Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Presidentsverkiezingen VS

Morgen is het THE day!

Gisteren is bekend geraakt dat er niet extra bezwarend in clinton haar mails zou staan na onderzoek ..
Trump zijn politiek was vooral gebaseerd op deze mails. Clinton corrupt noemen ...

Lijkt me toch logisch dat Clinton dit normaal gesproken morgen wint?
Is dit geen 'Huge stack' materiaal?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdidison in 7-11-2016 11:18 Overige sporten en evenementen
in 7-11-2016 11:18 Overige sporten en evenementen
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
boempatat:
Je kan bij UB per staat wedden.
Hier de CNN map.Ik weet niet hoe die eraan komen .Ik denk dat iedereen daar zn voorkeur mag aanduiden?
http://edition.cnn.com/election/interactive-electoral-college-map

oudebekende had dit gepost in de chat: http://fivethirtyeight.com/features/mcmullin-may-need-a-game-changer-to-win-utah
Ik vond dit art in de morgen: http://www.demorgen.be/buitenland/bepaalt-deze-derde-kandidaat-wie-president-wordt-bcf1427b/
Evan McMullin @6.00 UB was daarom geen verkeerde bet.Maar UB heeft ze eraf gehaald :-(

Op unibet kan je Evan McMullin als winnaar van Utah pakken, is al gedropt naar 5,75
0 Vind ik leuk's
LATimes (actually the RAND model) and IBD, together the most accurate pollsters, BOTH calling for a Trump victory today by about +3.

Reuters heeft Trump op +6 geplaatst in hun poll en meteen offline gehaald als je nu naar reuters gaat zie je enkel de poll t/m November 3. #rigged
0 Vind ik leuk's
gys0:
LATimes (actually the RAND model) and IBD, together the most accurate pollsters, BOTH calling for a Trump victory today by about +3.

Reuters heeft Trump op +6 geplaatst in hun poll en meteen offline gehaald als je nu naar reuters gaat zie je enkel de poll t/m November 3. #rigged

Ik lees net in het laatste nieuws dat trump mathematisch bijna niet meer kan winnen vanavond.
;) Clinton zal aan het langste eind trekken.. no doubt
0 Vind ik leuk's
Dit is een fix. Trap er niet in.
0 Vind ik leuk's
Weet iemand of je ergens een combi kunt maken met winnaars in verschillende staten?
0 Vind ik leuk's
Clinton nog wat extra genomen .. huge stack!
0 Vind ik leuk's
Als je wakker bent gebleven heb je al flink kunnen verdienen op Trump. As we speak odd 2.20 op unibet.
0 Vind ik leuk's
didison:
gys0:

Ik lees net in het laatste nieuws dat trump mathematisch bijna niet meer kan winnen vanavond.

wake up bro,trump president weg geld!
0 Vind ik leuk's
gys0:
Trump @4.75 #landslide

didison:
gys0:

Zeker weten? ;)
0 Vind ik leuk's
Je bnt ook echt niet slim als je dit high stake gaat pakken, en al helemaal niet zo een lage odd. Maakt niet uit wat de uitkomst wordt. Dan heb je het ook totaal niet gevolgd. Ben benieuwd hoe het afloopt en hoeveel % er gestemt heb.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.