Cheltenham 2017
Hi Boys & Girls,
Gaan we weer het mooiste paardenevenement van het jaar. Vorig jaar een hoop successen gehad, zou mooi zijn als we dit kunnen herhalen.
Ter voorbereiding de volgende yankees, vorig jaar zaten we dicht tegen een klapper aan. Laten we hopen dat er eentje dit jaar daadwerkelijk valt. Stake is 0,25 ew per yankee, dus keep it low. Dit zijn echt fun/jackpot bets.
Alleen NRNB spelen! Als een paard dan nu nog geblesseerd raakt of iets anders waardoor hij niet rent, wordt dat deel op void gezet. Het heeft ook zin om te shoppen voor de prijzen ik zou zeker niet deze bij unibet zetten!
Goodluck all.
Gaan we weer het mooiste paardenevenement van het jaar. Vorig jaar een hoop successen gehad, zou mooi zijn als we dit kunnen herhalen.
Ter voorbereiding de volgende yankees, vorig jaar zaten we dicht tegen een klapper aan. Laten we hopen dat er eentje dit jaar daadwerkelijk valt. Stake is 0,25 ew per yankee, dus keep it low. Dit zijn echt fun/jackpot bets.
Alleen NRNB spelen! Als een paard dan nu nog geblesseerd raakt of iets anders waardoor hij niet rent, wordt dat deel op void gezet. Het heeft ook zin om te shoppen voor de prijzen ik zou zeker niet deze bij unibet zetten!
Goodluck all.
in 9-03-2017 22:25 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Iedereen had al moeite met de yankees zetten, ik hoop dat dit wat makkelijk word. Het idee van de yankees is zoals eerder gezegd voor de fun, dit zijn de picks waar het om draait. We hebben vier dagen, dus dit is langer dan alleen morgen. Het is best mogelijk dat we morgen een hoop inleveren, als we aan het einde van de week maar plus staan. Pomp dus niet je hele bankroll er direct op. Daarnaast er is HEEEL veel info op google te vinden en alle odds etc staan op oddschecker.com.
Let ook op of bookmakers 3-4-5 places aanbieden. Ik zet het erachter, maar dit kan aanzienlijk schelen als je enhanced places neemt. Ik zal morgen kijken of ik een onderbouw kan geven, maar voor nu moeten jullie hier hiermee doen.
13:30 Chelt
0,125 ew Pingshou @51
0,25 ew High Brigde @17
14:10 Chelt
0,125 ew Forest Bihan @21
14:50 Chelt
0,125 ew Noble endeavor @8 5 places
0,125 ew theatre Guide @33 5 places
0,125 ew Buywise @40 5 places
15:30 Chelt
2 punten yanworth @3,75 (alleen win)
0,125 ew The new on @15
0,125 ew My tent or yours @19
16:10 Chelt
0,25 ew Jers Girl @13
0,125 ew Colins Sister @28
16:50 Chelt
0,5 ew Beware of the bear @8,5 4 places
0,25 ew Martello Tower @13 4 places
17:30 Chelt
Hammersly Lake @16-18 4 places 0,25 EW
Mixbox @22-25 4 places 0,25 ew
Let ook op of bookmakers 3-4-5 places aanbieden. Ik zet het erachter, maar dit kan aanzienlijk schelen als je enhanced places neemt. Ik zal morgen kijken of ik een onderbouw kan geven, maar voor nu moeten jullie hier hiermee doen.
13:30 Chelt
0,125 ew Pingshou @51
0,25 ew High Brigde @17
14:10 Chelt
0,125 ew Forest Bihan @21
14:50 Chelt
0,125 ew Noble endeavor @8 5 places
0,125 ew theatre Guide @33 5 places
15:30 Chelt
2 punten yanworth @3,75 (alleen win)
0,125 ew The new on @15
0,125 ew My tent or yours @19
16:10 Chelt
0,25 ew Jers Girl @13
0,125 ew Colins Sister @28
16:50 Chelt
0,5 ew Beware of the bear @8,5 4 places
0,25 ew Martello Tower @13 4 places
17:30 Chelt
Hammersly Lake @16-18 4 places 0,25 EW
Mixbox @22-25 4 places 0,25 ew
It's not gambling if you always win
Mijn bets verloren vandaag. Slechte dag, slechte start van Cheltenham.
Gelukkig komen er nog 3 dagen.
Gelukkig komen er nog 3 dagen.
Jstyle geeft de goede samenvatting van vandaag. Al met al geen goede dag, veel paarden die zich niet lieten zien terwijl andere paarden zich juist lieten zien, die al het hele seizoen weigeren om te rennen.
We hadden een 4de plaats met Buywise die voor me gevoel beter kon, maar te ver van het front zat waardoor die zich niet kapot kon rijden. My tent or yours die tweede werd @19. Dat zijn twee paarden die dichtbij waren en als er eentje wel hit hebben we gewoon een mooie dag. Belangrijkste tip Yanworth gaf totaaaal niet thuis. Ik denk dat dit wel de grootste verassing van de dag was.
Hiernaast ben ik vooral blij dat ik niet Melon, Vroum vroum mag of Limini heb gespeeld. Deze paarden werden toch allemaal afgetroefd tegen relatief lage odds en ben blij dat we die niet hebben gespeeld. Er valt wat voor te zeggen dat we er dan dichter bij waren, maar ik heb liever een @40 op plek 4, dan een @3 op plek 2.
Nog 3 dagen te spelen en verwacht dat we aan het einde van de week gewoon in de plus staan.
We hadden een 4de plaats met Buywise die voor me gevoel beter kon, maar te ver van het front zat waardoor die zich niet kapot kon rijden. My tent or yours die tweede werd @19. Dat zijn twee paarden die dichtbij waren en als er eentje wel hit hebben we gewoon een mooie dag. Belangrijkste tip Yanworth gaf totaaaal niet thuis. Ik denk dat dit wel de grootste verassing van de dag was.
Hiernaast ben ik vooral blij dat ik niet Melon, Vroum vroum mag of Limini heb gespeeld. Deze paarden werden toch allemaal afgetroefd tegen relatief lage odds en ben blij dat we die niet hebben gespeeld. Er valt wat voor te zeggen dat we er dan dichter bij waren, maar ik heb liever een @40 op plek 4, dan een @3 op plek 2.
Nog 3 dagen te spelen en verwacht dat we aan het einde van de week gewoon in de plus staan.
13:30 Chelt -> Er ligt wat mij betreft teveel druk op de marktleider. Weliswaar alles gewonnen tot zover, maar zo short tegen dit veld lijkt me geen value.
1,5 stake win @4,5 bacardys
0,25 ew Consul de Thaix @17
14:10 Chelt -> Ga hier voor twee paarden, welke al eerder op Cheltenham hebben laten zien dat ze kunnen presteren.
0,75 win @8 Whisper
0,75 win @9 Bellshill
14:50 Chelt -> We gaan hier voor wat outsiders, die hebben bewezen dat ze races met veel paarden aankunnen.
0,125 ew @51 Monksland - 5 places
0,125 ew @34 Hawk High - 5 places
0,125 ew @19 Suspundae - 5 places
0,125 ew @10 Pelegrine run - 5 places
15:30 Chelt -> Douvan nog nooit verloren, we spelen hier niet om te winnen, maar voor een hoge place money.
0,125 ew @Garde la Victoire @41
0,125 ew @ Sir valentino @51
16:10 Chelt -> Cantlow hier de terechte favoriet, is wat gestegen nu maar vind @4 meer dan terecht.
1 stake win @4 Cantlow
0,5 ew @15 Bless the wings
16:50 Chelt -> Nooit echt een fan van deze race, dus deze laat ik voorbij gaan.
17:30 Chelt -> Kleine bet op onze ante post bet.
0,25 ew @10 Western Ryder - 4 places
Goodluck weer als je meedoet!
1,5 stake win @4,5 bacardys
0,25 ew Consul de Thaix @17
14:10 Chelt -> Ga hier voor twee paarden, welke al eerder op Cheltenham hebben laten zien dat ze kunnen presteren.
0,75 win @8 Whisper
0,75 win @9 Bellshill
14:50 Chelt -> We gaan hier voor wat outsiders, die hebben bewezen dat ze races met veel paarden aankunnen.
0,125 ew @51 Monksland - 5 places
0,125 ew @34 Hawk High - 5 places
0,125 ew @19 Suspundae - 5 places
0,125 ew @10 Pelegrine run - 5 places
15:30 Chelt -> Douvan nog nooit verloren, we spelen hier niet om te winnen, maar voor een hoge place money.
0,125 ew @Garde la Victoire @41
0,125 ew @ Sir valentino @51
16:10 Chelt -> Cantlow hier de terechte favoriet, is wat gestegen nu maar vind @4 meer dan terecht.
1 stake win @4 Cantlow
0,5 ew @15 Bless the wings
16:50 Chelt -> Nooit echt een fan van deze race, dus deze laat ik voorbij gaan.
17:30 Chelt -> Kleine bet op onze ante post bet.
0,25 ew @10 Western Ryder - 4 places
Goodluck weer als je meedoet!
Thx nog voor de tip Datel,
ik had enkel die mee gepakt, incl plek 1/4
welliswaar low maar toch mooi profit
ik had enkel die mee gepakt, incl plek 1/4
welliswaar low maar toch mooi profit
nk voor de mooie tips weer. De yankee's speel ik mee, voor de rest bestaan mijn cheltenham dagen uit matched betting. Gisteren een 120 euro risicovrij gepakt met price boosts, een 50 freebie van Betstars (Noble Endauvor op plek 3) en wat refunds van Betway en Betfred, plus een mooie risk free actie van Matchbook op Altior.
Doel voor Cheltenham is 500 euro behalen, ietsjes onder target tot nu toe. Ook door de favorieten die niet thuis gaven flink wat underlayed profit boosts niet behaald, en jammer dat niet Limini of Vroum won, anders was ik met een refund ook weer +20 up.
Voor de echte wedders onder ons, misschien heb je nog wat aan deze promoties:
Betway 10 risk free op de 1e en laatste meeting van de dag.
Betstars, 50 refund bij 2e of 3e plaats in de 14.50.
Ladbrokes, 25 refund als je paard verliest en een paard van Willie Mullins wint. (meetint van vandaag nog niet bekendgemaakt).
Betfred, 25 refund als je paard 2e wordt in de 13.30.
Verder, priceboosts bij William Hill zometeen, en daarna bij Betfred, veelal op de fav's.
Doel voor Cheltenham is 500 euro behalen, ietsjes onder target tot nu toe. Ook door de favorieten die niet thuis gaven flink wat underlayed profit boosts niet behaald, en jammer dat niet Limini of Vroum won, anders was ik met een refund ook weer +20 up.
Voor de echte wedders onder ons, misschien heb je nog wat aan deze promoties:
Betway 10 risk free op de 1e en laatste meeting van de dag.
Betstars, 50 refund bij 2e of 3e plaats in de 14.50.
Ladbrokes, 25 refund als je paard verliest en een paard van Willie Mullins wint. (meetint van vandaag nog niet bekendgemaakt).
Betfred, 25 refund als je paard 2e wordt in de 13.30.
Verder, priceboosts bij William Hill zometeen, en daarna bij Betfred, veelal op de fav's.
Vanaf 0930 boost op William Hill.
Bacardys naar 5.5, Cantlow naar 5.0. Max stake verschilt per persoon. Ik krijg er meestal maar 10 op ofzo omdat ik William hill dit jaar met 1200 aan freebies heb uitgemelkt op hun High 5 offer.
Bacardys naar 5.5, Cantlow naar 5.0. Max stake verschilt per persoon. Ik krijg er meestal maar 10 op ofzo omdat ik William hill dit jaar met 1200 aan freebies heb uitgemelkt op hun High 5 offer.
0,125 ew @Garde la Victoire @41 op UB 29 (to win-regel 4 kan gelden-staat daar ,dus bij eerste 4 veronderstel ik?)
0,125 ew @ Sir valentino @51 op UB 34
En bij UB geven ze enkel deze koers !?
0,125 ew @Garde la Victoire @41 op UB 29 (to win-regel 4 kan gelden-staat daar ,dus bij eerste 4 veronderstel ik?)
0,125 ew @ Sir valentino @51 op UB 34
En bij UB geven ze enkel deze koers !?
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Hey Boem,
De odds waren gisteren zo hoog, zou kunnen zijn dat ze iets gedropt zijn. Unibet biedt elke race aan vandaag. Deze race is algemeen 3 places bij alle bookies.
Rule 4 is dat als er 1 paard zich terugtrekt uit de race dat je 10% minder terug krijgt. Kan gelden, hoeft dus niet hangt er een beetje vanaf.
De odds waren gisteren zo hoog, zou kunnen zijn dat ze iets gedropt zijn. Unibet biedt elke race aan vandaag. Deze race is algemeen 3 places bij alle bookies.
Rule 4 is dat als er 1 paard zich terugtrekt uit de race dat je 10% minder terug krijgt. Kan gelden, hoeft dus niet hangt er een beetje vanaf.