Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021

NBA 2020/2021

In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.

Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)

Tips volgen nog.

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsjorss94 in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Thanks Martijs, dan pak ik de volgende uiteraard mee!

Dinwiddie 6MOY en Ayton MIP @171

De volgende voorbeschouwingen geschreven voor vandaag, good luck allemaal!

Brooklyn Nets vs. Golden State Warriors

Los Angeles Lakers vs. Los Angeles Clippers

1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Damn, wat een blowout win voor de Nets! Helaas Stephen Curry 2/10 from deep.

Alle medium betjes net bij de verkeerde wedstrijd gezet want de LAL - LAC ging prima.

Toch weer de Clippers, zoals ik al dacht waren James en Davis nog een beetje in de vakantie modus.

Kutte is wel dat Dinwiddie in de basis stond namens de Nets en LeVert vanaf de bank kwam.

1 Vind ik leuk's

Pick van de Lakers was fout: Ze komen nog mooi terug, maar hebben eigenlijk nooit aanspraak gemaakt op de zege

Voor deze nacht speel ik alvast volgende bets:

Cleveland - Charlotte

Pick: Charlotte -2 (odd 1.90 Unibet)

Charlotte heeft aanvallend meer opties + Love is out bij Cleveland en Nance is twijfelachtig

Orlando - Miami

Pick: Miami -4 (odd 1.83 Unibet)

Ploeg van Miami is nagenoeg ongewijzigd en hebben voor mij meer kwaliteit en rotatie opties.

Orlando mist scorend vermogen van hun bank

Toronto - New Orleans

Pick: New Orleans +4 (odd 1.89 Unibet)

Alle spelers van New Orleans zijn beschikbaar en gaan Toronto pijn doen op de center met Williamson en Adams

Powell is daarnaast twijfelachtig bij Toronto door Covid

3 Vind ik leuk's

Bam Adebayo (Miami Heat) & Rudy Gobert (Utah Jazz) both to record over 11 rebounds @5.00 (Fun, WilliamHill)

James Harden (Houston Rockets), Damian Lillard (Portland Trail Blazers) & Devin Bookers (Phoenix Suns) each over 25 points @2.60 (Low, WilliamHill)

Oklahoma City Thunder +2 @1.92 (Low, Betfair)

New Orleans Pelicans +3.5 @1.90 (Medium, Betfair)

Pascal Siakam (Toronto Raptors) under 20.5 points @1.90 (Low, Betfair)

Boston Celtics +4 @1.92 (Medium, Betfair)

Atlanta Hawks -2 @1.92 (Low, Betfair)

Devin Booker (Phoenix Suns) over 26.5 point @1.75 (Medium, Betfair)

3 Vind ik leuk's

Misschien een beginner vraag, maar is een +4 een AH of een EH?

Daarnaast zijn sommige van deze lines op andere sites een stuk gunstiger. Pascal Siakam U 20.5 bij Unibet @2.04 bijvoorbeeld.

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

+4 is een handicap op de spreiding of lijn (standaard inclusief extra tijd), in basket is er geen sprake van asian of european handicap naar mijn weten

Bericht gewijzigd door uconique op wo 23 dec. 2020, 21:15
0 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.

Heat -5

Hornets -3

Suns moneyline 1.90

Hawks money line 1.76

0 Vind ik leuk's

Oh James Harden toch, wat een pannenkoek haha.

Verder prima nachtje want alle mediums gingen binnen, Adebayo helaas één rebound te weinig voor de funbet.

Vannacht niets, vrijdag toppers op Eerste kerstdag, voorbeschouwingen volgen.

0 Vind ik leuk's

Is de bet lost of void bij een gelijke stand?

Bijvoorbeeld, de line is +4 en de eindstand is 110 - 114. In het geval van de verliezende ploeg wordt de line gecoverd, maar krijg je daarmee je geld terug of is dit een is loss?

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

void geloof ik, maar persoonlijk neem ik altijd de .5 dit heeft me al vaak toch nog een win opgeleverd haha

1 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.