Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lol guys weer veelste veel vertrouwen in Lewis en Taylor.. Told ya Taylor is momenteel niet op zn best en lewis gooit al helemaal niks.. Ik ben mischien een dame maar heb er wel degelijk verstand van :P
0 Vind ik leuk's
denisea:
Lol guys weer veelste veel vertrouwen in Lewis en Taylor.. Told ya Taylor is momenteel niet op zn best en lewis gooit al helemaal niks.. Ik ben mischien een dame maar heb er wel degelijk verstand van :P

Zeker verstand van ;) Ik gelukkig nog net ietsje meer hahaaha. Bunting blijft echt gewoon een hele goeie darter.
http://i62.tinypic.com/2ugff3o.png">

http://i61.tinypic.com/2uysi6h.jpg">

Wat een spanning pfoe pfoe. Moet wel zeggen dat ik nog redelijk wat had verzekerd door op Huybrechts te zetten.
0 Vind ik leuk's
Hahah! Lekker bezig Eline! Geluk dat Bunting een goede dag had, normaal is hij super wisselvallig! :)
xoxo.
0 Vind ik leuk's
denisea:
Hahah! Lekker bezig Eline! Geluk dat Bunting een goede dag had, normaal is hij super wisselvallig! :)
xoxo.

Haha ja klopt ook wel, de ene keer is ie supersterk en de andere keer weer zwak. Maar vond het een hele mooie odd.
0 Vind ik leuk's
Ik had alleen MVG most 180's fout in mijn combi, zonde.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd of meer mensen dit doen:

Ik speel meestal live op darts, enkel de grote wedstrijden met de grote mannen. Elke leg zeg ik dat er een 180'er word gegooid deze odd staat meestal rond de 2. In een match met Van Gerwen gebeurd dit meestal wel 2 op de 3 legs en maak ik dus een leuke winst :)
0 Vind ik leuk's
Iemand nog tips voor morgen?
0 Vind ik leuk's
alex1993:
Iemand nog tips voor morgen?
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Winstpartijen voor Lewis, Bunting, Taylor, Anderson en v Gerwen verwacht ik.
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
Winstpartijen voor Lewis, Bunting, Taylor, Anderson en v Gerwen verwacht ik.

Waarom Lewis? Laatste 5 h2h maar 1x voor Lewis en in de PL speelt hij ook niet echt lekker ofzo
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.