Verklaring gezocht voor annulering bet (opgelost)
Beste allen,
Dit heb ik gespeeld.
10 augustus 2015 16:00
3418 J. Souza - B. Tomic
Wie wint de wedstrijd?
B. Tomic geannuleerd 1,00
Ik begrijp alleen niet waarom die op 1,00 is gezet. Tomic heeft gewonnen met 6-3, 6-3. Toto zei, bij opgave of verloop van tijd wordt hij geannuleerd. Ik kan nergens vinden waar dit van toepassing is. Weet iemand anders hoe dit zit. Ik had een betslip gemaakt van 6 wedstrijden en hij was 1, 34 volgens mij.
Gr.
Dit heb ik gespeeld.
10 augustus 2015 16:00
3418 J. Souza - B. Tomic
Wie wint de wedstrijd?
B. Tomic geannuleerd 1,00
Ik begrijp alleen niet waarom die op 1,00 is gezet. Tomic heeft gewonnen met 6-3, 6-3. Toto zei, bij opgave of verloop van tijd wordt hij geannuleerd. Ik kan nergens vinden waar dit van toepassing is. Weet iemand anders hoe dit zit. Ik had een betslip gemaakt van 6 wedstrijden en hij was 1, 34 volgens mij.
Gr.
in 11-08-2015 15:08 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dat lijkt inderdaad niet te kloppen. Hier het bewijs dat de wedstrijd gewoon 6-3 6-3 is geworden:
http://www.atpworldtour.com/en/tournaments/coupe-rogers/421/2015/match-stats/TA46/SH90/live/MS057/match-stats
Ik zou even contact opnemen met Toto en bovenstaande link aan hun tonen.
Succes!
http://www.atpworldtour.com/en/tournaments/coupe-rogers/421/2015/match-stats/TA46/SH90/live/MS057/match-stats
Ik zou even contact opnemen met Toto en bovenstaande link aan hun tonen.
Succes!
Ik had ze net aan de telefoon, maar het werd me allemaal niet duidelijker, de mevrouw zei dat de wedstrijd was gestopt wegens opgave. Dat kon ik alleen niet vinden. Ik zal nog wel even mailen.
Tomic speelde tegen de Portugees J Sousa, niet de Braziliaan J Souza. Daar zal 't 'm in zitten.
If you like sports, you will love Zweeler
Je hebt in de tenniswereld twee verschillende J. Souza & J.Sousa ;) waarschijnlijk moest hij eerst tegen J.Souza wat niet doorging o.i.d.
Opgelost? Slotje erop :-)
Dance like you never danced before.