Belgisch basketbal: Ethias League
hallo,
ik volg het belgisch basketbal op de voet,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)
voor speeldag 1 gaan we het rustig doen.
niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet
leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in)
deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten.
Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen!
succes (y)
ik volg het belgisch basketbal op de voet,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)
voor speeldag 1 gaan we het rustig doen.
niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet
leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in)
deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten.
Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen!
succes (y)
in 28-09-2010 13:26 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik denk dat ik ook voor Oostende ga, op Leuven wedden lijkt me een te groot risico =).
Alvast bedankt voor je tips :)
Alvast bedankt voor je tips :)
[quote]hallo, ik volg het belgisch basketbal op de voet, ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;) voor speeldag 1 gaan we het rustig doen. niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in) deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten. Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen! succes (y)
ga vooral door met tips geven (Y)
ga vooral door met tips geven (Y)
Forza Inter
Ik ben ook zeer benieuwd naar de tips die komen gaan over de Ethias League de tips die tot nu toe in dot forum topic gegeven werden waren echt super. Ik had laatst even het Belgisch basketbal op tv gezien maar ik moet zeggen dat het niveau er al wel stukken hoger ligt als in Nederland. Beetje te vergelijken met het voetbal niveau alleen dan andersom.
Toto Sigarenboer
volgend weekend enkele interessante wedstrijden. ik zal deze tegen donderdag posten
Optima Gent 27/11
Spirou Basket Charleroi 20:30
Tip: 2
Dexia Mons-Hainaut 27/11
Generali Okapi Aalstar 20:30
Tip: 1 (al zie ik liever mijn favo club winnen denk ik dat we voor de 2de keer dit seizoen gaan verliezen)
Antwerp Giants 27/11
Belgacom Liège Basket 20:30
tip : 1
Telenet BC Oostende 27/11
Stella Artois Leuven Bears 20:30
deze tips zullen 85% de juiste zijn ..volgens mij
stand
1. Generali Okapi Aalstar .857
2. Dexia Mons-Hainaut .857
3. Spirou Basket Charleroi .750
4. Antwerp Giants .625
5. Telenet BC Oostende .500
6. Optima Gent .286
7. Leuven Bears .286
8. VOO Verviers-Pepinster .286
9. Belgacom Liège Basket .143
succes ermee!
:p
Spirou Basket Charleroi 20:30
Tip: 2
Dexia Mons-Hainaut 27/11
Generali Okapi Aalstar 20:30
Tip: 1 (al zie ik liever mijn favo club winnen denk ik dat we voor de 2de keer dit seizoen gaan verliezen)
Antwerp Giants 27/11
Belgacom Liège Basket 20:30
Telenet BC Oostende 27/11
Stella Artois Leuven Bears 20:30
deze tips zullen 85% de juiste zijn ..volgens mij
stand
1. Generali Okapi Aalstar .857
2. Dexia Mons-Hainaut .857
3. Spirou Basket Charleroi .750
4. Antwerp Giants .625
5. Telenet BC Oostende .500
6. Optima Gent .286
7. Leuven Bears .286
8. VOO Verviers-Pepinster .286
9. Belgacom Liège Basket .143
succes ermee!
:p
betting...a way of life !
ook okapi fan?
ik zie okapi wel nog iets doen hoor tegen mons, kwaliteit is er genoeg en thuis gewonnen met bijna 30 punten verschil. Maar mons zal wel op revanche uitzijn.
voor de rest goede tips!
hopelijk ook goede quotes :)
ik zie okapi wel nog iets doen hoor tegen mons, kwaliteit is er genoeg en thuis gewonnen met bijna 30 punten verschil. Maar mons zal wel op revanche uitzijn.
voor de rest goede tips!
hopelijk ook goede quotes :)
oja, toch opletten voor antwerp. hopkins en wilson geschorst en oveneke geblesseerd. & leuven is zo slecht toch niet.
ja, mijn broer legt de supportersbus in tegen Mons ;-)
Ikzelf ga op weekend in Genk, en ga op zaterdag naar Dessel - Eendracht Aalst kijken (h)
Ikzelf ga op weekend in Genk, en ga op zaterdag naar Dessel - Eendracht Aalst kijken (h)
betting...a way of life !
nen echten aalstenaar dus? (y) join the club :d
ethias league:
antwerp giants - [B]dexia mons [/B] @2.02
zeer mooie quote voor mons.
antwerp zonder black & hopkins , toch de twee absolute sterkhouders van het team en ook zonder oveneke , dus minder rotatiemogelijkheden. ik zie mons deze dus absoluut winnen ;)
antwerp giants - [B]dexia mons [/B] @2.02
zeer mooie quote voor mons.
antwerp zonder black & hopkins , toch de twee absolute sterkhouders van het team en ook zonder oveneke , dus minder rotatiemogelijkheden. ik zie mons deze dus absoluut winnen ;)