Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorito niet meer gratis, alternatieven?

Ik kreeg deze email, ik vond het een leuke site, is dit het einde van Scorito?

Sinds de start van Scorito in 2012 hebben wij onze spellen altijd gratis aangeboden. Dit zal vanaf de komende spellen gaan veranderen. Om deel te nemen aan nieuwe spellen, zullen we je een kleine bijdrage gaan vragen.

Kort gezegd komt het op het volgende neer:

• Je kunt een los spel kopen vanaf € 2,99; of
  • Voor € 9,99 kun je 12 maanden onbeperkt alle spellen op Scorito spelen (op basis van jouw profiel de beste optie)!
  • Match Duel blijft gratis.

Het lopende TopCoach-seizoen blijft uiteraard ook gratis.

Deze wijziging zal ingaan vanaf het Klassiekerspel, wat morgen online gaat.

Waarom doen we dit? Goede vraag!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobbie63 in 6-02-2018 10:37 Offtopic
in 6-02-2018 10:37 Offtopic
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ziet er inderdaad niet goed uit. Wellicht zijn er alternatieven?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Voor het wielrennen zijn er genoeg alternatieven. Cyclingmaster doet de 3 grote rondes, en het concept vind ik veel leuker dan bij scorito.

Je hebt wel sportpools.net, waar naast wielrennen ook tennis wordt aangeboden.

Ook heb je poules.com waar alle sporten van scorito ook worden aangeboden.

Het WK is trouwens ook nog wel gewoon gratis op scorito.

3 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!

Ook wel interessant om te weten hoe Voetbalwedden hierin staat. Gaan volgende acties/spellen ook weer via Scorito lopen, of wordt er gekeken naar (gratis) alternatieven?

0 Vind ik leuk's

Ook wel interessant om te weten hoe Voetbalwedden hierin staat. Gaan volgende acties/spellen ook weer via Scorito lopen, of wordt er gekeken naar (gratis) alternatieven?

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 feb. 2018, 13:35
0 Vind ik leuk's
Op di. 6 feb. 2018, 18:27 schreef riks:

Voor het wielrennen zijn er genoeg alternatieven. Cyclingmaster doet de 3 grote rondes, en het concept vind ik veel leuker dan bij scorito.

Ah, bedankt voor je antwoord. Je hebt zo te zien ook ervaring met deze websites, welke zou je aanraden?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. 6 feb. 2018, 22:02 schreef roel92:

We gaan nog even bekijken hoe we dit in de toekomst gaan oppakken. Uiteraard willen we wel leuke pools blijven aanbieden.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 7 feb. 2018, 09:08 schreef richard123:
Op di. 6 feb. 2018, 18:27 schreef riks:

Ah, bedankt voor je antwoord. Je hebt zo te zien ook ervaring met deze websites, welke zou je aanraden?

Cyclingmaster voor het wielrennen. Al is het nadeel dat je iedere dag weer met je budget een nieuw team voor de volgende etappe maakt. (volgens mij kan je wel in het voren invullen)

Sportpools ben ik verder ook niet bekend mee, ik weet dat het er is.

Poules heb je het voordeel dat je eigen poules kan maken, en bij sommige sporten zelf kan kiezen wat je invult en waar je punten voor krijgt. Prijzen kan je ook aanbieden. Voor voetbalwedden zou dit wellicht het beste zijn.

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 feb. 2018, 13:36
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!

Dit is te vinden op de website:

Waarom gaan jullie geld vragen voor de spellen?

Net als ieder ander bedrijf, heeft Scorito alleen bestaansrecht als het inkomsten genereert. Dagelijks werken wij met een team van 10 mensen fulltime aan Scorito en ook zij moeten betaald worden.

Maar hoe hebben jullie dan tot op heden geld verdiend?

Scorito heeft de afgelopen jaren geen geld verdiend. Op Scorito staan geen advertenties en jullie gegevens worden niet doorverkocht aan andere partijen. De oprichter van Scorito heeft uit eigen middelen Scorito gefinancierd, omdat hij eerst een goed platform wilde ontwikkelen.

Je kunt toch ook geld verdienen met advertenties?

Als je écht alle kosten zou willen dekken met advertenties, dan moet je Scorito helemaal volstoppen. Of dan moet je bijvoorbeeld eerst een reclame kijken van 20 seconden, voordat je het resultaat van je team kunt bekijken. Dat vinden we ten koste gaan van de spelbeleving en dat staat bij ons altijd voorop.

Waarom bieden jullie geen premiummodel aan? Dan kun je gratis spelen en voor extra’s laten betalen, dan hebben mensen de keuze.

Ja, daar hebben we serieus naar gekeken. Je kunt dan tegen betaling meer informatie krijgen, of bijvoorbeeld meer budget voor je team. Maar dat vinden we niet eerlijk, want dan wint degene die het meeste betaalt uiteindelijk het spel… Dat vinden wij niet kunnen. Op Scorito moet iedereen gelijke kansen hebben.

Nou Scorito, best wel jammer eigenlijk…

Ja, dat begrijpen we wel. Maar uiteindelijk zullen wij ook inkomsten moeten hebben en dit model is het meest eerlijk en gaat niet ten koste van de spelbeleving.

En hoeveel kost een spel dan?

De meeste spellen kosten € 2,99. Dus dan kun je bijvoorbeeld voor € 2,99 de hele Tour de France meespelen, of het hele Formule1-seizoen. Het zijn geen enorme bedragen, zeker niet als je kijkt naar hoeveel plezier het oplevert!

Maar je kon toch ook een jaarabonnement nemen?

Ja, inderdaad: Scorito Unlimited. Voor € 9,99 heb je dan een jaar lang onbeperkte toegang tot alle spellen op Scorito! Dat is nog geen 20 cent per week.

OK, het is even schakelen, maar ik begrijp het wel. 

Bedankt voor je begrip. Wij gaan ons best doen om Scorito nóg beter en nóg leuker te maken voor al onze gebruikers! We hebben nog heel veel mooie plannen namelijk.

Is er verder nog iets wat ik moet weten?

Nee, niet echt. O ja, trouwens wel… Het aankopen van een spel kan niet via de Scorito-app, dat kan alleen via de website of mobiele website. Dat heeft met allerlei voorwaarden te maken van Apple en Google. Zodra je een spel koopt (of Scorito Unlimited), dan kun je deze spellen wel spelen via de Scorito-app (en natuurlijk via de website).

Veel plezier en succes op Scorito!

Sportieve groet,

Team Scorito

Jammer, maar ook wel weer begrijpelijk. Ik denk zelf wel dat ik scorito unlimited ga gebruiken, zeker omdat je er met topcoach, grand slams, F1 en de grote wielerrondes gebruikt van maakt. € 10,- is in dat opzicht een schijntje, voor het spelplezier wat je ervoor terugkrijgt.

0 Vind ik leuk's

Kom op mensen! Een 10tje voor een heel jaar plezier. Weet je wat zo’n database kost? Of wil je allerlei advertenties in je mail om het gratis te houden?

kijk ook eens op zweeler.com! Ook een leuke site!

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 feb. 2018, 13:37
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.