Unibet account voor 1 jaar geblokkeerd?!
Twee weken geleden heb ik op VW een topic gepost dat mijn account zonder enige reden was geblokkeerd en dat ik niks illegaals of foutieve gegevens had opgegeven van mijzelf.
Nu heb ik na twee weken weer proberen contact op te nemen en werd er aangegeven dat mijn account geblokkeerd is tot 1 augustus 2021. De medewerker zijn reactie hierop was, dat Unibet tijd nodig heeft om mijn account te verifieren, ABSURD!
Ik heb nog zo’n €500 op mijn account staan die ik heel graag teruggestort wil krijgen en ik heb dus geen idee waarom dit gebeurt en wat ik hier tegen kan doen. Kan iemand mij asjeblieft helpen die contacten heeft met Unibet, want ik weet echt niet wat ik moet doen!
Geven ze ook een verklaring waarom je account zo lang gefreezed word?
Dat antwoord is namelijk echt heel gek en slaat nergens op.
Geven ze ook een verklaring waarom je account zo lang gefreezed word?
Ik dacht trouwens dat ik wat meer hulp op deze forum zou krijgen, maar dat is ver te zoeken zo te zien haha.
Nee, totaal geen verklaring. Ik heb er meerdere malen om gevraagd, maar ze geven aan dat ze dat niet mogen zeggen.
Geven ze ook een verklaring waarom je account zo lang gefreezed word?
Ik dacht trouwens dat ik wat meer hulp op deze forum zou krijgen, maar dat is ver te zoeken zo te zien haha.
Nee, totaal geen verklaring. Ik heb er meerdere malen om gevraagd, maar ze geven aan dat ze dat niet mogen zeggen.
Ik heb bij Betcenter iets gelijkaardigs voor. Ze verdenken me van het gebruik van, naar eigen zeggen, 'verboden software' waardoor ik een oneerlijk voordeel zou hebben bij het afsluiten van weddenschappen. Ik kan je zeggen: ik ben een absolute computerleek, dus daar ken ik absoluut niets van. Ze hebben mij dan ook uitgesloten van gebruik van hun website. Echter kon ik mijn gelden van meer dan duizend euro er nog wel afhalen binnen de dertig dagen. Wanneer ik vroeg om verduidelijking op deze grove aantijgingen vertelden ze me dat ze deze niet mochten geven en dat ze handelden naar hun eigen voorwaarden. Via voetbalwedden heb ik toch verduidelijking gevraagd maar deze procedure loopt nog.
Geven ze ook een verklaring waarom je account zo lang gefreezed word?
Ik dacht trouwens dat ik wat meer hulp op deze forum zou krijgen, maar dat is ver te zoeken zo te zien haha.
Nee, totaal geen verklaring. Ik heb er meerdere malen om gevraagd, maar ze geven aan dat ze dat niet mogen zeggen.
Ik heb bij Betcenter iets gelijkaardigs voor. Ze verdenken me van het gebruik van, naar eigen zeggen, 'verboden software' waardoor ik een oneerlijk voordeel zou hebben bij het afsluiten van weddenschappen. Ik kan je zeggen: ik ben een absolute computerleek, dus daar ken ik absoluut niets van. Ze hebben mij dan ook uitgesloten van gebruik van hun website. Echter kon ik mijn gelden van meer dan duizend euro er nog wel afhalen binnen de dertig dagen. Wanneer ik vroeg om verduidelijking op deze grove aantijgingen vertelden ze me dat ze deze niet mochten geven en dat ze handelden naar hun eigen voorwaarden. Via voetbalwedden heb ik toch verduidelijking gevraagd maar deze procedure loopt nog.
Ook apart inderdaad. Ik heb ook een verzoek gedaan tot uitbetalingen en ze gaven aan dat ze kijken of daar een mogelijkheid voor is. Als ik mijn geld terug krijg vind ik het prima, ga zeker niet meer op Unibet spelen.
Ik heb de indruk dat steeds meer en meer bookmakers zich proberen in allerlei bochten te wringen om niet uit te betalen. Daar waar ik een vijf tot tiental jaar geleden zelden tot nooit een probleem ondervond, is dit de laatste twee jaar veel erger geworden. Ook limieten zijn schering en inslag geworden.
Zou het te maken kunnen hebben met teruglopende inkomsten gedurende Covid19? Ze hebben bijna 2 maanden geen inkomsten gehad en dat proberen ze op deze manier 'in te halen'. Niet heel chique als je het mij vraagt. En ook zeker geen goede reclame.
Ik heb echt totaal geen idee en ook heb ik geen idee waar ik een mogelijke klacht zou kunnen indienen? Volgens mij is er niemand die mij kan helpen...
Mss hier eens proberen :
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
In een ver verleden eens gebruik van gemaakt. Geen flauw benul meer waarom maar kan me nog herinneren dat ze in ieder geval mijn klacht bekeken hebben en contact opgenomen hebben met de desbetreffende bookie.
Hallo King Tarik,
Bookmakers hebben altijd in hun kleine lettertjes staan dat zij het recht hebben om op elk moment en zonder opgaaf van reden je account te bevriezen of te sluiten. Dat is natuurlijk heel vervelend, maar wat betreft het bevriezen van je account staat Unibet in zijn recht.
Wel is Unibet verplicht om je saldo terug te storten. Misschien hebben zij per ongeluk over het hoofd gezien dat je nog geld op je account had staan? Als ik jou was zou ik het nog een keer proberen met de helpdesk, want je saldo behoor je gewoon netjes teruggestort te krijgen. Succes!