Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elinesperado:
Ik ga vandaag ook maar is wat tips geven m.b.t. het darten.

Wade-Bunting: Ik verwacht een leuke partij die de underdog gaat winnen. Het moet een spannende partij worden en daarom denk ik dat over 5.5 sets zeker een mooie is @1.62. Daarnaast verwacht ik dat Bunting gaat winnen @2.25
Eindscore die ik gok: 2-4 voor Bunting.

Gerwen- Jenkins: Ik denk dat van Gerwen dit vrij makkelijk gaat winnen, ook al speelde Jenkins heel goed de vorige wedstrijd. Daarnaast denk ik dat v Gerwen meer 180's gooit dan Jenkins @1.67. Verder zie ik niet echt goeie bets, misschien gewoon de matchodd @1.22.
Eindscore die ik gok: 4-1 voor van Gerwen

van de Pas- Thornton: Ik verwacht een hele simpele overwinning voor Thornton. Thornton winst @1.32 en Thornton -2.5 set handicap @2.35 zijn prima speelbaar.
Eindscore die ik gok: 0-4 voor Thornton

Deze eindscores heb ik trouwens in een combi gezet en 2 euro op gezet.

Ben benieuwd, veel succes!
0 Vind ik leuk's
Ik moet Elinesperado gelijk geven voor wat betreft de wedstrijd Van der Voort - Hopp. Had een totaal andere wedstrijd verwacht, maar dat kan gebeuren. Gelukkig is er weer een landgenoot naar de laatste 16.

Ondanks de pech (of onkunde ;-)) van vanmiddag, heb ik nog dit afgesloten voor vanavond:

- Wade - Bunting total sets over 5.5 @1.62
Wat een heerlijke tweede ronde wedstrijd zeg! Op papier belooft dit spektakel te worden en laten we daar gewoon vanuit gaan. Ik denk overigens dat Wade gaat winnen, want voor mijn gevoel is de topvorm weg bij Bunting.

- Van Gerwen - Jenkins Van Gerwen total 180s over 7.5 @1.73
Ik verwacht een vrij lange wedstrijd en op basis van hoe van Gerwen scorend bezig is tot nu toe vermoed ik deze weddenschap vrij gemakkelijk te winnen.

- Van de Pas - Thornton most 180s Thornton @1.38
Het sprookje voor Van de Pas zal helaas ten einde lopen vanavond. Ik zie Benito wel 1 of 2 sets winnen, maar uiteindelijk denk ik dat Thornton toch vrij gemakkelijk zal winnen én scorend onze landgenoot de baas zal zijn.

0 Vind ik leuk's
brad-frenkie:
Ik moet Elinesperado gelijk geven voor wat betreft de wedstrijd Van der Voort - Hopp. Had een totaal andere wedstrijd verwacht, maar dat kan gebeuren. Gelukkig is er weer een landgenoot naar de laatste 16.

Ondanks de pech (of onkunde ;-)) van vanmiddag, heb ik nog dit afgesloten voor vanavond:

- Wade - Bunting total sets over 5.5 @1.62
Wat een heerlijke tweede ronde wedstrijd zeg! Op papier belooft dit spektakel te worden en laten we daar gewoon vanuit gaan. Ik denk overigens dat Wade gaat winnen, want voor mijn gevoel is de topvorm weg bij Bunting.

Ik verwacht een vrij lange wedstrijd en op basis van hoe van Gerwen scorend bezig is tot nu toe vermoed ik deze weddenschap vrij gemakkelijk te winnen.

- Van de Pas - Thornton most 180s Thornton @1.38
Het sprookje voor Van de Pas zal helaas ten einde lopen vanavond. Ik zie Benito wel 1 of 2 sets winnen, maar uiteindelijk denk ik dat Thornton toch vrij gemakkelijk zal winnen én scorend onze landgenoot de baas zal zijn.

Ik denk dat Van de Pas ook vanavond zal gaan stunten, maar we zullen het zien. Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Combo
G.Anderson most 180 @1.30
Mvg over 7.5 180 @1.74
Thornton-Pas under 11.5 180 @1.84

Total odd 4.14
0 Vind ik leuk's
Deze zie ik ook makkelijk goed gaan:

Van gerwen en Jenkins scoren altijd wel redelijke 180's. Die ga ik ook nog spelen, bedankt!
0 Vind ik leuk's
elinesperado:

Van gerwen en Jenkins scoren altijd wel redelijke 180's. Die ga ik ook nog spelen, bedankt!

Nu 5 180's dus dat moet wel goed komen ja, zeker met die 3 achter elkaar net! (y)
0 Vind ik leuk's
180'ers van 'Mighty Mike' vielen wel tegen. Maar drie 180'ers.
Nu duimen voor Van der Pas! Come on Big Ben!!!
0 Vind ik leuk's
k ga vandaag ook maar is wat tips geven m.b.t. het darten.

Wade-Bunting: Ik verwacht een leuke partij die de underdog gaat winnen. Het moet een spannende partij worden en daarom denk ik dat over 5.5 sets zeker een mooie is @1.62. Daarnaast verwacht ik dat Bunting gaat winnen @2.25
Eindscore die ik gok: 2-4 voor Bunting (6.5).

Gerwen- Jenkins: Ik denk dat van Gerwen dit vrij makkelijk gaat winnen, ook al speelde Jenkins heel goed de vorige wedstrijd. Daarnaast denk ik dat v Gerwen meer 180's gooit dan Jenkins @1.67. Verder zie ik niet echt goeie bets, misschien gewoon de matchodd @1.22.
Eindscore die ik gok: 4-1 voor van Gerwen(3.6)

van de Pas- Thornton: Ik verwacht een hele simpele overwinning voor Thornton. Thornton winst @1.32 en Thornton -2.5 set handicap @2.35 zijn prima speelbaar.
Eindscore die ik gok: 0-4 voor Thornton (5.5)

Deze eindscores heb ik trouwens in een combi gezet en 2 euro op gezet.

En tering, wat is die combi zuur. Het stond 1-3 voor bunting en wade mocht in zijn eigen set gooien maar helaas verpestte die het. M'n avond zou 100x beter zijn geweest als het 2-4 voor bunting was geworden. Hier mijn combi die ik nét niet heb gewonnen... :S 1 klote set verkeerd....
http://i62.tinypic.com/anhnwn.png">
0 Vind ik leuk's
Barneveld kreeg gister 1.57 voor meeste 180'ers. Die pakte goed uit. Taylor krijgt vandaag 2.20 terwijl hij zwaar favouriet is voor de winst. Gooit hij gemiddeld minder 180'ers dan zijn tegenstander Huybrechts (2.00)....?? Ben niet echt thuis in het darten. Iemand goede site waar je dat zo terug kan vinden. Soort soccerway maar dan voor darten hehe??

0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Barneveld kreeg gister 1.57 voor meeste 180'ers. Die pakte goed uit. Taylor krijgt vandaag 2.20 terwijl hij zwaar favouriet is voor de winst. Gooit hij gemiddeld minder 180'ers dan zijn tegenstander Huybrechts (2.00)....?? Ben niet echt thuis in het darten. Iemand goede site waar je dat zo terug kan vinden. Soort soccerway maar dan voor darten hehe??

Taylor gaat vaak voor de tripple 19.. Dus vandaar de hoge odd
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.