Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cheltenham 2017

Hi Boys & Girls,

Gaan we weer het mooiste paardenevenement van het jaar. Vorig jaar een hoop successen gehad, zou mooi zijn als we dit kunnen herhalen.

Ter voorbereiding de volgende yankees, vorig jaar zaten we dicht tegen een klapper aan. Laten we hopen dat er eentje dit jaar daadwerkelijk valt. Stake is 0,25 ew per yankee, dus keep it low. Dit zijn echt fun/jackpot bets.

Alleen NRNB spelen! Als een paard dan nu nog geblesseerd raakt of iets anders waardoor hij niet rent, wordt dat deel op void gezet. Het heeft ook zin om te shoppen voor de prijzen ik zou zeker niet deze bij unibet zetten!

Goodluck all.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdatel13 in 9-03-2017 22:25 Overige sporten en evenementen
in 9-03-2017 22:25 Overige sporten en evenementen
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welke bookies raad je aan hiervoor dan?
0 Vind ik leuk's
voor dinsdag

double

Melon @5 + Vroum Vroum Mag (in Mares Hurdle) @2.75 = @13.75 (betway)

(+ eventueel Altior @1.25 = @17.18)

weet niet of E/W de moeite is hier, moet je zelf weten

Vroum Vroum Mag valt wel nog af te wachten, maar is NRNB en kzie Apple Jade en Limini er niet van winnen als zij meeloopt

Vroum Vroum Mag mss ook zetten voor Champion Hurdle (lijkt mij mogelijks beste optie als ze toch beslissen om Vroum niet de Mares Hurdle te laten lopen)

gl
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips Gilles!

@vanstrien dit is per race verschillend, maar hier kan je alle odds vinden van de bookmakers: http://www.oddschecker.com/cheltenham-festival .

Hier de yankee voor donderdag

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Laatste yankee en wel voor de vrijdag. Goodluck!

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Heeft unibet geen live streams meer van de wedstrijden? Eerst hadden ze altijd een apart veld hiervoor..
0 Vind ik leuk's
Bij welke bookie heb je die bovenste Bets gezet datel?
0 Vind ik leuk's
alles meegespeelt laten we hopen op een goede cheltenham!
0 Vind ik leuk's
stiletto28:

idem dito
0 Vind ik leuk's
It's not betting, if you always win...
stiletto28:

Same!
0 Vind ik leuk's
Is het handig gewoon op alles 2-3 eu te zetten of? :P gezien odds allemaal hoog zijn
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.