Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Poker toernooi voor vw-leden op wo 23 februari bij Bwin

Toernooi gegevens:

Pokerroom: Bwin

Datum: 23 februari 2011

Nederlandse tijd: 19.00

Kosten: 0 euro (gratis dus)

Spelvariant: Texas Hold'm

Spelers per tafel: 10

Pauze: ieder uur 5 minuten

Blinds worden verhoogd: iedere 10 minuten

Aantal chips bij aanvang: 2000 chips per deelnemer

Prijzenpot:

Eerste plaats: 70 dollar (ticket van $50 en een ticket van $20)

Tweede plaats: 40 dollar (ticket van $30 en een ticket van $10)

Derde plaats: 25 dollar (ticket van $20 en een ticket van $5)

Vierde plaats: 15 dollar (ticket van $10 en een ticket van $5)

Vijfde plaats: 10 dollar (ticket van $10)

De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.

Hoe kan ik meedoen:

1. Plaats in dit topic als reactie: 'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'

2. Installeer de gratis poker software van Bwin (klik op deze link: Bwin) of speel rechtstreeks via uw browser

2. Hebt u nog geen Bwin poker gebruikersnaam (= nickname), gelieve er een aan te maken zoals gevraagd wordt

3. Eenmaal in de "lobby", klik je op "geplande toernooien" (bovenaan)

4. Bij "geplande toernooien" vindt u de tornooien: "VoetbalWedden.Net" (zie screenshot hieronder)

5. Klik op "inschrijven" en vul het wachtwoord in

**LET OP**

Het wachtwoord zullen we twee uur voordat het toernooi begint (omstreeks 17.00) naar alle deelnemers sturen per privé bericht. Dit doen we om eventuele andere gebruikers van Bwin buiten de deur te houden. We hopen dan ook op je begrip!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-02-2011 13:26 Offtopic
in 14-02-2011 13:26 Offtopic
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik ga ook spelen en winnen... :d :p :p
0 Vind ik leuk's
@Aratel
Krijg ik ook een freebet als ik jou eruit knikker?
@Psvmike
Je training afgezegd, voetbaltraining? Ben benieuwd hoe je het er vanavond vanaf gaat brengen :-)
@Terpie
Dagdag, lang geleden dat ik je hier gezien heb. Leuk dat je vanavond ook even mee doet! 'Twin Towers' al in de hand?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik doe zeker mee aan dit tornooi!!!
0 Vind ik leuk's
ik heb er zin in mensen! speciaal deze avond hiervoor vrij gehouden!
0 Vind ik leuk's
vind jullie argumenten niet echt op iets slaan!!ben al jaar en dag een voetbalwedder op bwin!! geregeld poker ik ook voor de fun!!dus als jullie bekendheid willen nastreven is dat met dit gelukt had dit anders nooit leren kennen!!maar als jullie een prive poker tornooi willen mij niet gelaten hoor,dan hoeft dit allemaal voor mij niet!!je kan wel geen 2dingen tegelijk willen bekendheid verwerven via zo een tornooi en dan gaan klagen dat mensen er willen aan mee doen!!!dus bij deze IK DOE NIET MEER MEE MET DIT TORNOOI!!!!
0 Vind ik leuk's
Ik zou zeggen succes iedereen.ik ga nog wat oefenen want zo'n super pokeraar ben ik niet :P
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!
0 Vind ik leuk's
Beste Mensen.
Terug van weggeweest: Ray....
Ik heb het heel druk gehad met mijn 2de hobby: Ghosthunting
Ik ben nu aangesloten bij LPI (League Of Paranormal Investigators), ons team in the usa is GAC oftwel de "Ghost Adventures Crew"
Ze zijn heel bekend en hun onderzoeken naar hauntings worden o.a. op Travel Channel uitgezonden.
De website van LPI = http://www.lpi-international.nl/
Kijk er gerust eens rond en laat een berichtje achter in het gastenboek of stel je even voor via de het forum (vind ik leuk, en het levert me niets op in principe, mischien nieuwe bekenden en dat is op zich al leuk)
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'
Mvg :Ray.
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Er bestaan nou eenmaal heel veel mensen die altijd wel iets te zeuren hebben of de situatie er wel of niet voor is er zal gezeurd worden. Het is ook nooit goed lijkt het wel. Gelukkig zijn de zeurende mensen hier in de minderheid dus het valt allemaal nog wel mee.
0 Vind ik leuk's
Unibet
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'
Ik wed wekelijks via bwin en unibet nu was ik toevallig aan het pokeren op bwin en ik zag deze freeroll staan ik had nog nooit gehoord van deze website ikzelf vind het dus een goede promotie anders was ik waarschijnlijk nooit achter deze website gekomen.
Misschien een idee om af en toe zon promotie toernooi te houden en vaker een toernooi voor vaste members
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.