Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021

NBA 2020/2021

In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.

Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)

Tips volgen nog.

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsjorss94 in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gisteren weer wat interessante uitslagen in de NBA.....

Voor vandaag:

https://alchemist.blogabet.com/

Hawks -10

OKC +9

Nets/Grizzlies U230.5

Rockets +6.5

Lakers -3.5

1 Vind ik leuk's

Memphis Grizzlies -2.5 @1.86 (Medium, Betfair)

Geen Irving, Durant en Dinwiddie bij de Nets.

Laatstgenoemde zelfs het hele seizoen out dus rip 6th man of the year betje =(

Nikola Jokic (Denver Nuggets) over 7.5 assists @1.83 (Low, Betfair)

Ja Morant (Memphis Grizzlies), Donovan Mitchell (Utah Jazz) over 20 points & Trae Young (Atlanta Hawks) over 25 points @2.05 (Low, WilliamHill)

1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Grizzlies -2,5 @1,95 bij Betrebels, scheelt toch weer ;)

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Beetje geluk met Memphis, OT win maar die pakken we mee.

James Wiseman (Golden State Warriors) over 11.5 points @1.83 (Low, Betfair)

Pascal Siakam (Toronto Raptors) under 19.5 points @1.83 (Low, Betfair)

Khris Middleton (Milwaukee Bucks) over 20.5 points @1.83 (Low, Betfair)

Goran Dragic (Miami Heat) most assists h2h vs. Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks) @1.55 (Medium, Betfair)

Zion Williamson (New Orleans Pelicans) over 9.5 rebounds @1.95 (Low, Betfair)

Zion Williamson (New Orleans Pelicans) & Nikola Vucevic both to record over 10 rebounds @8.50 (Fun, William Hill)

Bericht gewijzigd door sjorss94 op di 29 dec. 2020, 17:46
2 Vind ik leuk's

Hawks die een 20 point lead verpesten, Lakers die de tweede helft het helemaal kwijt zijn (WTF was AD aan het doen?!). Gaat lekker.....

Voor vanacht:

Cavaliers -3

76ers -1

Heat +6

Kings +2.5

Suns -2.5

Wizads/Bulls U238

OKC/Magic O218.5

Kings/Nuggets U226

1 Vind ik leuk's

Slechte nacht van mijn kant, geen idee waarom Dragic maar 9 minuten speelde terwijl Zion maar tot 2 rebounds kwam. Middleton de enige speler die momenteel constant over blijft gaan. Begin van de competitie is altijd lastig, dus ook dit jaar weer, dat is ook de reden dat er vooral low stakes worden getipt. De ommekeer zal (hopelijk) snel volgen maar het blijft de NBA ;)

2 Vind ik leuk's

Brooklyn Nets x Milwaukee Bucks x Boston Celtics to win @3.06 (Low, Betfair)

DeAndre Jordan (Brooklyn Nets) over 8.5 rebounds @1.83 (Low, Betfair)

Kyle Anderson (Memphis Grizzlies) over 13.5 points @1.91 (Low, Unibet)

Terry Rozier (Charlotte Hornets) over 18.5 points @1.91 (Low, Unibet)

Luka Doncic (Dallas Mavericks) under 2.5 made threes @2.25 (Low, Unibet)

DeMar DeRozan (San Antonio Spurs) over 6.5 assists @2.08 (Low, Unibet)

1 Vind ik leuk's

Afgelopen nacht een goede nacht. 5 gewonnen 3 verloren. Als je €100,- per bet had gespeeld had je €159,40 winst gehad.

Voor vanacht:

Nets/Hawks U240

Spurs/Lakers U229

Mavs/Hornets O224.5

Even de starting line ups afwachten of ik nog meer ga spelen. Bijv. Clippers zien er goed uit maar die speel ik niet zonder Kawhi.

Edit: ik voeg nog een combi toe: Nets + Bucks winnen. Miami zonder Jimmy en de Nets met Irving en KD zie ik gewoon van de Hawks winnen. Irving is al gewoon de 2.0 versie van Trae. Ook hebben de Hawks nog niet tegen top teams gespeeld, dus hun cijfers zijn op dit moment inflated (tenzij ze echt goed zijn)

Edit2: Tatum speelt dus ik voeg nog Celtics ML toe

Bericht gewijzigd door Alchemist op wo 30 dec. 2020, 23:25
0 Vind ik leuk's

Als wij ons lam aan het zuipen zijn zullen ze in de NBA vrolijk verder gaan.

Fijne jaarwisseling iedereen.

Voorbeschouwing: Sacramento Kings vs. Houston Rockets

Brandon Ingram (New Orleans Pelicans) top points scorer @3.50 (Low, Unibet)

Phoenix Suns vs. Utah Jazz under 220.5 points @1.92 (Low, Unibet)

0 Vind ik leuk's

Cleveland +8.5

Wizards/Bulls U237

Later meer.

Fijne jaarwisseling!

Edit:

Orlando +4

Orlando/76ers Over 219

Kings +5.5

Knicks +9.5

OKC +5.5

Suns +4

Jazz/Suns Under 219.5

Bericht gewijzigd door Alchemist op do 31 dec. 2020, 23:42
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.