Tips van Bearcon
Om m'n discipline weer op te krikken en het plezier in betten en uitzoekwerk te verhogen start ik met een clean sheet en een schone lei. Ik ben enorm fan van statistieken en ga tips van diverse websites + m'n eigen kansberekening toepassen op m'n Bets.
Wie wil volgen is welkom uiteraard, maar dit is grotendeels een topic voor mezelf om vooruitgang bij te houden.
Ik start met 20 euro en ga bets plaatsen van 0,5 euro (2,5%). Iedere nieuwe maand zal ik het stakebedrag procentueel aanpassen.
We trappen af met:
Goteborg vs Norkopping: BTS @ 1,55 (bwin)
Guangzhou Evergrande vs Jiangsu Suning:
BTS @ 1,78 (Unibet)
Was net te laat met zetten, zag hem verspringen van 1,8 naar 1,78 😐 Deze dus voor zometeen.
Straks om half 7:
Al- Khor vs Al-Shahaniya: BTS @ 1,65 (bwin)
Maritzburg Utd vs Mamelodi: BTS @ 2,2 (bwin)
Maritzburg heeft de laatste 10 wedstrijden thuis gescoord, Mamelodi is de nummer 2 en heeft geen moeite met uitgoals maken. Sinds de hervatting is het 3x BTS geweest. Ondanks de normaal weinig doelpunten in Zuid Afrika voor deze odd zie ik wel value 😃
Nog een juicy odd voor vrijdag in China:
Hebei vs Wuhan Zall: BTS @ 1,7 (bwin)
Ook deze is binnen 😊 Vroeg getipt!
Maritzburg Utd vs Mamelodi: BTS @ 2,2 (bwin)
Maritzburg heeft de laatste 10 wedstrijden thuis gescoord, Mamelodi is de nummer 2 en heeft geen moeite met uitgoals maken. Sinds de hervatting is het 3x BTS geweest. Ondanks de normaal weinig doelpunten in Zuid Afrika voor deze odd zie ik wel value 😃
Mag niet klagen 😋
Kleine roundup:
Wedstrijden: 8
Goed: 6
Fout: 2
Voor zaterdag/zondagnacht:
Los Angeles FC vs LA Galaxy: BTS @ 1,40 (bwin)
Atalanta utd vs Nashville: Under 3,5 @ 1,53 (bwin)
IK Sirius vs Hammarby: BTS @ 1,53 (bwin)
edit: Als toevoeging voor de bets, alle zijn ondanks lage odds in mijn ogen value bets en het zou opvallend zijn mocht hier een ander resultaat uit komen. Ik ga hier voor 3/3!