Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
elinesperado:
Mag ik vragen waarop je deze bet gebaseerd had? Ze hadden samen pas 3 180's gegooid in het hele toernooi?
Verder mijn tips voor vandaag:
Chisnall -2.5 leg handicap @1.8
Most 180's van Gerwen @1.61
fr12nathan:
1x 180 te weinig om deze combo om te zetten in winst, ontzettend jammer!
Aangezien het de laatste tijd redelijk goed gaat straks nieuwe tips.
fr12nathan:
Phil Taylor - Peter Wright - Highest checkout over 128.5
Stephen Bunting - James Wade - Total 180's Over 8.5
@3.39
€5 x 3.39 = €16,93 @unibet
(y)
Phil Taylor - Peter Wright - Highest checkout over 128.5
Stephen Bunting - James Wade - Total 180's Over 8.5
@3.39
€5 x 3.39 = €16,93 @unibet
(y)
1x 180 te weinig om deze combo om te zetten in winst, ontzettend jammer!
Aangezien het de laatste tijd redelijk goed gaat straks nieuwe tips.
Mag ik vragen waarop je deze bet gebaseerd had? Ze hadden samen pas 3 180's gegooid in het hele toernooi?
Klopt Elinesperado, maar Bunting in vorm verwacht ik altijd wel veel 180's van. In de poulefase is het format best of 9 legs, en in de 1/8 finales gister best of 19.
Met dit langere format had ik toch wel de nodige 180's verwacht, helaas 1 te weinig!
Helaas niet zo goed gegaan gister...
Chisnall-Brown werd helaas 16-14... Dus helaas net niet, en Huybrechts gooide uitstekend waardoor de most 180's ook fout ging.
Tips voor vandaag:
King @3.3
Taylor -5.5 legs @1.84
King gooital een hele lange periode heel goed, en ik zie zeker value met 3.3 tegen Bunting (ook al gooit hij een uitstekend toernooi)
Daarnaast vind ik Taylor zooo goed gooien, -5.5 is wel moeilijk maar ook daar zie ik zeker wel value in!
Helaas niet zo goed gegaan gister...
Chisnall-Brown werd helaas 16-14... Dus helaas net niet, en Huybrechts gooide uitstekend waardoor de most 180's ook fout ging.
Tips voor vandaag:
King @3.3
Taylor -5.5 legs @1.84
King gooital een hele lange periode heel goed, en ik zie zeker value met 3.3 tegen Bunting (ook al gooit hij een uitstekend toernooi)
Daarnaast vind ik Taylor zooo goed gooien, -5.5 is wel moeilijk maar ook daar zie ik zeker wel value in!
fr12nathan:
Michael van Gerwen - Kim Huybrechts - Total legs over 25.5
Dave Chisnall - Keegan Brown - Total 180's Keegan Brown over 6.5
@3.01
€5 x 3,01 = €15,03 @unibet
(y)
Michael van Gerwen - Kim Huybrechts - Total legs over 25.5
Dave Chisnall - Keegan Brown - Total 180's Keegan Brown over 6.5
@3.01
€5 x 3,01 = €15,03 @unibet
(y)
Ongeloofelijk, weer 1x 180 te weinig om de combo goed te hebben. Ivm livechat, low stake op huybrechts toch een kleine winst!
Zometeen nieuwe tips!
Stephen Bunting - Mervyn King - Most 180's Steven Bunting
Phil Taylor - Michael Smith - Leg Handicap Phil Taylor -5.5
@2.82
€7,40 x 2.82 = €20,83 @unibet
Daarnaast zal ik waarschijnlijk ook in de chat te vinden zijn!
(y)
Phil Taylor - Michael Smith - Leg Handicap Phil Taylor -5.5
@2.82
€7,40 x 2.82 = €20,83 @unibet
Daarnaast zal ik waarschijnlijk ook in de chat te vinden zijn!
(y)
Ik zie ook wel iets in Taylor - Smith -- Over 14,5 180'ers @1.85.
Smith gooide tegen Kist 180'ers aan de lopende band.
Als hij Taylor wil verslaan zijn die 180'ers noodzakelijk. En als Taylor mee wil met de hoge scores, zou hij het ook moeten doen.
Low stake.
Smith gooide tegen Kist 180'ers aan de lopende band.
Als hij Taylor wil verslaan zijn die 180'ers noodzakelijk. En als Taylor mee wil met de hoge scores, zou hij het ook moeten doen.
Low stake.
King @3.3
Taylor -5.5 legs @1.84
Allebei goed!! Tips voor vandaag:
Chisnall winst tegen huybrechts @2.05.
King +5.5 leg handicap @2.00
Most 180's king @2.10
Ook al gooide Huybrechts een geweldige partij tegen v Gerwen denk ik toch dat Chisnall gaat winnen, en zie in 2.05 zeker value.
Taylor en King gooien allebei uitstekend dit toernooi, ik zie King wel 11 legs pakken. Daarnaast gooit King wel redelijk wat 180's en Taylor staat niet echt bekend dat hij veel 180's gooit, die gaat vaak naar de 19 toe.
Taylor -5.5 legs @1.84
Allebei goed!! Tips voor vandaag:
Chisnall winst tegen huybrechts @2.05.
King +5.5 leg handicap @2.00
Most 180's king @2.10
Ook al gooide Huybrechts een geweldige partij tegen v Gerwen denk ik toch dat Chisnall gaat winnen, en zie in 2.05 zeker value.
Taylor en King gooien allebei uitstekend dit toernooi, ik zie King wel 11 legs pakken. Daarnaast gooit King wel redelijk wat 180's en Taylor staat niet echt bekend dat hij veel 180's gooit, die gaat vaak naar de 19 toe.
Eindelijk is het zo ver! Vanaf vanavond twee weken lang darts. Vanavond gelijk drie Nederlanders die hun opwachting maken.
Mijn voorbeschouwing:
John Part - Keegan Brown
De eerste wedstrijd van het WK is gelijk een hele mooie. Oud wereldkampioen John Part speelt tegen jeugd wereldkampioen Brown. John Part is al een aantal jaren niet meer wat het geweest is, maar komt op het WK toch altijd wel een aantal rondes verder. Hij speelt tegen Keegan Brown, een jonge darter en regerend wereldkampioen bij de jeugd. Tijdens de Grand Slam of darts dit jaar speelde hij erg overtuigend en won van Lewis en Van Barneveld. Vanavond zal hij het moeilijk krijgen tegen John Part, want op een toernooi als het WK speelt ervaring ook zeker een belangrijke rol. Toch denk ik dat Keegan Brown gaat winnen, omdat hij in goede vorm steekt en al diverse televisie toernooien geen angst kent.
Keegan Brown to win @1,40
Jelle Klaassen - Christian Kist
Een Nederlands onderonsje als tweede partij vanavond. In mIjn ogen zijn deze spelers erg aan elkaar gewaagd. De afgelopen televisie toernooien zijn ze mij allebei tegen gevallen. Met name Jelle Klaassen had ik meer van verwacht. Christian Kist is vanaf 2014 overgestapt naar de PDC en dus wordt dit zijn eerste WK. Kist ging er in alle tv-toernooien snel uit, maar dit kwam ook door de ongelukkige loting. Ik denk dat Kist hier in de betere vorm steekt maar Jelle Klaassen kan je nooit onderschatten. Ik speel op safe en dus tip ik Kist +1,5 set.
Christian Kist +1,5 set @1,40
Michael van Gerwen - Joe Cullen
De derde partij van de avond mag de regerend wereldkampioen zijn titel gaan proberen te verdedigen. Dan moet er wel gewonnen worden van Joe Cullen, een relatief onervaren darter als het om tv-toernooien gaat. Vorig jaar verloor hij in de eerste ronde van Peter Wright, maar hij had toen wel kansen om de eerste set te pakken. Dat liet hij achterwege en zo won Wright met 3-0. Ik zie Van Gerwen vanavond geen fouten maken, want hij is scorend en op de dubbels gewoon veel en veel sterker. Als het loopt bij Van Gerwen komen de 180's vanzelf en is dus tip ik most 180's MVG en 3-0.
Correct score 3-0 @1,50
Van Gerwen most 180's @1,50
Ik speel ook een combi van bovenstaande bets:
Totaal @2.94
Mijn voorbeschouwing:
John Part - Keegan Brown
De eerste wedstrijd van het WK is gelijk een hele mooie. Oud wereldkampioen John Part speelt tegen jeugd wereldkampioen Brown. John Part is al een aantal jaren niet meer wat het geweest is, maar komt op het WK toch altijd wel een aantal rondes verder. Hij speelt tegen Keegan Brown, een jonge darter en regerend wereldkampioen bij de jeugd. Tijdens de Grand Slam of darts dit jaar speelde hij erg overtuigend en won van Lewis en Van Barneveld. Vanavond zal hij het moeilijk krijgen tegen John Part, want op een toernooi als het WK speelt ervaring ook zeker een belangrijke rol. Toch denk ik dat Keegan Brown gaat winnen, omdat hij in goede vorm steekt en al diverse televisie toernooien geen angst kent.
Jelle Klaassen - Christian Kist
Een Nederlands onderonsje als tweede partij vanavond. In mIjn ogen zijn deze spelers erg aan elkaar gewaagd. De afgelopen televisie toernooien zijn ze mij allebei tegen gevallen. Met name Jelle Klaassen had ik meer van verwacht. Christian Kist is vanaf 2014 overgestapt naar de PDC en dus wordt dit zijn eerste WK. Kist ging er in alle tv-toernooien snel uit, maar dit kwam ook door de ongelukkige loting. Ik denk dat Kist hier in de betere vorm steekt maar Jelle Klaassen kan je nooit onderschatten. Ik speel op safe en dus tip ik Kist +1,5 set.
De derde partij van de avond mag de regerend wereldkampioen zijn titel gaan proberen te verdedigen. Dan moet er wel gewonnen worden van Joe Cullen, een relatief onervaren darter als het om tv-toernooien gaat. Vorig jaar verloor hij in de eerste ronde van Peter Wright, maar hij had toen wel kansen om de eerste set te pakken. Dat liet hij achterwege en zo won Wright met 3-0. Ik zie Van Gerwen vanavond geen fouten maken, want hij is scorend en op de dubbels gewoon veel en veel sterker. Als het loopt bij Van Gerwen komen de 180's vanzelf en is dus tip ik most 180's MVG en 3-0.
Correct score 3-0 @1,50
Ik speel ook een combi van bovenstaande bets:
Totaal @2.94
Leuke voorbeschouwingen Junkie, paar dingen hetzelfde maar ook wat anders.
Jelle Klaasen - Christian Kist
Hardest match of the day. Two dutch guys, one who made recently the switch from BDO, the other one did this a time ago. Both winner there and now earning money from the PDC. Bookies can't call a winner so can't I. My gut says: 'go for Kist'. But this should be a spectacle both guys knows what's at stake and both need to perform.
So bets are 5/10 on over 122,5 checkout en 5/10 on over 17,5 legs because I think they wouldn't give sets away easily.
Over +122.5 (Checkout Over/Under-Full Event) @1,83 (5/10)
Over 17.5 (Over Under-Full Event) @1,91 (5/10)
John Part - Keegan Brown
You can tell me 10 reasons, or 100 reasons why K. Brown is favorite here but I still won't believe it. Part the champion of the old days, I admit time catched up with somehow but still experience is such a huge variable on this stage. K. Brown MUST win now, Part will just play his own game and will probably just win here.
John Part (Match Winner-Full Event) @3,1 (5/10)
John Part +1.5 (Asian Handicap-Full Event) @1,98 (5/10)
Christian Perez - Cristo Reyes
Christian Perez the man from Philippines is much more experienced. Got 80k in career winnings, not much according to other players like Taylor/MVG but in Philippines he can live like a millionair there. Should win this match easy of Reyes which is his first appereance on such a huge tournament. History proofs that of the best 72 always some players lose 'huge' and get broken alot. So 10/10 on to win and 10/10 on -1,5
Christian Perez (Match Winner-Full Event) @1,62 (10/10)
Christian Perez -1.5 (Asian Handicap-Full Event) @2,12 (10/10)
Joe Cullen in 4 matches in the PDC World Championship only 1 180... In a best of 3 sets. He lost al 4 with 3-0 so looks like free money
Michael van Gerwen (Most 180s-Full Event) @1,53 (10/10)
Jelle Klaasen - Christian Kist
Hardest match of the day. Two dutch guys, one who made recently the switch from BDO, the other one did this a time ago. Both winner there and now earning money from the PDC. Bookies can't call a winner so can't I. My gut says: 'go for Kist'. But this should be a spectacle both guys knows what's at stake and both need to perform.
So bets are 5/10 on over 122,5 checkout en 5/10 on over 17,5 legs because I think they wouldn't give sets away easily.
Over +122.5 (Checkout Over/Under-Full Event) @1,83 (5/10)
Over 17.5 (Over Under-Full Event) @1,91 (5/10)
John Part - Keegan Brown
You can tell me 10 reasons, or 100 reasons why K. Brown is favorite here but I still won't believe it. Part the champion of the old days, I admit time catched up with somehow but still experience is such a huge variable on this stage. K. Brown MUST win now, Part will just play his own game and will probably just win here.
John Part (Match Winner-Full Event) @3,1 (5/10)
John Part +1.5 (Asian Handicap-Full Event) @1,98 (5/10)
Christian Perez - Cristo Reyes
Christian Perez the man from Philippines is much more experienced. Got 80k in career winnings, not much according to other players like Taylor/MVG but in Philippines he can live like a millionair there. Should win this match easy of Reyes which is his first appereance on such a huge tournament. History proofs that of the best 72 always some players lose 'huge' and get broken alot. So 10/10 on to win and 10/10 on -1,5
Christian Perez (Match Winner-Full Event) @1,62 (10/10)
Christian Perez -1.5 (Asian Handicap-Full Event) @2,12 (10/10)
Joe Cullen in 4 matches in the PDC World Championship only 1 180... In a best of 3 sets. He lost al 4 with 3-0 so looks like free money
Michael van Gerwen (Most 180s-Full Event) @1,53 (10/10)
It's not gambling if you always win
Most 180s:
Van Gerwen - Cullen = 1
Taylor - Artut = 1
Thornton - Gilding = 1
Huybrechts - Mansell = 1
Smith - Suljovic = 1
Chisnall - De Vreede = 1
Jenkinks - Weber = 1
Total odds @14.61
Van Gerwen - Cullen = 1
Taylor - Artut = 1