Wedden op Amerikaans honkbal
speel zelf geregeld op de amerikaanse honkbal!!hier is blijkbaar nog geen topic van!!stel mij gewoon de vraag of er hier nog liefhebbers zijn van deze sport en het zou leuk zijn om hier dan eens van gedachten te kunnen wisselen!!
in 7-04-2011 19:41 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
het is inderdaad niet simpel!!had een combi van 4 gespeeld en nu verliezen de yankees tegen de red sox die op 0-6 stonden!!de rest had ik juist!beste hitter van het momment is cabrerra van kansas city!dus dat is dan geen toeval dat ze hoog staan!!van de werpers is het nog onmogelijk om iets te zeggen omdat er veel nog maar 1 wedstrijd gegooid hebben!!
Klopt, maar daarom zou je kunnen kijken naar de statistieken van vorig jaar, dan heb je indicatie wie er goed is en wie niet. Ik wil wel kijken of ik een lijst kan maken van de top 25 starters. Is dat een idee?
Dat is denk ik wel een mooie start, inderdaad!
zou inderdaad een goede hulp zijn!!ben even nog aan het zoeken,maar ik heb het vermoeden dat die cabrerra vorig seizoen bij de detroit tigers zat!!en dan hebben ze een klepper binnengehaald!!of het is een naamgenoot??
op vitibet.com vind je veel informatie terug en veel tips enz!!is de moeite om te bekijken!!standen,uitmatchen,thuismatchen enz!!
Ben nog bezig met de lijst btw. zou even kijken of ik em morgen af krijg.
heb de colorado rockies 100e gezet op odds 2.05!!wat hoog is voor een ploeg die 8/2 start heeft genomen!!
nu begint er toch stilaan een patroon en wat cijfermateriaal beschikbaar te komen!!op espn is er nu al een spelers lijst met de pitchers en de batters die het goed doen!!
espn mlb
espn mlb
Moet zeggen dat ik al goede zaken gedaan heb met op de honkbal ts spelen.Boston red sox is na een hele slechte start de ploeg om te spelen samen met San Francisco en de PHillies.
Door deze drie teams elke keer in combi te spelen met soms nog de Yankees en de Cardinals heb ik op twee weken zo een 750e verdiend met een inzet van 7.5e per combi.
Door deze drie teams elke keer in combi te spelen met soms nog de Yankees en de Cardinals heb ik op twee weken zo een 750e verdiend met een inzet van 7.5e per combi.
Erg interessant dat jij winst hebt gemaakt met honkbal :) Hoeveel weddenschappen heb jij dit seizoen op honkbal afgesloten ?
Trouwens ook wel een interessante tip is om het test pick gelijke spelen van Aduard te volgen die doet het erg goed !
https://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/
Picks: 170
Total Staked: 821
Total Returned: 1232.51
Return on Investment: 150%
Trouwens ook wel een interessante tip is om het test pick gelijke spelen van Aduard te volgen die doet het erg goed !
https://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/
Picks: 170
Total Staked: 821
Total Returned: 1232.51
Return on Investment: 150%
Toto Sigarenboer