Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bvanhinthum:
Donderdag begint de Premier League weer gelukkig! Mooie van speelronde 1 in PL is dat de odds altijd 50/50 liggen, ongeacht de spelers, zo ook dit jaar. Even tijd voor een voorbeschouwing.
Dave Chisnall - Robert Thornton
Pick: Robert Thornton -1.5 @2.4
Dit als een soort preview, want is nu laat voor me, maar als jullie dit waarderen kan ik evt. morgen nog een voorbeschouwing voor de rest v/d matches schrijven.

Ben benieuwd naar nog meer tips voor darts vanavond (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb zelf Thornton op winst gepakt gisteren
1.95 @SBObet
0 Vind ik leuk's
markhave:
1.95 @SBObet

Thornton winst ligt bij unibet momenteel op 2.30
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht dat Thornton vanavond gaat winnen, quotering bij unibet is inderdaad 2.3 voor beide spelers.
Tevens verwacht ik dat Van Barneveld in zijn partij tegen Anderson meer 180s gooit dan zijn tegenstander: quotering 2.2. Anderson won afgelopen weekend nog een toernooi met wedstrijden van ongeveer hetzelfde format als vanavond, maar gooide per partij gemiddeld maar 1x 180.
Ook denk ik dat het lucratief kan zijn om op Van Gerwen te spelen. Hij speelt tegen Taylor, die de laatste tijd uit vorm en overgestapt is naar een andere sponsor. Dat heeft hem miljoenen opgeleverd, maar hij is wel verplicht om met andere pijlen te spelen. Dit zal naar mijn verwachting in het voordeel zijn van wereldkampioen Van Gerwen, quotering 2.3.
Een combinatie van deze 3 tips levert 11,6x je inzet terug bij unibet. Ik heb er in ieder geval 10 euro op gezet.
0 Vind ik leuk's
Ik pak vanavond:
Wes Newton wint @2,90
Michael van Gerwen dubbele kans @1,54
Samen x4,47.
Newton wellicht even toelichten, afgelopen weekend bij het German Darts Championship gooide hij echt bagger. Verloor in de 2e ronde (had in de 1e ronde een bye) kansloos van Wayne Jones die rond de 85 gemiddeld gooide. Dat zegt genoeg. Wright tikte de 80 niet eens aan. Kan een extreme off-day zijn geweest, maar Wright moet ook nog maar z'n WK-prestatie bevestigen. Newton is al jarenlang een constante factor in de top 10. Voor hetzelfde geld gaat Wright een Webstertje/Klaasentje doen in de Premier League.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Lewis vs Whitlock
Tip 1:
Lewis most 180's (20 euro)
Tip2:
Lewis wint (6 euro XD)
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
chico:
markhave:
1.95 @SBObet

Thornton winst ligt bij unibet momenteel op 2.30

Ik heb m wel 2-way dus bij gelijkspel inzet terug
0 Vind ik leuk's
Thornton -1.5 @2.4
Chisnall moeite met grote podia, debuut PL. Niet in grootse vorm. Verwacht dat the Thorn op ervaring deze overwinning wel binnen kan halen.
Newton @2.9
Verleden wijst uit dat Newton meestal het niet heel moeilijk heeft vs Snakebite. Nu zegt verleden niet veel gezien de opmars van Wright, maar Newton gooide op het WK tegen Wright ook een sterke eerste 2 sets, waarop Wright echt moeite had om op stoom te komen, zoals in wel meerdere partijen op het WK. Ik denk dat het korte format in dit PL-debuut voor Wright hem vandaag toch de das omdoet, omdat zijn diesel-motor wel eens wat opstartproblemen kent; value.
Gary @2,4
Barney imo in verval, heb voortaan het idee bij hem dat het hem niet zo veel meer interesseert nu hij door een hoop darters voorbij gestreeft wordt. Gary lijkt in goede vorm gezien zijn prestatie afgelopen week met het winnen van de German Masters, en als Gary in goede vorm is stoppen weinig hem af imo, en is het sowieso top 4 materiaal. Ook value dus, want je moet maar afwachten zowel welke Gary als welke Barney aan de oche verschijnt.
MvG -1.5 @2.35
Gewoon lekker gevoel bij onze kersverse wereldkampioen. Phil heeft een nieuwe sponsor en gooit met nieuwe pijlen blijkbaar en het is maar de vraag hoe hij terugkomt na zijn 'afgang' op het WK..
Taylor - MvG over 122.5 finish @1.87
Deze spreekt wel voor zich denk ik :P
Vamoss
0 Vind ik leuk's
- speel die mee tipsvoorwinst Lewis most 180's @ 1.8
-ook goede Gary Anderson verassend heavy underdog, 1x2 2 @2.5
- 1 ding is zeker Newton zal het publiek mee hebben.
Taylor- MVG
Bookies vinden MVG favo omdat Taylor nieuwe darts heeft en mischien niet klaar is voor de intense atmosfeer op het podium. Als je de nieuwsartikel leest is Taylor uit op eerherstel, en heeft zich goed voorbereid. kortgezegd aan zichzelf gewerkt. Maar is wel erg nadrukkelijk in zijn uitspraken.
moeilijke!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.