Belgisch basketbal: Ethias League
hallo,
ik volg het belgisch basketbal op de voet,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)
voor speeldag 1 gaan we het rustig doen.
niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet
leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in)
deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten.
Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen!
succes (y)
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie ;)
voor speeldag 1 gaan we het rustig doen.
niet te veel risico's maar we gaan voor 1 sure bet @1.65 bij bwin en unibet
leuven - oostende: oostende @ 1.65 (all-in)
deze match kan oostende niet verliezen als je ziet welke jongens bij deze ploeg spelen. ze hebben de mvp van vorig jaar en van het jaar daarvoor aangevuld met echte toppers voor het belgisch basketbal en is voor mij een grote tittelkandidaat. ze hebben hun team van vorig jaar behouden en dit aangevuld met enkele toppers. de chemistry gaat daar dus goed zitten.
Leuven daarentegen was vorig seizoen laatste en ze hebben hun team volledig aangepast en moeten dus van 0 beginnen. misschien eindigen ze dit jaar wat hoger maar ik zie ze zeker niet winnen!
succes (y)
in 28-09-2010 13:26 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ja, ik ook is echt handig om een kenner bij ons te hebben :P
[quote]Ja, ik ook is echt handig om een kenner bij ons te hebben :P
Zeker weten dat helpt bij de meeste weddenschappen om feedback van een kenner te krijgen.
Zeker weten dat helpt bij de meeste weddenschappen om feedback van een kenner te krijgen.
Toto Sigarenboer
ik kan bij unibet de belgishce league niet vinden...
leuke tip! Ik had hem afgesloten voor 1.60
Forza Inter
[quote]hallo,
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie !
LOL, dus nu wil je zeggen dat je ons gaat helpen met basketbalwedstrijden goed te raden? ook al weet je alle dingen van basketbal dan heb je het ook heel vaak fout!
ken elke ploeg , elke speler, elke zwakheid/sterkte van een team. En ik ga deze kennis delen met jullie !
LOL, dus nu wil je zeggen dat je ons gaat helpen met basketbalwedstrijden goed te raden? ook al weet je alle dingen van basketbal dan heb je het ook heel vaak fout!
[quote][quote]hallo,
Ik post gewoon wat ik ervan denk & welke bets ik doe. het zijn tips die je absoluut niet moet volgen als je er niet in geloofd he :)
Ik post gewoon wat ik ervan denk & welke bets ik doe. het zijn tips die je absoluut niet moet volgen als je er niet in geloofd he :)
[quote]ik kan bij unibet de belgishce league niet vinden...
die komen er pas vrijdag op denk ik (of mss donderdag)
die komen er pas vrijdag op denk ik (of mss donderdag)
Ah ok, bedankt =).
Nog tips ?[quote][quote]hallo,
Het zijn tips die hij je geeft, die kunnen altijd fout zijn ...
Je moet hem gewoon dankbaar zijn dat hij ons wil helpen...
Nog tips ?[quote][quote]hallo,
Het zijn tips die hij je geeft, die kunnen altijd fout zijn ...
Je moet hem gewoon dankbaar zijn dat hij ons wil helpen...
[quote]LOL, dus nu wil je zeggen dat je ons gaat helpen met basketbalwedstrijden goed te raden? ook al weet je alle dingen van basketbal dan heb je het ook heel vaak fout!
LOL, volgens mij is de bedoeling van deze site om elkaar tips te geven.
Hebben we iemand die het Belgisch basketbal kent, kom je met zo'n reactie.
Als je geen tips wilt ga dan niet op deze site kijken :p
LOL, volgens mij is de bedoeling van deze site om elkaar tips te geven.
Hebben we iemand die het Belgisch basketbal kent, kom je met zo'n reactie.
Als je geen tips wilt ga dan niet op deze site kijken :p
ok, de wedstrijden voor speeldag 2 staan online. hier mijn tips:
Antwerp Diamond Giants 1.40 - Generali Okapi Aalstar 2.72
deze is redelijk moeilijk in te schatten. ik heb een zeer kleine bet staan op okapi vanwege de hoge quote en vermits de kwaliteiten van beide teams dicht bij elkaar liggen is dat toch een mooie quote.
Optima Gent 1.50 - Stella Artois Leuven Bears 2.40
hier zet ik een goede bet in op leuven! volgens mij winnen ze deze want ze hebben een paar goede amerikanen + de coach van het jaar (van vorig seizoen). gent heeft daarentegen slechts 2 amerikanen aangevuld met (zeer middelmatige) belgen.
hoge bet met mooie quote!
Telenet BC Ostende 1.75 - Belgacom Liege Basket 1.95
hier ga ik voor oostende met mijn halve stack.
ben er vrij zeker van dat ze deze winnen vermits luik echt niet meer zo goed is en oostende toch nog een mooie quote heeft staan. lees mijn eerste post om de kwaliteiten van oostende te weten.
zo dit waren mijn tips voor speeldag 2, hopelijk ben ik juist maar ik zal er alleszinds toch niet ver naast zitten denk ik
(y)
Antwerp Diamond Giants 1.40 - Generali Okapi Aalstar 2.72
deze is redelijk moeilijk in te schatten. ik heb een zeer kleine bet staan op okapi vanwege de hoge quote en vermits de kwaliteiten van beide teams dicht bij elkaar liggen is dat toch een mooie quote.
Optima Gent 1.50 - Stella Artois Leuven Bears 2.40
hier zet ik een goede bet in op leuven! volgens mij winnen ze deze want ze hebben een paar goede amerikanen + de coach van het jaar (van vorig seizoen). gent heeft daarentegen slechts 2 amerikanen aangevuld met (zeer middelmatige) belgen.
hoge bet met mooie quote!
Telenet BC Ostende 1.75 - Belgacom Liege Basket 1.95
hier ga ik voor oostende met mijn halve stack.
ben er vrij zeker van dat ze deze winnen vermits luik echt niet meer zo goed is en oostende toch nog een mooie quote heeft staan. lees mijn eerste post om de kwaliteiten van oostende te weten.
zo dit waren mijn tips voor speeldag 2, hopelijk ben ik juist maar ik zal er alleszinds toch niet ver naast zitten denk ik
(y)