Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zulte - Club Brugge na 13 minuten al 1-1, dat ziet er goed uit :)
Sahin is onze held :)
Podolski scoorde in de 82e minuut de 1-1, maar Sahin in blessuretijd de 1-2.
Podolski scoorde in de 82e minuut de 1-1, maar Sahin in blessuretijd de 1-2.
Winst:
1. FC Köln - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund ? 2.00 1.75
Verlies:
G. Beerschot - Lierse SK (1 X 2) G. Beerschot ? 2.00 1.80
FC Utrecht - De Graafschap (Handicap 0:1) FC Utrecht ? 2.00 2.10
Het lijkt erop dat onderstaande weddenschappen niet zijn afgesloten Koeto, kan dat kloppen? Brest en mainz zou je al verliezen, Brugge winnen en mallorca moet nog gespeeld worden. Of heb je deze weddenschappen zelf gespeeld (privé)?
Brest - Arles 1 (1,57)
Mainz 05 - Hamburg SV 1 (2,15)
Mallorca - Espanyol 1 (1,92)
Zulte-Waregem - Club Brugge Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 Over 2.5 (1,65)
1. FC Köln - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund ? 2.00 1.75
Verlies:
G. Beerschot - Lierse SK (1 X 2) G. Beerschot ? 2.00 1.80
FC Utrecht - De Graafschap (Handicap 0:1) FC Utrecht ? 2.00 2.10
Het lijkt erop dat onderstaande weddenschappen niet zijn afgesloten Koeto, kan dat kloppen? Brest en mainz zou je al verliezen, Brugge winnen en mallorca moet nog gespeeld worden. Of heb je deze weddenschappen zelf gespeeld (privé)?
Brest - Arles 1 (1,57)
Mainz 05 - Hamburg SV 1 (2,15)
Mallorca - Espanyol 1 (1,92)
Zulte-Waregem - Club Brugge Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 Over 2.5 (1,65)
Hakuna Matatttta.
Houden jullie ook de ROI bij?
Als jullie winst draaien wil ik graag aandelen inkopen (h)
Als jullie winst draaien wil ik graag aandelen inkopen (h)
[quote]Houden jullie ook de ROI bij? Als jullie winst draaien wil ik graag aandelen inkopen (h)
Nee, we houden geen ROI bij. Momenteel hebben we 20 euro verlies op een startbedrag van 100 euro... zitten een beetje in de hoek waar de klappen vallen maar we gaan boven komen, let maar op...
Nee, we houden geen ROI bij. Momenteel hebben we 20 euro verlies op een startbedrag van 100 euro... zitten een beetje in de hoek waar de klappen vallen maar we gaan boven komen, let maar op...
Hakuna Matatttta.
Goedemorgen allen, tijdje druk gehad met me werk en enorm veel uitgegaan in de resterende tijd, maar vanaf nu is het weer rustig, ik was van het weekend aan de beurt maar dat ging dus niet.. Excuses dat ik het niet gemeld heb, maar dacht dat ik zaterdagmiddag tijd zou hebben, had ik wel maar ook vooral een enorme kater ;) Zal ik de (europese) doordeweekse wedstrijden doen?
[quote]Goedemorgen allen, tijdje druk gehad met me werk en enorm veel uitgegaan in de resterende tijd, maar vanaf nu is het weer rustig, ik was van het weekend aan de beurt maar dat ging dus niet.. Excuses dat ik het niet gemeld heb, maar dacht dat ik zaterdagmiddag tijd zou hebben, had ik wel maar ook vooral een enorme kater ;) Zal ik de (europese) doordeweekse wedstrijden doen?
Ik ben helemaal akkoord ;-) Aangezien Denman niet de winst heeft gemaakt die hij had beloofd (lol) zal ik ook de doordeweekse wedstrijden mee gaan pakken. Ik zal me eens gaan beraden op leuke odds...
Ik ben helemaal akkoord ;-) Aangezien Denman niet de winst heeft gemaakt die hij had beloofd (lol) zal ik ook de doordeweekse wedstrijden mee gaan pakken. Ik zal me eens gaan beraden op leuke odds...
Hakuna Matatttta.
Succes vw! Ik ga iig me best doen! Plaats wel optijd je bets zodat we niet dubbel op dezelfde wedstrijden inzetten ;)
Ik heb hieronder mijn weddenschappen staan:
Combi: inzet 50 cent tegen 33,05
Metallist Kharkiv - Sampdoria [X2]
Debreceni - PSV [2]
Borussia Dortmund - Paris Saint-Germain [1]
Besiktas - FC Porto [2]
Red Bull Salzburg - Juventus [2]
Dinamo Zagreb - Club Brugge [1]
Enkelvoudige weddenschappen:
Arsenal - Shakhtar Donetsk [X2] inzet 1 euro tegen 2.20
Glasgow Rangers - CF Valencia [1X] inzet 1 euro tegen 1.72
Sporting Braga - Partizan Belgrado [X2] inzet 1 euro tegen 1.85
AS Roma - FC Basel [1] inzet 1.50 tegen 1.55
Wish me luck ;-)
Combi: inzet 50 cent tegen 33,05
Metallist Kharkiv - Sampdoria [X2]
Debreceni - PSV [2]
Borussia Dortmund - Paris Saint-Germain [1]
Besiktas - FC Porto [2]
Red Bull Salzburg - Juventus [2]
Dinamo Zagreb - Club Brugge [1]
Enkelvoudige weddenschappen:
Arsenal - Shakhtar Donetsk [X2] inzet 1 euro tegen 2.20
Glasgow Rangers - CF Valencia [1X] inzet 1 euro tegen 1.72
Sporting Braga - Partizan Belgrado [X2] inzet 1 euro tegen 1.85
AS Roma - FC Basel [1] inzet 1.50 tegen 1.55
Wish me luck ;-)
Hakuna Matatttta.
Veel succes vwcrew ziet er goed uit! Zijn jullie al wat winst aan het maken met dit leuke bettingspel ? Ik wil als er ooit een plekje vrijkomt ook wel mee gaan doen lijkt me echt te gek. Natuurlijk begrijp ik dat als Vlaflip weer terug is dat hij voorrang krijgt om weer mee te spelen.
Unibet