Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote] Enkelvoudige weddenschappen: Arsenal - Shakhtar Donetsk [X2] inzet 1 euro tegen 2.20 Sporting Braga - Partizan Belgrado [X2] inzet 1 euro tegen 1.85 AS Roma - FC Basel [1] inzet 1.50 tegen 1.55 Wish me luck ;-)
Bij rust ziet dit er somber uit :(
Bij rust ziet dit er somber uit :(
Hey jongens ik kom even kijken hoe het gaat! Hoe staat het ervoor? :)
Zozo...Roma verliest thuis van Basel en Shaktar kon helaas geen vuist maken in Londen tegen Arsenal. Ook Braga steeg boven zichzelf uit door Partizan te verslaan. Hopen dat de combi goed gaat (kleine kans) en dat Glasgow Rangers het Valencia moeilijk gaat maken. Dat zou een klein beetje goedmaken...
Verlies
Arsenal - Shakhtar Donetsk [X2] inzet 1 euro tegen 2.20
Sporting Braga - Partizan Belgrado [X2] inzet 1 euro tegen 1.85
AS Roma - FC Basel [1] inzet 1.50 tegen 1.55
Nog te spelen:
Glasgow Rangers - CF Valencia [1X] inzet 1 euro tegen 1.72
Verlies
Arsenal - Shakhtar Donetsk [X2] inzet 1 euro tegen 2.20
Sporting Braga - Partizan Belgrado [X2] inzet 1 euro tegen 1.85
AS Roma - FC Basel [1] inzet 1.50 tegen 1.55
Nog te spelen:
Glasgow Rangers - CF Valencia [1X] inzet 1 euro tegen 1.72
Hakuna Matatttta.
Mijn inzetten
Enkel
S04 - Hapoel Tel Aviv -> Huntelaar scoort, 2 euro op quote van 1.8
Barca - Kopenhagen -> (0-2 handicap) 2 euro op quote van 2.1
Combi
Inter - Tottenham -> Inter
Man Utd - Bursaspor (0-1 handicap)
2 euro op quote van 2.4
Enkel
S04 - Hapoel Tel Aviv -> Huntelaar scoort, 2 euro op quote van 1.8
Barca - Kopenhagen -> (0-2 handicap) 2 euro op quote van 2.1
Combi
Inter - Tottenham -> Inter
Man Utd - Bursaspor (0-1 handicap)
2 euro op quote van 2.4
Huntelaar op de lat en Barca blijft op 2-0 steken ondanks dat ze 5x scoorden :(
Rangers en Inter/Man Utd wel goed gelukkig :)
Rangers en Inter/Man Utd wel goed gelukkig :)
Mmm... deze Champions League ronde hadden we beter over kunnen slaan. Ik wacht vanavond nog even de 'fun-combi' af, voor hetzelfde geld draaien we nog winst ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote]Hey jongens ik kom even kijken hoe het gaat! Hoe staat het ervoor? :)
Hey Vlaflip... Momenteel loopt t allemaal niet echt zoals we willen :( De zekerheidjes blijken toch geen zekerheidje te zijn, gokjes pakken niet lekker uit, etc... MAar we blijven wachten op de ommekeer :)
@Konego en VW. Ik zou dit weekend weer zijn, maar heb echt geen tijd, ivm mijn verjaardag. Wat mij betreft halen jullie dit weekend de midweekse schade in!
@Konego en VW. Ik zou dit weekend weer zijn, maar heb echt geen tijd, ivm mijn verjaardag. Wat mij betreft halen jullie dit weekend de midweekse schade in!
Heb vanavond weer na lange tijd weer is ingezet: Combi: Psv en Atletico Enkelvoudig: Sevilla, Liverpool (X2) en Stuttgart die heb ik allemaal goed. Alleen Juventus staat nu gelijk en die heb ik waarschijnlijk verloren. :-( Ach je kan niet alles hebben he! Hoop dat het beter gaat met jullie, zal laten blijken wanneer ik weer eraantoe ben om mee te doen. Met m'n moeder gaat het redelijk op het moment, wordt bestraald dus beetje rare tijd. ;-)
[quote]Heb vanavond weer na lange tijd weer is ingezet: Combi: Psv en Atletico Enkelvoudig: Sevilla, Liverpool (X2) en Stuttgart die heb ik allemaal goed. Alleen Juventus staat nu gelijk en die heb ik waarschijnlijk verloren. :-( Ach je kan niet alles hebben he! Hoop dat het beter gaat met jullie, zal laten blijken wanneer ik weer eraantoe ben om mee te doen. Met m'n moeder gaat het redelijk op het moment, wordt bestraald dus beetje rare tijd. ;-)
Dag Vlaflip! Goed weer wat van je te horen!!
We kunnen zeker niet alles hebben, gelukkig ook maar anders worden we wel heel erg verwend. Aan de andere kant heb jij daar nu helemaal niets aan en hoop ik met alles wat ik heb dat je moeder er goed uit gaat komen!
Heel veel sterkte!
Mario
Dag Vlaflip! Goed weer wat van je te horen!!
We kunnen zeker niet alles hebben, gelukkig ook maar anders worden we wel heel erg verwend. Aan de andere kant heb jij daar nu helemaal niets aan en hoop ik met alles wat ik heb dat je moeder er goed uit gaat komen!
Heel veel sterkte!
Mario
Hakuna Matatttta.