Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
babygun:
datel, die bet van Under +6.5 (180s Over/Under-Full Event) bij Peter Wright - Gerwyn Price is toch fout?
Volgens NPG zijn er 7 180s gevallen
datel, die bet van Under +6.5 (180s Over/Under-Full Event) bij Peter Wright - Gerwyn Price is toch fout?
Volgens NPG zijn er 7 180s gevallen
Excuus je heb 100% gelijk. Heb mijn sheet niet upgedate dus nog niet gezien hoe en wat maar zie net dat het idd een lose was, maar had dit gebruikt en ging er vanuit dat het 0-1 was geworden...
http://i57.tinypic.com/2k084m.jpg">
Mark McGrath - Scott Kirchner
Explained before why. This afternoon we missed the same bet at one dart. Next to my normal reasoning I think McGrath should be the favourite, just more reason to bet on it.
Mark McGrath (Win-Match) @2,25 2/10
4-0 (CS-Match) @ 17 1/10
4-1 (CS-Match) @ 8 1/10
4-2 (CS-Match) @ 6.5 1/10
It's not gambling if you always win
Ik vind de 1.90 voor Caven - Most 180's wel interessant.
Caven gooit over het algemeen zijn 180'ers wel. En van Hogg heb ik geen idee. Heb hem twee keer eerder zien gooien en was niet zoveel bijzonders.
Wat denken jullie?
Caven gooit over het algemeen zijn 180'ers wel. En van Hogg heb ik geen idee. Heb hem twee keer eerder zien gooien en was niet zoveel bijzonders.
Wat denken jullie?
Jamie Caven-Jason Hogg: Most 180 Jamie Caven @1,90, dat moet zeker wel lukken.
Jamie Caven-Jason Hogg: Jamie caven set handicap -1,5 voor @1,50 is ook zeker een gokje waard. Caven veel meer ervaring, weet hoe die moet omgaan met de bomvolle zaal en gooit eigenlijk nooit zo heel slecht. Dus ik verwacht een makkelijke overwinning
Michael Smith-Mensur Suljovic: Michael Smith tsja wie kent hem niet eigenlijk, vorig jaar gooide hij Taylor van het bord, door met 3-4 te winnen. Michael Smith wordt gezien als een groot talent en ik denk als de loting een beetje meezit dat hij best ver kan gaan komen.
Bij deze partij ga ik: Smith set handicap -1,5 @1.67 spelen
Barney-Rowby-John Rodriguez: Het is altijd even afwachten hoe Barney voor de dag komt, voelt hij zich goed? Heeft hij de juiste materiaal bij zich?? Het zijn allemaal dingen die bij Barney altijd mee spelen. Ik verwacht dat hij wel zou gaan winnen, maar dat hij toch een set weggeeft.
Bij deze partij speel ik dus: Over 3,5 sets @1.50
Fijne Avond (y)
Jamie Caven-Jason Hogg: Jamie caven set handicap -1,5 voor @1,50 is ook zeker een gokje waard. Caven veel meer ervaring, weet hoe die moet omgaan met de bomvolle zaal en gooit eigenlijk nooit zo heel slecht. Dus ik verwacht een makkelijke overwinning
Michael Smith-Mensur Suljovic: Michael Smith tsja wie kent hem niet eigenlijk, vorig jaar gooide hij Taylor van het bord, door met 3-4 te winnen. Michael Smith wordt gezien als een groot talent en ik denk als de loting een beetje meezit dat hij best ver kan gaan komen.
Bij deze partij ga ik: Smith set handicap -1,5 @1.67 spelen
Barney-Rowby-John Rodriguez: Het is altijd even afwachten hoe Barney voor de dag komt, voelt hij zich goed? Heeft hij de juiste materiaal bij zich?? Het zijn allemaal dingen die bij Barney altijd mee spelen. Ik verwacht dat hij wel zou gaan winnen, maar dat hij toch een set weggeeft.
Bij deze partij speel ik dus: Over 3,5 sets @1.50
Fijne Avond (y)
Smith - Suljovic zie ik ook wel over 3,5 sets. Suljovic is ook niet één van de slechtsten van dit WK. Ik zie Smith wel een setje weggeven wat wij dit WK al vaker gezien hebben van favorieten.
Caven is dan kwalitatief misschien beter, maar wint nooit echt dik. Ben benieuwd! Speel wel Arendse op winst quote 1,61.
Die voorronde partijtjes laat ik altijd liggen, een paar goeie beurten en je staat in de 1ste ronde. Veel te kort format
Daar heb je wel gelijk in! ik speel het ook low stake hoor!
Succes! Hopen ook een weer winstgevend avondje (h)
Hogg heeft geen last van het podium zo te zien. 180'er na 180'er.
het is erg bedroevend hoe caven staat te goeie, maar goed. Zometeen weer mooie partijen