Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: Alle Remote leagues

Darten in quarantainetijd, welke toernooien zijn er?

Darten is één van de weinig sporten die zich leent voor het spelen via een livestream en daar maken de verschillende dartsbonden en managementbureau's dankbaar gebruik van. Toch zal niet iedere speler in deze tijd op een livestream verschijnen, zo haakten top-10 spelers Daryl Gurney en Gary Anderson al af wegens gebrek aan een goed Wifi-signaal en gaf Michael van Gerwen de voorkeur aan trainen met Vincent van der Voort. Hier een kort overzicht van de verschillende toernooien die momenteel gespeeld worden:

PDC Home Tour

De PDC startte met een kleinschalige Darts at Home van twee avonden waarbij Nathan Aspinall en Devon Peterson dagzeges pakten. Vervolgens is dit concept uitgebreid naar een toernooi met 32 groepen van vier spelers. Iedere avond wordt één poule gespeeld met wedstrijden over maximaal 9 legs, de groepswinnaar gaat vervolgens naar de tweede ronde. De wedstrijden zijn gratis te zien bij de PDC als je een account aanmaakt en beginnen iedere avond om 20:30. Tijdens de eerste speelronden zijn er al genoeg interessante momenten voorbij gekomen. Zo gooide Luke Woodhouse de eerste remote 9-darter en versloeg hij vervolgens Gerwyn Price met 5-0. Daarnaast wordt Jelle Klaasen beticht van valsspelen omdat men twijfelt of zijn dubbel wel raak was. Vanavond kun je in groep 9 onder andere Michael Smith en de Nederlander Martijn Kleermaker in actie zien, die in januari van dit jaar voor het eerst een PDC Tour Card bemachtigde. Je vindt de groepsindelingen en tussenstanderen hier.

Remote Darts League

Het speelveld van de Remote Darts League bestaat uit WDF-spelers en oud PDC-spelers. Een aantal bekendere namen die je hier voorbij kan zien komen zijn Gary Robson, Alan Norris, Tony O'Shea, James Richardson en Darryl Fitton. Momenteen is het toernooi in de eindfase van de groepswedstrijden, deze wedstrijden gaan over 12 legs zodat een gelijkspel ook mogelijk is. Maandag 27 april wordt er vervolgens een finaledag georganiseerd. De wedstrijden zijn iedere dag vanaf 22:00 op Youtube live te bekijken.

Modus 'A Night at the Darts' en Modus 'Icons of Darts League'

Managementbureau Modus pakte uit met maar liefst twee toernooien. Modus-spelers als Van Gerwen en Danny Noppert konden wegens hun PDC-contract helaas niet meedoen. Gezien deze toernooien vandaag ten einde lopen zal ik hier niet te veel op ingaan, maar het is niet onwaarschijnlijk dat we na vandaag een nieuw toernooi van Modus kunnen verwachten. Op het Youtubekanaal van Modus kun je vanaf 12:00 vanmiddag onder andere Diogo Portela, Paul Nicholson en Arron Monk in actie zien in de Icons of Darts League. Vanavond vanaf 18:30 zie je op datzelfde kanaal A Night at the Darts met onder andere Fallon Sherrock, Boris Koltsov en Scott Mitchell.

Hoe interessant is wedden op de verschillende toernooien?

Aangezien ook de bookmakers momenteel naar manieren zoeken om het wedaanbod zo uitgebreid mogelijk te houden zul je bij de meeste bookmakers op al deze toernooien kunnen wedden.Omdat er weinig op het spel staat is de druk niet enorm hoog, zo is er bij de PDC geen prijzengeld te verdienen en krijgen de spelers alleen een 'appearance fee'. Ik wed daarom zelf voornamelijk op underdogs bij wedstrijden waarbij het niveauverschil mij niet al te groot lijkt. Ik zal in dit topic zo nu en dan een tip geven en natuurlijk is iedereen welkom om te discussiëren of zijn tips te delen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnynedved in 25-04-2020 07:24 Overige sporten en evenementen
in 25-04-2020 07:24 Overige sporten en evenementen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanmiddag begint de laatste ronde van de Icons of darts League. Hubbard is al uitgespeeld en dus strijden Nicholson (26 punten) en Monk (20 punten) voor groepswinst. Voor Portela, Jenkins en Huckvale (respectievelijk 14, 14 en 10 punten) zijn het gewoon oefenpartijtjes. Nicholson won de drie onderlinge wedstrijden met Monk telkens met 5-4, wat mij betreft value op één van beiden als de odd boven de 2.10 uitkomt maar beiden worden nu gelijkgesteld bij de bookmakers op odd 1.91.

Het niveauverschil tussen de onderste drie is niet enorm en dus ligt het vooral aan de vorm van de dag en hoeveel zin de mannen hebben om hun uiterste best te doen op een livestream. Value ligt daarbij dus bij underdogs als zij een hoge odd krijgen. Jenkins is bij de bookmaker de favoriet maar hij was gisteren niet al te best, ik zie dus geen reden om niet tegen hem te betten! Ook neem ik twee hoge odds tegen Monk omdat hij gisteren niet op zijn best was.

12.50 Huckvale wint van Monk @ 3.25 (Unibet)

13.40 Huckvale wint van Portela @ 2.22 (betfair exchange)

14.30 Portela wint van Jenkins @ 2.30 (Unibet, WilliamHill)

15.20 Huckvale wint van Jenkins @ 2.50 (Skybet) of @ 2.40 (Unibet)

15.45 Portela wint van Monk @ 2.75 (Williamhill)

Ik speel alle bets met dezelfde stake gezien het een experiment is en er minder nuttige statistieken voorhandig zijn vergeleken met de normale setting. Om een indicatie te geven van de vorm van deze mannen van gisteren:

Monk 84 gemiddeld, 30% raak op de finishes

Nicholson 91 gemiddeld, 46% raak op de finishes

Jenkins 77 gemiddeld, 31% op de finishes

Huckvale 83 gemiddeld, 23% op de finishes

Portela 85 gemiddeld, 33% op de finishes (data van eergisteren omdat hij gisteren een vrije dag had).

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Deze dag van de Icons of Darts is afgelopen met een mooi resultaat. Portela stelde teleur maar Huckvale haalde het geld binnen.

Totale inzet: 5 stakes.

Totaal terug: 7,87

Winst: 2,87 stakes (zelfs meer als je bij Skybet kan spelen)

Huckvale wint van Monk @ 3.25 (Unibet)

Huckvale wint van Portela @ 2.22 (betfair exchange)

Huckvale wint van Jenkins @ 2.50 (Skybet) of @ 2.40 (Unibet)

Portela wint van Jenkins @ 2.30 (Unibet, WilliamHill)

Portela wint van Monk @ 2.75 (Williamhill)

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Kom maar op voor vanavond

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

De odds voor Nathan Aspinall vanavond zijn erg laag maar ik vind hem ook te goed om het risico te nemen om tegen hem te wedden. Bij de andere drie wedstrijden geef ik de underdogs wel een grotere kans dan de odds doen vermoeden in dit korte format, vooral Steve Brown tegen Simon Stevenson lijkt mij momentele 50/50 onder deze omstandigheden.

Simon Stevenson wint van Ryan Joyce @ 2.55 (Betfair)

Steve Brown wint van Simon Stevenson @ 2.25 (Betfair)

Steve Brown wint van Ryan Joyce @ 2.75 (Betfair)

0 Vind ik leuk's

Ook vandaag weer een mooie winst, Steve Brown deed het vandaag voor ons.

Totale inzet: 3 stakes.

Totaal terug: 5 stakes

Winst: 2 stakes

Steve Brown wint van Simon Stevenson @ 2.25 (Betfair)

Steve Brown wint van Ryan Joyce @ 2.75 (Betfair)

Simon Stevenson wint van Ryan Joyce @ 2.55 (Betfair)

2 Vind ik leuk's

Wat was die dame van vandaag slecht zeg! Speelt zij morgen weer of ligt zij er al uit? Weten de darts expert hier iets van?

0 Vind ik leuk's
Op ma. apr.. 2020, 16:57 schreef benjohnson:

Wat was die dame van vandaag slecht zeg! Speelt zij morgen weer of ligt zij er al uit? Weten de darts expert hier iets van?

De spelers die vandaag in actie kwamen zullen de hele week spelen :) iedere speler heeft 1 rustdag dus dat geldt ook voor Dobromyslova, welke dag dat is weet ik niet precies

1 Vind ik leuk's
Op ma. apr.. 2020, 17:07 schreef donnynedved:

De spelers die vandaag in actie kwamen zullen de hele week spelen :) iedere speler heeft 1 rustdag dus dat geldt ook voor Dobromyslova, welke dag dat is weet ik niet precies

Vandaag doen Monk en Edhouse weer mee en Smith en Anastasia niet.

0 Vind ik leuk's
Op di. apr.. 2020, 09:41 schreef mikefr1908:
Op ma. apr.. 2020, 17:07 schreef donnynedved:

Vandaag doen Monk en Edhouse weer mee en Smith en Anastasia niet.

Dat klopt maar wanneer speelt die dame weer dan? Ik kan er niks over terugvinden

0 Vind ik leuk's

Waarschijnlijk morgen weer! Ze speelde sowieso haar laatste 2 partijen met haar nieuwe pijlen, die vlogen alle kanten op... 46 en 48 gemiddeld is heel beroerd, dan sta je zelfs bij ons nog wissel?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.