Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Onderlinge ontmoetingen Barney - Huybrechts 0-6

http://www.dartinfo.nl/pdc-nieuws/3332-premier-league-darts-2015-voorbeschouwing-speeldag-5

Ikzelf speel zelf een aantal combo's:

Lewis en van Gerwen most 180's: @2,49
Taylor, Lewis, van Gerwen to win: @3,55
Lewis, van Gerwen win: @2,19
Chisnall +1.5, van Gerwen win, Lewis win, Taylor win, Huybrechts DNB: @14,83

0 Vind ik leuk's
Volgende keer wat minder Lewis spelen? :p
0 Vind ik leuk's
ankovdk:

Ankovdk aka dartskenner
0 Vind ik leuk's
ankovdk:

Ja, daar heb je dus gelijk in.
Ik was absoluut zeker van Lewis.

Les 1: wed niet te veel op dezelfde winnaar
0 Vind ik leuk's
vincent van der voort - phil taylor :taylor
stephen bunting- william o conner:bunting
peter wright-john henderson:wright
james wade - andrew gilding: wade

combo : 2.79@bwin
0 Vind ik leuk's
wright is alvast aan het winnen (y)

Dat was de lastigste
0 Vind ik leuk's
Wade... Niet verwacht. Gilding weer een puik gemiddelde. Mistte wel aardig wat matchdarts. Wade had het al de eerste 5 legs laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Nog iemand tips voor donderdag?
0 Vind ik leuk's
Ik speel aankomende donderdag de volgende draw no bet combi :

Bunting - Chisnall ; Chisnall DNB

Chisnall was al echt super goed bezig, en na het verlies tegen Bunting weet ik zeker dat hij zijn revanche zal willen en Bunting is erg wisselvallig

Taylor - Van Gerwen : Van Gerwen DNB

Taylor heeft zn beste tijd gehad, hij mist de laatste tijd veel dubbels en MVG is echt on fire dus ik zie em wel winnen

Anderson - Lewis : Anderson DNB

Lewis gooit de laatste tijd nog geen pijl in een pakkie boter dus daar zie ik Anderson wel overheen gaan

@4.38

Goodluckk!xoxo
0 Vind ik leuk's
Kim Huybrechts – Peter Wright:
Peter Wright @2.10!
Peter Wright Draw No Bet @1.61!

Wright is in uitstekende vorm en wist afgelopen weekend op de UK Open goede uitslagen te behalen. Ook in de Premier League doet hij het de laatste weken niet slecht, met gelijke spelen tegen van Gerwen en Taylor. Daarom ga ik er ook vanuit dat Wright weet te winnen van Huybrechts, gezien de vorm van Wright in de UK Open afgelopen weekend @2.10. Voor iets meer zekerheid kan ook gekozen worden voor de Draw No Bet @1.61. In de finale werd uiteindelijk wel verloren van Michael van Gerwen met 11-5.

Hieronder wat informatie van de partijen van Peter Wright tijdens de UK Open 2015 van afgelopen weekend:

Steve Beaton – Peter Wright: 5-9
Peter Wright wist deze partij overtuigend te winnen van Beaton. Wright gooide in deze partij maar liefst 10 180’ers.

Raymond van Barneveld – Peter Wright: 1-9
Peter Wright wist ook deze partij erg overtuigend te winnen en gaf van Barneveld maar 1 leg in deze partij. Peter Wright opende de partij tegen van Barneveld met een 12-darter, daarna volgde er nog 2 keer een 13-darter. Peter Wright liet een gemiddelde van 100 noteren en dat was goed genoeg voor zijn eerste tv winst op ‘Barney’.

John Henderson – Peter Wright: 2-9
John Henderson begon goed aan de partij en kwam met 2-0 voor, daarna gaf Wright hem geen leg meer en gooide hij ook tegen Henderson weer een prima partij. Met ook nu weer een 11- en een 12-darter had Henderson niks in te brengen lopende de partij. Dat was ook wel te zien aan het gemiddelde van Peter Wright, tegen ‘Barney’ haalde hij een gemiddelde van 100 en nu zat hij ook weer tegen een gemiddelde van 100 aan.

Phil Taylor – Peter Wright: 6-10
De grootste man allertijden in het darten, werd verslagen door Peter Wright. Wright lijkt in een super vorm op de UK Open en won deze partij met 6-10. ‘The Power’ was een lastige tegenstander maar Wright bleef goed gooien en trok de overwinning uiteindelijk over de streep door belangrijke finishes in 13- en 14- darts.

Stephen Bunting – Peter Wright: 0-10
De halve finale van de UK Open werd heel erg gemakkelijk gewonnen van Stephen Bunting. Bunting kreeg een flinke oorwassing van ‘The Snakebite’ en ging eraan met 0-10. Bunting werd geen leg gegund en Wright gaat overtuigend naar de finale van de UK Open 2015.

0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.