Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Poker toernooi voor vw-leden op wo 23 februari bij Bwin

Toernooi gegevens:

Pokerroom: Bwin

Datum: 23 februari 2011

Nederlandse tijd: 19.00

Kosten: 0 euro (gratis dus)

Spelvariant: Texas Hold'm

Spelers per tafel: 10

Pauze: ieder uur 5 minuten

Blinds worden verhoogd: iedere 10 minuten

Aantal chips bij aanvang: 2000 chips per deelnemer

Prijzenpot:

Eerste plaats: 70 dollar (ticket van $50 en een ticket van $20)

Tweede plaats: 40 dollar (ticket van $30 en een ticket van $10)

Derde plaats: 25 dollar (ticket van $20 en een ticket van $5)

Vierde plaats: 15 dollar (ticket van $10 en een ticket van $5)

Vijfde plaats: 10 dollar (ticket van $10)

De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.

Hoe kan ik meedoen:

1. Plaats in dit topic als reactie: 'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'

2. Installeer de gratis poker software van Bwin (klik op deze link: Bwin) of speel rechtstreeks via uw browser

2. Hebt u nog geen Bwin poker gebruikersnaam (= nickname), gelieve er een aan te maken zoals gevraagd wordt

3. Eenmaal in de "lobby", klik je op "geplande toernooien" (bovenaan)

4. Bij "geplande toernooien" vindt u de tornooien: "VoetbalWedden.Net" (zie screenshot hieronder)

5. Klik op "inschrijven" en vul het wachtwoord in

**LET OP**

Het wachtwoord zullen we twee uur voordat het toernooi begint (omstreeks 17.00) naar alle deelnemers sturen per privé bericht. Dit doen we om eventuele andere gebruikers van Bwin buiten de deur te houden. We hopen dan ook op je begrip!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-02-2011 13:26 Offtopic
in 14-02-2011 13:26 Offtopic
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Aratel, hoe oud ben je als ik vragen mag?
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Aratel dankjewel dat je mij op deze lijst zet, ik voel me zeer vereerd!
Echter ben ik het niet helemaal eens met je post; een forum is altijd een plaats waar mensen komen en gaan, de een is actiever dan de ander. Ik speel zelf ook redelijk vaak poker en concentreer me niet altijd op de wedstrijden. Daarom heb ik periodes dat ik wat meer post en wat minder, echter blijft het me intresseren.
Het lijkt me juist een voordeel dat VW meer mensen aan gaat trekken, hoe hoger de diversiteit, hoe leuker! De een post 1x in de 3 maanden en de ander elke dag.
0 Vind ik leuk's
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'
0 Vind ik leuk's
stieneske:
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'

Aratel ik vind dat je helemaal gelijk hebt!
Hierboven heb je weer zo'n 'geldjager' :S
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
ik doe zeker mee!!!
0 Vind ik leuk's
@psvmike, @rusherke, @aratel, @timvvlaanderen, @johnny-vlam, @jvdb10:
Ten eerste bedankt voor jullie feedback, hier houden we van! Zonder de input van jullie zijn we niet geworden waar we nu staan: een website die freerolls kan organiseren voor jullie, prijsvragen kan organiseren én 2 leuke online spellen kan aanbieden (vw10 en bookmakerspel). De freeroll die we nu gaan houden (we hebben er zelf ook geen ervaring mee) hebben we nu op deze manier georganiseerd en we zullen de voorwaarden niet aanpassen, ook al komen er een paar gloryhunters op deze actie af. Ik stel voor dat we de volgende freeroll zullen houden voor gebruikers die al wat langer op de website aanwezig zijn.
@raremax
Ik ben het met je eens dat mensen komen en mensen gaan. Echter snap ik iedereen ook heel goed dat het leuker is om te spelen tegen andere trouwe bezoekers en dat je je eerst enigszins moet hebben 'bewezen' dat je mee mag doen.
Samenvatting:
We gaan er vanavond een leuk toernooi van maken! De persoon die mij (gebruikersnaam op Bwin: vw-crew) er vanavond uit kegelt krijgt een extra freebet van 10 euro voor het afsluiten van een weddenschap. Ik zal nog wat inventariseren bij andere crew-leden of zij dit ook durfen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ja ik doe zeker mee met dit toernooi
0 Vind ik leuk's
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!' :d
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Ten eerste bedankt voor jullie feedback, hier houden we van! Zonder de input van jullie zijn we niet geworden waar we nu staan: een website die freerolls kan organiseren voor jullie, prijsvragen kan organiseren én 2 leuke online spellen kan aanbieden (vw10 en bookmakerspel). De freeroll die we nu gaan houden (we hebben er zelf ook geen ervaring mee) hebben we nu op deze manier georganiseerd en we zullen de voorwaarden niet aanpassen, ook al komen er een paar gloryhunters op deze actie af. Ik stel voor dat we de volgende freeroll zullen houden voor gebruikers die al wat langer op de website aanwezig zijn.
@raremax
Ik ben het met je eens dat mensen komen en mensen gaan. Echter snap ik iedereen ook heel goed dat het leuker is om te spelen tegen andere trouwe bezoekers en dat je je eerst enigszins moet hebben 'bewezen' dat je mee mag doen.
Samenvatting:
We gaan er vanavond een leuk toernooi van maken! De persoon die mij (gebruikersnaam op Bwin: vw-crew) er vanavond uit kegelt krijgt een extra freebet van 10 euro voor het afsluiten van een weddenschap. Ik zal nog wat inventariseren bij andere crew-leden of zij dit ook durfen :-)

Geen probleem VW-crew, we zijn de crew leden ook dankbaar dat zij deze acties allemaal kunnen doen! Keep going on! (H)
Ik verheug me nu al op vanavond!
Heb speciaal mijn training afgezegd om een lekker avondje te pokeren!!
Hoeveel deelnemers verwachten jullie ongeveer?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
vw-crew:
@raremax
Samenvatting:

Goed opgelost! (y)
En doe die freebet van 10 euro maar vast hierheen ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.