Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW meeting organiseren?

Hallo Voetbalwedden!

We hebben het er al een aantal keer over gehad in de chat...

Waarom organiseren we niet een leuke VW ontmoetingsparty voor iedereen die dat leuk vindt?

Zo kun je beetje zien wat er nou achter zon scherm zit, en leuke bets samen bespreken! ik denk dat het hierdoor ook een stuk gezelliger zal zijn op het forum zelf, en wij kunnen dan jullie ook eens in het echt ontmoeten!

Leuk om te organiseren?
xoxo
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdenisea in 18-02-2015 15:10 Offtopic
in 18-02-2015 15:10 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
milanos:
Denise
http://img.pandawhale.com/80575-hot-dogs-face-mouth-meme-funny-87fa.jpeg">
hahaha

Al denk ik dat jijzelf de grootste dramaqueen bent op voetbalwedden door iedereen behalve jezelf te beschuldigen als je geld verliest.
0 Vind ik leuk's
Dag mede voetbalwedders!:)

Na lang nadenken over hoe dit nou aan te pakken, heb ik nu een plek uitgezocht!

Het gaat plaatsvinden in Zwolle! Persoonlijk dacht ik gewoon even kijken wie er komt en dan gaan we met zn allen ergens zitten wat drinken.

Zoals jullie weten ben ik Fulltime Receptionist, dus ik werk vaak in het weekend... Ik wacht momenteel op mijn rooster voor April, en zodra ik een Zaterdag vrij ben gaan we die zaterdag pakken! Het gaat dus waarschijnlijk EIND APRIL/BEGIN MEI plaatsvinden.

Graag wil ik van jullie weten of jullie komen. Als je JA zegt, wordt er ook van je verwacht dat je komt....

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen, en laat jullie de datum ZSM weten!

xoxo.

Denise
0 Vind ik leuk's
Liefst niet te ver over de grens of de Belgen moeten te ver reizen...ideaal is Breda of Antwerpen :)
0 Vind ik leuk's
g62333:
Liefst niet te ver over de grens of de Belgen moeten te ver reizen...ideaal is Breda of Antwerpen :)

Thanks voor je reactie.. T gaat zwolle worden. Dus helaas als je wil komen zul je een stukje moeten reizen! Maar graag zien we je wel! haha!
0 Vind ik leuk's
Ik zal via skype aanwezig zijn dan :p :( :(
0 Vind ik leuk's
Zwolle is mij, vanuit Brugge, ook iets te ver. Succes ermee! (h)
0 Vind ik leuk's
Zaterdag is een vervelende dag voor me moet dan bijna altijd werken tot 15.00 of 17.30, dus dan wordt t m niet voor mij ben ik bang :(

Zeker omdat Zwolle ook vrij ver is voor mij..

edit: Trouwens wel super dat je het initiatief neemt, hopelijk wordt het alsnog druk/leuk, zelfs zonder mij :D
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Oh jammer! Maar hoop dat er wel voldoende mensen komen! laat het me weten via het topic guys!:)
0 Vind ik leuk's
Dus zwolle it is?
Ik moet even kijken met voetbal dan zaterdag als het geen belangrijke wedstrijd is ben ik er!
0 Vind ik leuk's
Okee ik neem dat ff aaan als een Ja!

Dus..

Ja:
Mauropac10
Denisa

Nee:
Thijs92
Tikker
G62333
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.