Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Barney, Anderson, Wright & Van Gerwen, lijken me allemaal vrij zeker.
0 Vind ik leuk's
Gary wint niet zomaar van Whitlock hoor, 50/50 match. Als ik die zou spelen zou het low-stake X zijn.
Nja
Gerrie x Barney @2.02
Lewis @2.5
Als je nog een losse euro hebt liggen: MvG 7-0 @23
Hehe, hopen beter avondje dan vorige week.
0 Vind ik leuk's
Whitlock verkeert in een 'graf' vorm he.
0 Vind ik leuk's
Is zo, maar hij moet zich ergens herpakken. Tegen een Gary waar je je elke week maar moet afvragen welke Gary je tegen de oche krijgt is dat een mooie mogelijkheid. Whitlock kan echt wel darten of zo.
0 Vind ik leuk's
Iemand nog op peter wright ?
0 Vind ik leuk's
Klote barney gelijk mijn combi verpest. Zat nog te twijfelen tussen Wright en Barney. Volgende keer weer ik het wel ;-)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
Klote barney gelijk mijn combi verpest. Zat nog te twijfelen tussen Wright en Barney. Volgende keer weer ik het wel ;-)

Wright ook een voorsprong weggegeven en gelijk geëindigd. Misschien toch de derde hond in het spel zoeken... ;-)
0 Vind ik leuk's
mick1880:
hollandian:

Wright ook een voorsprong weggegeven en gelijk geëindigd. Misschien toch de derde hond in het spel zoeken... ;-)

Idd, Barney stond 5-3 voor en wright 5-1. Mag je nooit meer weggeven. Jammer, helaas volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Zoals wekelijks drop ik de tips even dus bij dezen:
MvG x Lewis@1.96
Spreekt wel voor zich. Moeten beide hun partij vnv makkelijk kunnen winnen, kwestie van maatje te groot.
Thornton[/b@2.55]
Ik vind Thorn altijd gewoon een erg sterke speler in de PL. Vorige week goed tegen MvG. Gary speelde ook een goede pot maar bij hem is het altijd maar afwachten hoe de wind waait.. 55/45 in het voordeel van Thorn denk ik en dan is deze odd wel dikke value.
[b]Whitlock X2
@2
Barney dit weekend niet meegespeeld op de Dutch masters, niet geplaatst. Whitlock snel uitgeschakeld door Kelett met 6-3. Whitlock nog geen punt verzameld in de Premier League dit jaar, dus die moet zo onderhand toch wel gaan komen. Waarom niet tegen een wankele Barney? Ook value.
Wright@3.45
Wright nog nooit gewonnen van Taylor. Wright op dit moment lijkt in een van de beste fases in zijn carrière, Taylor in de slechtste van zijn carrière. Peter Wright zal vanavond toch bloed ruiken en heeft zeker de capaciteit om zijn 1e op The Power hier vanavond te pakken. Weeral een valuebetje maar een pick op Taylor is voor deze odd het niet waard.
Highest finish o121.5 bij v Gerwen@1.87
Standaardbetje
0 Vind ik leuk's
Ik speel Whitlock en combi van Gerwen Lewis mee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.