Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bemelheerm:
Nog 2 uitslagen :
Spanje - Australië (Kortjuh) : 3-1
Austrelië - Spanje : 1-2
Veel succes nog verder Hassan!
Waren 2 leuke potjes
Gg!
Nog 2 uitslagen :
Spanje - Australië (Kortjuh) : 3-1
Austrelië - Spanje : 1-2
Veel succes nog verder Hassan!
Waren 2 leuke potjes
Gg!
Ja waren zeker leuke potjes helaas te veel kansen gemist!
Succes nog ;-)
Zie hieronder het bewijs dat ik vanmiddag gezegd heb in privébericht dat ik morgen kan spelen. Zijn uitleg slaat dus wederom nergens op en ik begin zijn zever stilaan beu te worden. Ben er namelijk vrij zeker van dat er bij de volgende 2 matchen opnieuw zever gaat ontstaan.
Ook nu zegt hij weer veel dingen zonder enige vorm van bewijs. Als ik dat zogezegd gezegd zou hebben dan zie ik daar graag een screenshot van. Echter ben ik tot nu toe nog altijd de enige die met bewijzen kwam.
http://imageshack.com/a/img843/4639/efd65.jpg
Ook nu zegt hij weer veel dingen zonder enige vorm van bewijs. Als ik dat zogezegd gezegd zou hebben dan zie ik daar graag een screenshot van. Echter ben ik tot nu toe nog altijd de enige die met bewijzen kwam.
http://imageshack.com/a/img843/4639/efd65.jpg
Marcel, ik ben dit gewoon beu man. Zijn spelletjes zijn nergens voor nodig. Ik won eerder al tegen hem met duidelijke cijfers en toch moet ik opnieuw spelen. Hij blijft gewoon bezig met liegen en ondanks mijn bewijzen en zijn nalatigheden wat bewijzen betreft moet ik opnieuw spelen.
Kan iemand trouwens even bevestigen dat we met online teams spelen? Zodat daar niet opnieuw zever over ontstaat ;)
Kan iemand trouwens even bevestigen dat we met online teams spelen? Zodat daar niet opnieuw zever over ontstaat ;)
kwentin:
Argentinië (pauken14) VS Oostenrijk (kwentin)
Argentinië 2-2 Oostenrijk
Oostenrijk 4-2 Argentinië
Groep F ziet er nu als volgt uit:
1. Oostenrijk ( 6 ) 14pt 17-11 (+6)
2. Zweden ( 6 ) 9pt 14-14 (0)
3. Argentinië ( 6 ) 5pt 10-12 (-2)
4. Roemenië ( 6 ) 5pt 11-15 (-4)
Argentinië - Zweden 0-2
Zweden - Argentinië 3-2
Roemenië - Oostenrijk 2-2
Oostenrijk - Roemenië 3-2
Argentinië - Roemenië 4-1
Roemenië - Argentinië 0-0
Oostenrijk - Zweden 2-1
Zweden - Oostenrijk 2-4
Oostenrijk - Argentinië 4-2
Argentinië - Oostenrijk 2-2
Zweden - Roemenië 1-4
Roemenië - Zweden 2-5
Argentinië (pauken14) VS Oostenrijk (kwentin)
Argentinië 2-2 Oostenrijk
Oostenrijk 4-2 Argentinië
Groep F ziet er nu als volgt uit:
1. Oostenrijk ( 6 ) 14pt 17-11 (+6)
2. Zweden ( 6 ) 9pt 14-14 (0)
3. Argentinië ( 6 ) 5pt 10-12 (-2)
4. Roemenië ( 6 ) 5pt 11-15 (-4)
Argentinië - Zweden 0-2
Zweden - Argentinië 3-2
Roemenië - Oostenrijk 2-2
Oostenrijk - Roemenië 3-2
Argentinië - Roemenië 4-1
Roemenië - Argentinië 0-0
Oostenrijk - Zweden 2-1
Zweden - Oostenrijk 2-4
Oostenrijk - Argentinië 4-2
Argentinië - Oostenrijk 2-2
Zweden - Roemenië 1-4
Roemenië - Zweden 2-5
Zoals je ziet is deze poule allang klaar. In de "bijgewerkte" stand zie ik hier nog niks van..
mick1880:
Marcel, ik ben dit gewoon beu man. Zijn spelletjes zijn nergens voor nodig. Ik won eerder al tegen hem met duidelijke cijfers en toch moet ik opnieuw spelen. Hij blijft gewoon bezig met liegen en ondanks mijn bewijzen en zijn nalatigheden wat bewijzen betreft moet ik opnieuw spelen.
Diegene die uitdaagd en thuis speel mag kiezen lijkt me eerlijk genoeg.
ps : kan dit gelul nu eindelijk stoppen mick? jij bent de aanstoker en de onrustzaaier van dit hele gebeuren
Wacht even tot alles gespeeld is, dan zal het wel bijgewerkt worden.
Australië - Nederland 7-2
Nederland - Australië 3-2
Maar wat een naar mannetje ben jij dambo123. Hij scheld mij uit voor ****** allochtoon dit vind ik te ver gaan. Misschien dat jullie hier iets aan kunnen doen als moderators
Bewerkt door VW-Crew:
Hij heeft een verbod gekregen.
Nederland - Australië 3-2
Maar wat een naar mannetje ben jij dambo123. Hij scheld mij uit voor ****** allochtoon dit vind ik te ver gaan. Misschien dat jullie hier iets aan kunnen doen als moderators
Bewerkt door VW-Crew:
Hij heeft een verbod gekregen.
Nederland - austalia 3-2
australia - Nederland 7-2 (loooooooool, scoorde 2 keer in de eerste min omdat ik telefoon had en niet aan het spelen was, een onterechte rode kaart, 100% bal, een penalty tegen waar ik niets deed, vuil en onsportief spel, heb het spel maar laten schieten)
Ik leg me neer bij de nederlaag hoor, onsportief is het wel.. dit is een vriendschappelijk toernooi, jammer dat sommige mensen nog nooit van fair play gehoord hebben.
Heeft me na de game via pm in het PS3 Netwerk nog wat zitten beledigen. Hoeft ook niet maar is een logische reactie.
Einde discussie, schrijf deze 2 scores maar op dan kunnen we verder met het toernooi.
australia - Nederland 7-2 (loooooooool, scoorde 2 keer in de eerste min omdat ik telefoon had en niet aan het spelen was, een onterechte rode kaart, 100% bal, een penalty tegen waar ik niets deed, vuil en onsportief spel, heb het spel maar laten schieten)
Ik leg me neer bij de nederlaag hoor, onsportief is het wel.. dit is een vriendschappelijk toernooi, jammer dat sommige mensen nog nooit van fair play gehoord hebben.
Heeft me na de game via pm in het PS3 Netwerk nog wat zitten beledigen. Hoeft ook niet maar is een logische reactie.
Einde discussie, schrijf deze 2 scores maar op dan kunnen we verder met het toernooi.
BTW : kan iemand Rutger vervangen in het toernooi? is al meer dan een week niet meer online gekomen in het PS3 Netwerk