Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW meeting organiseren?

Hallo Voetbalwedden!

We hebben het er al een aantal keer over gehad in de chat...

Waarom organiseren we niet een leuke VW ontmoetingsparty voor iedereen die dat leuk vindt?

Zo kun je beetje zien wat er nou achter zon scherm zit, en leuke bets samen bespreken! ik denk dat het hierdoor ook een stuk gezelliger zal zijn op het forum zelf, en wij kunnen dan jullie ook eens in het echt ontmoeten!

Leuk om te organiseren?
xoxo
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdenisea in 18-02-2015 15:10 Offtopic
in 18-02-2015 15:10 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Laat ik het zo zeggen... Zoals utrecht is een mooie centrale plek in nederland... Mee eens? Daar iets organiseren?:)
0 Vind ik leuk's
Utrecht aanhouden lijkt me verstandig mooie centrale plek, en daar gewoon cafe'tje pakken en wat gaan drinken.
0 Vind ik leuk's
Een leuk idee.
Ik kijk ernaar uit om frankdydk aka lieven, evissa aka laatjelekkergaan, svenchencko, ralvinho, ohdom, shelleyrennig,.... te ontmoeten.
Deze oplichters zullen waarschijnlijk het lef niet hebben om te komen.

Als ik de mogelijkheid heb om aanwezig te zijn i.v.m mijn drukke agenda lijkt Utrecht mij een prima plek!
0 Vind ik leuk's
torremans-ajax:
Een leuk idee.
Ik kijk ernaar uit om frankdydk aka lieven, evissa aka laatjelekkergaan, svenchencko, ralvinho, ohdom, shelleyrennig,.... te ontmoeten.
Deze oplichters zullen waarschijnlijk het lef niet hebben om te komen.

Als ik de mogelijkheid heb om aanwezig te zijn i.v.m mijn drukke agenda lijkt Utrecht mij een prima plek!
Dit is natuurlijk offtopic, maar ik denk niet jij nou de gene bent die mensen moet gaan beschuldigen van oplichting, terwijl je zelf vorig jaar het tip competitie op zeer discutabele manier hebt gewonnen. ;-)
0 Vind ik leuk's
welke discutabele manier?
verklaar je nader..
0 Vind ik leuk's
torremans-ajax:
verklaar je nader..
50 units op 1 wedstrijd zetten, tips die elkaar overlappen, zoals AH en EH wat volgens mij niet eens is toegestaan.... Kan nog wel doorgaan, maar ik ga dat niet verder in deze topic bespreken, aangezien deze hier niet voor is gemaakt.
0 Vind ik leuk's
mojos:
torremans-ajax:
verklaar je nader..
50 units op 1 wedstrijd zetten, tips die elkaar overlappen, zoals AH en EH wat volgens mij niet eens is toegestaan.... Kan nog wel doorgaan, maar ik ga dat niet verder in deze topic bespreken, aangezien deze hier niet voor is gemaakt.

is gewoon toegelaten haha, iedereen doet het. (ook je vriendjes)
ik vind het jammer voor jou dat je vriendjes niet gewonnen hebben. Dit jaar meer geluk, ze zijn in ieder geval goed begonnen met heel wat nieuwe accounts te maken.
0 Vind ik leuk's
en nou terug on topic guys
0 Vind ik leuk's
Ja, dan moeten we maar verkleed komen. Ik kom als Ed Alders!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.