent juist dat hij overwoog om een jaar in Engeland te gaan wonen om het reizen weg te nemen.

swannabe:
mokum001:

Bron?

google lastig?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
mokum001:

darten zonder stress wordt het dan dus..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.