Wedden op Amerikaans honkbal
speel zelf geregeld op de amerikaanse honkbal!!hier is blijkbaar nog geen topic van!!stel mij gewoon de vraag of er hier nog liefhebbers zijn van deze sport en het zou leuk zijn om hier dan eens van gedachten te kunnen wisselen!!
in 7-04-2011 19:41 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel soms 3 of vier combi.Hangt ervan af omdat ze bijna elke dag spelen. De laatste twee weken denk ik iets van een 20-tal combi. Als je op MLB ESPN kijkt dan kan je alles vinden.Ploegen in vorm,ploegen met goede home results enz.Staat ook een top 5 in van beste werper,batter,reliever enz.
En dan is het kwestie van combi te maken!!Ik kijk nooit naar de odd omdat ik al ondervonden heb dat het nogal bedriegelijk is van de goksite om sommige teams laag te zetten terwijl als ik dan de info lees die ploegen soms met een b-team spelen omdat ze de volgende dag terug moeten spelen maar dan wel aan de andere kant van het land.Daarom dat ze dikwijls met 2 teams spelen.
En dan is het kwestie van combi te maken!!Ik kijk nooit naar de odd omdat ik al ondervonden heb dat het nogal bedriegelijk is van de goksite om sommige teams laag te zetten terwijl als ik dan de info lees die ploegen soms met een b-team spelen omdat ze de volgende dag terug moeten spelen maar dan wel aan de andere kant van het land.Daarom dat ze dikwijls met 2 teams spelen.
leonardo1965:
Moet zeggen dat ik al goede zaken gedaan heb met op de honkbal ts spelen.Boston red sox is na een hele slechte start de ploeg om te spelen samen met San Francisco en de PHillies.
Door deze drie teams elke keer in combi te spelen met soms nog de Yankees en de Cardinals heb ik op twee weken zo een 750e verdiend met een inzet van 7.5e per combi.
Moet zeggen dat ik al goede zaken gedaan heb met op de honkbal ts spelen.Boston red sox is na een hele slechte start de ploeg om te spelen samen met San Francisco en de PHillies.
Door deze drie teams elke keer in combi te spelen met soms nog de Yankees en de Cardinals heb ik op twee weken zo een 750e verdiend met een inzet van 7.5e per combi.
Ik zou zeggen: posten dan maar die combi's als je weer gaat inzetten :)
Succes in ieder geval de rest van het seizoen.
Ben ook wel benieuwd naar je picks voor het honkbal... kom maar door :-)
Hakuna Matatttta.
vandaag ST Louis Cardinals,phillies,yankees,brewers en texas gespeeld.
Zijn de 5 ploegen in vorm en aan een winnende reeks bezig.
Normaal ook de Boston Red Sox maar die staan voor een zware verplaatsing,dus even vermijden nu.
Zijn de 5 ploegen in vorm en aan een winnende reeks bezig.
Normaal ook de Boston Red Sox maar die staan voor een zware verplaatsing,dus even vermijden nu.
Ik heb een pick voor vanavond (vannacht eigenlijk)
NYY @ OAK: OAK wint
Ik check voornamelijk home favorites en kijk naar de NPERA die Jeff Sagarin van USA Today (http://www.usatoday.com/sports/sagarin.htm) elke dag publiceert van de startende pitchers...
Ik lig in ieder geval lekker te pitten dan :)
NYY @ OAK: OAK wint
Ik check voornamelijk home favorites en kijk naar de NPERA die Jeff Sagarin van USA Today (http://www.usatoday.com/sports/sagarin.htm) elke dag publiceert van de startende pitchers...
Ik lig in ieder geval lekker te pitten dan :)
Jammer van Oakland gister...
Vandaag heb ik ingezet op FLA@ARI: ARI wint
Weer vannacht dus geen zin om te kijken :)
Vandaag heb ik ingezet op FLA@ARI: ARI wint
Weer vannacht dus geen zin om te kijken :)
Speel DETROIT en ARIZONA deze nacht.Lijkt mij een safe bet!!!
Goeie pick Leonardo!
Ik ga vannacht voor Seattle!
Ik ga vannacht voor Seattle!
ook geen slechte keuze!Heb terug ARIZONA,KANSAS en SAN DIEGO appart en in combi gezet.
Lijkt mij de meest safe play bets van vannacht.De rest wat aan mekaar gewaagd.Heb wel een bet van 25e gezet op de Cardinals,gewoon omdat gisteren San Francisco met hun beste werper speelde en vannacht de Cardinals hun sterkste werper in stelling brengen.
Lijkt mij de meest safe play bets van vannacht.De rest wat aan mekaar gewaagd.Heb wel een bet van 25e gezet op de Cardinals,gewoon omdat gisteren San Francisco met hun beste werper speelde en vannacht de Cardinals hun sterkste werper in stelling brengen.
leonardo1965:
Heb wel een bet van 25e gezet op de Cardinals,gewoon omdat gisteren San Francisco met hun beste werper speelde en vannacht de Cardinals hun sterkste werper in stelling brengen.
Heb wel een bet van 25e gezet op de Cardinals,gewoon omdat gisteren San Francisco met hun beste werper speelde en vannacht de Cardinals hun sterkste werper in stelling brengen.
Niet gezien dat McClellan er even uit ligt en ze met Lynn (0-0) gingen starten?