Tips van Bearcon
Om m'n discipline weer op te krikken en het plezier in betten en uitzoekwerk te verhogen start ik met een clean sheet en een schone lei. Ik ben enorm fan van statistieken en ga tips van diverse websites + m'n eigen kansberekening toepassen op m'n Bets.
Wie wil volgen is welkom uiteraard, maar dit is grotendeels een topic voor mezelf om vooruitgang bij te houden.
Ik start met 20 euro en ga bets plaatsen van 0,5 euro (2,5%). Iedere nieuwe maand zal ik het stakebedrag procentueel aanpassen.
We trappen af met:
Goteborg vs Norkopping: BTS @ 1,55 (bwin)
Voor morgen: RB Leipzig vs PSG: BTS @ 1,6 (bwin)
bedoel je toevallig RB Leipzig vs PSG?
bedoel je toevallig RB Leipzig vs PSG?
Excuus foutje, klopt idd 😊
Hoi Bearcon, Leuk!
Zou je ook toelichting op je bets kunnen geven. Je geeft namelijk aan dat je hier een bepaalde methode voor gebruikt.
Hoi Bearcon, Leuk!
Zou je ook toelichting op je bets kunnen geven. Je geeft namelijk aan dat je hier een bepaalde methode voor gebruikt.
Ik ga niet bij elke Bet een berekening plaatsen. Wel houdt ik rekening met odds en de kans dat iets gebeurd.
Dus als 2 teams 6 van de 10x over 2,5 goals halen en de ODD daarop is 2 dan is het een valuebet. Daarbuiten hou ik rekening met diverse tiping websites (gratis informatie). Als zowel deze als de statistieken groen licht geven zet ik de bet.
Nog een juicy odd voor vrijdag in China:
Hebei vs Wuhan Zall: BTS @ 1,7 (bwin)
Nog een juicy odd voor vrijdag in China:
Hebei vs Wuhan Zall: BTS @ 1,7 (bwin)
1.62 nu
Nog een mooie bet voor morgen. Op diverse sites wordt een 2-1 winst voor Toronto verwacht, maar zelf ga ik ook hier voor beide scoren gezien de mooie odd en duidelijke statistieken.
FC Toronto vs Vancouver Whitecaps: BTS @ 1,7 (bwin)
Voor morgen: RB Leipzig vs PSG: BTS @ 1,6 (bwin)
Helaas, Leipzig kon niet brengen wat het de vorige wedstrijden wel deed. Open aanvallend voetbal.
Kom nog een mooie bet tegen in Uruguay. Progreso heeft de laatste 12 uit gescoord en Defensor de laatste 10 thuiswedstrijden 8 keer. Enig risico ligt dat Defensor sinds de hervatting (2 wedstrijden) niet heeft gescoord, maar voor deze odd zie ik wel value op een thuis goal.
Defensor vs Progreso: BTS @ 1,79 (Unibet)