Presidentsverkiezingen VS
Morgen is het THE day!
Gisteren is bekend geraakt dat er niet extra bezwarend in clinton haar mails zou staan na onderzoek ..
Trump zijn politiek was vooral gebaseerd op deze mails. Clinton corrupt noemen ...
Lijkt me toch logisch dat Clinton dit normaal gesproken morgen wint?
Is dit geen 'Huge stack' materiaal?
Gisteren is bekend geraakt dat er niet extra bezwarend in clinton haar mails zou staan na onderzoek ..
Trump zijn politiek was vooral gebaseerd op deze mails. Clinton corrupt noemen ...
Lijkt me toch logisch dat Clinton dit normaal gesproken morgen wint?
Is dit geen 'Huge stack' materiaal?
in 7-11-2016 11:18 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tipte Trump gisteren nog hier in de chat. Bizar dat mensen idd high stake hierop gegaan zijn. Kansen waren 35%/65%. odds totaal niet realistisch.
mokum001:
Je bnt ook echt niet slim als je dit high stake gaat pakken, en al helemaal niet zo een lage odd. Maakt niet uit wat de uitkomst wordt. Dan heb je het ook totaal niet gevolgd. Ben benieuwd hoe het afloopt en hoeveel % er gestemt heb.
Je bnt ook echt niet slim als je dit high stake gaat pakken, en al helemaal niet zo een lage odd. Maakt niet uit wat de uitkomst wordt. Dan heb je het ook totaal niet gevolgd. Ben benieuwd hoe het afloopt en hoeveel % er gestemt heb.
Laatste berichten die ik heb gelezen is dat het een dikke opkomst is geweest, (tussentijds), dus zal wel boven de 60% liggen...
Wat hebben wij (de nachtbrakers) lekker veel gepakt. Odds variërend van 9 tot 2.25.
Ik heb al mijn verliezen van maand oktober helemaal rechtgetrokken en zelfs een dikke winst erbij. Heerlijke nacht.
Achteraf had ik meer moeten zetten, maar ja achteraf is het altijd anders lullen.
Ik heb al mijn verliezen van maand oktober helemaal rechtgetrokken en zelfs een dikke winst erbij. Heerlijke nacht.
Achteraf had ik meer moeten zetten, maar ja achteraf is het altijd anders lullen.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Vaker The Simpsons moeten kijken 17 jaar geleden werd het al voorspeld: http://imgur.com/a/7QQxb
@melvinkef lekker man, balen dat ik ben gaan slapen hahah
@melvinkef lekker man, balen dat ik ben gaan slapen hahah
Gefeliciteerd aan iedereen die geld op Trump had staan. Heb het zelf niet echt gevolgd, maar kwam volgens mij toch wel vrij onverwacht. (y)
fr18:
Gefeliciteerd aan iedereen die geld op Trump had staan. Heb het zelf niet echt gevolgd, maar kwam volgens mij toch wel vrij onverwacht. (y)
Alle peilingen vooraf .. Alle experts dichten de meeste kansen toe aan Clinton. Jammer dat ze in de belangrijke staten niet haar stempel heeft kunnen drukken. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Ik volgende gewoon wat de meeste peilingen aangaven.
;-) Happens only in America!
Ja kansloos dus als je die peilingen volgde. Als je jezelf er meer in verdiept had wist je dat die niks voorstelde. Dat was vooraf al bekend. Op naar het voetbalweekend.
Ik heb een post verwijderd die zeer onnodig was, je hoeft niet iemand uit te lachen of cynisch te doen omdat die een verliezende bet heeft gehad. Wedden op dit soort dingen is altijd een vak apart, Clinton werd achteraf gezien natuurlijk veel te overgewaardeerd, al zal het waarschijnlijk wel zo zijn dat zij de meeste stemmen heeft gehad (popular vote).
Retarded gambler
didison:
Alle peilingen vooraf .. Alle experts dichten de meeste kansen toe aan Clinton. Jammer dat ze in de belangrijke staten niet haar stempel heeft kunnen drukken. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Ik volgende gewoon wat de meeste peilingen aangaven.
fr18:
Die polls waren rigged.. Als je je er meer in verdiept had had je het geweten. De experts die jij aan haalt waren wel degelijk verdeelt en dan is de vraag nog maar hoe objectief ze nou eigenlijk echt zijn..
De 2 pollsters die er wel goed bij zaten waren de LAtimes & IBD. Beiden zater er in 2012 het dichtst bij.
Laat dat nou net de post van mij in dit topic zijn geweest die jij quoted hebt om vervolgens te vertellen dat ''Trump mathematisch bijna niet meer kon winnen''.
Gun het niemand om geld te verliezen hoor begrijp me niet verkeerd maar als iemand op zo'n manier reageert op een post van, in dit geval mij, is het toch wel lekker om 'm op ze bek te zien gaan. Ook al had Clinton wel gewonnen, waarom in godsnaam op een Q van @1.20?