Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014

Beste leden,

Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.

In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!

Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.

Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!

Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 26-07-2013 15:49 Offtopic
in 26-07-2013 15:49 Offtopic
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vincent129:
nottripping:
Voor degene wiens cv van onvoldoende kwaliteit is om in aanmerking te komen voor het STERALLURES team ;-) :d, post in dit topic dan dat je op zoek bent naar een team zodat de teamstarters die nog mensen zoeken hier mensen kunnen vinden die ze kunnen contacten.
De druk zal groot zijn vinnie (y)

Als je de teamnaam ziet dan weetje waarom hèhè

Ja zeer bescheiden ;-) :d :d :d
0 Vind ik leuk's
-
hollandian:
Al iets meer bekend over de €5 free bet?

RT
0 Vind ik leuk's
nottripping:
vincent129:
nottripping:
Voor degene wiens cv van onvoldoende kwaliteit is om in aanmerking te komen voor het STERALLURES team ;-) :d, post in dit topic dan dat je op zoek bent naar een team zodat de teamstarters die nog mensen zoeken hier mensen kunnen vinden die ze kunnen contacten.
De druk zal groot zijn vinnie (y)

Als je de teamnaam ziet dan weetje waarom hèhè

Ja zeer bescheiden ;-) :d :d :d

Had meer iets verwacht van TEAM TZS (Team Zonder Shirts) :P
0 Vind ik leuk's
Zonder shirts zitten we idd, maar dat komt vast wel goed. 2 de team zit ook al bijna geheel vol met een allemaal toppers
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik heb me ook aangemeld en ben dus naarstig opzoek naar een team. @Nottripping: ik meld hierbij alvast bij je aan ;)
0 Vind ik leuk's
Ik kan alleen maar zeggen: hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gaat "Voetbalwedden.net" dit nieuwe seizoen opnieuw een weddenschap aan , zoals vorig seizoen ?
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook weer mee dit seizoen, team twee staat nog open.
Nog iemand een plaatsje over voor deze oude voorspeller :P
0 Vind ik leuk's
Ik zoek nog een team :)
0 Vind ik leuk's
Hey Gokkers
Voor wie nog op zoek is naar een team kan zich aansluiten bij Duimzuigers. Iedereen is welkom dus als je een team zoekt kan je de code: 335F5352 gebruiken om je aan te sluiten. (y)
Ik ben zelf nog op zoek naar een tweede team om me bij aan te sluiten dus als er nog ergens een plekje vrij is dan hoor ik dat graag!
Have fun (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.