Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
unibetter1993:
elinesperado:
unibetter1993:
palli10:
Taylor most 180 op 1.80 pak ik ook

Webster kan er net zo goed even veel/meer gooien , total over 9.5 voor de hele wedstrijd is saver en zelfde odd
unibetter1993:
palli10:

Webster kan er net zo goed even veel/meer gooien , total over 9.5 voor de hele wedstrijd is saver en zelfde odd

Over bij Taylor? Lijkt me niet, Taylor gaat vaak naar de 19...
elinesperado:
unibetter1993:
palli10:

over in total is wel gehaald, zowel webster als taylor gooide ze lekker

Owja, volgens mij hebben ze in totaal 6 x 180 gegooid. Dus over is niet gehaald. Je zei over 9.5??
0 Vind ik leuk's
Hopp - Van der Voort = o11,5 180's @ 2.00
Barney - Caven = Highest Checkout Barney @ 1.57
Wade - Bunting = o5,5 sets @ 1.62

0 Vind ik leuk's
Pas op met de hoogste checkout, want Caven is een rare vogel. En kijk maar naar Van Gerwen - Stein. Stein had de hoogste uitgooi. Natuurlijk is de kans groot dat Barney gewoon de hoogste checkout gooit, maar het kan met één leg beslist worden (h)
0 Vind ik leuk's
Iemand nog een goede tip met odd rond de 2?
0 Vind ik leuk's
Hopp - Van de Voort - over 11,5 180'ers is best speelbaar. @2
Van de Pas - Thornton - 5,5 sets kan ook. @1.8
0 Vind ik leuk's
Heb voor vandaag dit staan:

- Hopp - Van de Voort total 180 >11.5 @2.00
- Hopp - Van der Voort total sets >5.5 @1.62

Ik verwacht dat Hopp vs. Van der Voort een spannende, lange wedstrijd wordt. Als beide spelers lekker in de wedstrijd zitten vliegen de 180s je om de oren, dus voor een odd van 2 op >11.5 180s zie ik kansen.

- Van Gerwen - Jenkins set handicap +2.5 Jenkins @1.70
- Van Gerwen - Jenkins highest checkout >130.5 @1.75

De wedstrijd Mighty Mike vs. The Raging Bull beloofd spektakel te worden. Jenkins zal zeer goed partij bieden en daarom verwacht ik dat er strijd is om elke set en Jenkins er zeker wel 2 weet te pakken van Mike. In een hoogstaande wedstrijd zal er vast ook wel een keer een finish van boven de 130 gegooid worden, dus daar zet ik ook graag wat eurootjes op.

Heb eerder al een combo afgesloten op winst van Taylor tegen Webster en Smith meer 180s dan Dolan, die is ondertussen ook wel binnen :)

Vermoedelijk sluit ik later vandaag nog wat betjes af en die zal ik hier posten. Succes iedereen!
0 Vind ik leuk's
brad-frenkie:
Heb voor vandaag dit staan:

- Hopp - Van de Voort total 180 >11.5 @2.00
- Hopp - Van der Voort total sets >5.5 @1.62

Ik verwacht dat Hopp vs. Van der Voort een spannende, lange wedstrijd wordt. Als beide spelers lekker in de wedstrijd zitten vliegen de 180s je om de oren, dus voor een odd van 2 op >11.5 180s zie ik kansen.

- Van Gerwen - Jenkins set handicap +2.5 Jenkins @1.70
- Van Gerwen - Jenkins highest checkout >130.5 @1.75

De wedstrijd Mighty Mike vs. The Raging Bull beloofd spektakel te worden. Jenkins zal zeer goed partij bieden en daarom verwacht ik dat er strijd is om elke set en Jenkins er zeker wel 2 weet te pakken van Mike. In een hoogstaande wedstrijd zal er vast ook wel een keer een finish van boven de 130 gegooid worden, dus daar zet ik ook graag wat eurootjes op.

Heb eerder al een combo afgesloten op winst van Taylor tegen Webster en Smith meer 180s dan Dolan, die is ondertussen ook wel binnen :)

Vermoedelijk sluit ik later vandaag nog wat betjes af en die zal ik hier posten. Succes iedereen!

Denk dat vd Voort over Hopp heen loopt. En verwacht ook niet zoveel 180's. Dit zijn nou niet echt spelers die veel 180's gooien. Ik denk dat je bets fout gaan, maar veel succes!
0 Vind ik leuk's
Van de Voort zeer goed op de goede momenten! Moet kunnen Winstanley.
0 Vind ik leuk's
Vanavond weer heerlijke wedstrijden.

Wade-Bunting: Echt een hele mooie partij, 2 goed scorende darters en ze kunnen allebei hoog finishen. Een zekerheid bij deze partij lijkt mij over 5,5 sets @1.62

Van Gerwen-Terry Jenkins: most 180 van gerwen @1.67. 2 matige partijen van van Gerwen en speelt nu tegen een goed spelende Jenkins, ik denk dat van Gerwen zich gaat herstellen en zijn oude niveau weer gaat oppakken. Most 180 moet dus dan wel lukken.

Van de Pas-Thornton: 2 knappe zege's van van de Pas,alleen denk ik dat het na vanavond wel klaar is. Thornton heeft in zijn vorige partijen laten zien hoe goed hij kan darten. ik speel hier alleen op winst Thornton @1.34, aangezien je niet weet hoe van de Pas uit de startblokken gaat komen.
Ik heb bij deze partij ook lopen twijfelen, om over 4,5 180 te pakken voor van de Pas @2.10 het is wel een heerlijke odd.

De eerste 3 tips pak ik in een combi @3.63, inzet 5 eu. 5x3.63=19,10.

succes (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ga vandaag ook maar is wat tips geven m.b.t. het darten.

Wade-Bunting: Ik verwacht een leuke partij die de underdog gaat winnen. Het moet een spannende partij worden en daarom denk ik dat over 5.5 sets zeker een mooie is @1.62. Daarnaast verwacht ik dat Bunting gaat winnen @2.25
Eindscore die ik gok: 2-4 voor Bunting.

Gerwen- Jenkins: Ik denk dat van Gerwen dit vrij makkelijk gaat winnen, ook al speelde Jenkins heel goed de vorige wedstrijd. Daarnaast denk ik dat v Gerwen meer 180's gooit dan Jenkins @1.67. Verder zie ik niet echt goeie bets, misschien gewoon de matchodd @1.22.
Eindscore die ik gok: 4-1 voor van Gerwen

van de Pas- Thornton: Ik verwacht een hele simpele overwinning voor Thornton. Thornton winst @1.32 en Thornton -2.5 set handicap @2.35 zijn prima speelbaar.
Eindscore die ik gok: 0-4 voor Thornton

Deze eindscores heb ik trouwens in een combi gezet en 2 euro op gezet.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.