Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
is er nog iets vrij?
0 Vind ik leuk's
Kreeg gister dit bericht van Rommeldahl (Griekenland): "Ik ben helaas ziek, althans m'n vingers beschadigt met werk! Maar jij was al zeker door? Dan schrijf de 2e wedstrijd maar 3-0 op! Succes verder!"
Dat laat de stand in Groep C er als volgt uit zien:
1. Ivoorkust ( 6 ) 10 ptn 15 - 6 (+9)
2. Colombia ( 6 ) 13 ptn 17 - 8 (+9)
3. Schotland ( 4 ) 3 ptn 6 - 10 (-4)
4. Griekenland ( 4 ) 0 ptn 1 - 15 (-14)
Colombia - Ivoorkust : 2-2
Ivoorkust - Colombia : 2-1
Griekenland - Colombia 1-2
Colombia - Griekenland 5-0
schotland - Colombia: 2-4
Colombia - schotland: 3-1
Schotland - Ivoorkust 2-1
Ivoorkust - Schotland 2-1
Griekenland - Ivoorkust: 0-5
Ivoorkust - Griekenland: 3-0
Ik heb nu dus al mn potjes gespeeld net als Colombia. De eerste en tweede plek zijn nu dus ook verdeeld in onze groep.
0 Vind ik leuk's
Argentinië (pauken14) VS Oostenrijk (kwentin)
Argentinië 2-2 Oostenrijk
Oostenrijk 4-2 Argentinië
Groep F ziet er nu als volgt uit:
1. Oostenrijk ( 6 ) 14pt 17-11 (+6)
2. Zweden ( 6 ) 9pt 14-14 (0)

3. Argentinië ( 6 ) 5pt 10-12 (-2)
4. Roemenië ( 6 ) 5pt 11-15 (-4)
Argentinië - Zweden 0-2
Zweden - Argentinië 3-2
Roemenië - Oostenrijk 2-2
Oostenrijk - Roemenië 3-2
Argentinië - Roemenië 4-1
Roemenië - Argentinië 0-0
Oostenrijk - Zweden 2-1
Zweden - Oostenrijk 2-4
Oostenrijk - Argentinië 4-2
Argentinië - Oostenrijk 2-2
Zweden - Roemenië 1-4
Roemenië - Zweden 2-5
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat ik ook nog kan spellen, :),
0 Vind ik leuk's
Of een ander land, maar ik denk dat iedereen nu wel speelt ,
0 Vind ik leuk's
UITSLAGEN POULE G
Duitsland - korabzon - psn acc: atdhehoti
VS - mazzah - psn: MAZZAAH
Duitsland 0-2 VS
Duitsland 0-3 VS
0 Vind ik leuk's
Arrr
Speelt iedereen nog steeds eerlijk?
Wordt het niet weer eens tijd voor een conflictje?
0 Vind ik leuk's
wedden:
Als er morgen voor 18:00 geen vervangers aanmelden die recht hebben op een vervangende plek, dan mag iedereen die op de reservelijst staat een team kiezen waar een vervanger voor nodig is. Dit om een beetje vaart te houden in het toernooi.

Mag ik nu als Zwitserland spelen?
0 Vind ik leuk's
Groep G
1.Duitsland - korabzon - psn acc: atdhehoti
2.Portugal - Mokum001
3.Finland - ??????
4.VS - MAZZAAH
1e pot Portugal 2-1 VS.
VS leek nog te slapen waardoor het al snel 1-0 werd (2e min). Daarna kwam de VS beter in het spel en kreeg het enkele kansjes. In de 18e minuut was het Alves die te veel tijd nodig had waardoor de VS hem kon afpakken en recht op me doel af kon lopen. Hij faalde niet. Daarna bleef de VS iets beter en Portugal kwam niet echt in het spel voor. 2e helft begon en een steekpass zorgde ervoor dat Nani op het doel kon aflopen, doordat de keeper te ver uit was gekomen kon die rustig er omheen schieten. De VS heeft daarna nog kleine kansjes gehad maar het mocht niet baten.
2e pot Portugal 1-0 VS
De revanche, na een paar minuten kon het al 0-1 zijn na een levensgrote kans voor de VS. Vanaf de zijkant kwam de bal voor en de spits wist hem te controleren op ze borst op het 5m gebied. Mijn keeper kon nog redden maar rolde langzaam richting de doellijn echter kon Pepe hem wegschieten. Waar Portugal het vooral van uitvallen moest hebben moest de VS het van zijn voorzetten hebben. Alleen hier waren altijd Pepe en Alves. In de 40ste min kreeg de VS een corner, mijn keeper kon die bal makkelijk vangen en Portugal counterde zichzelf naar de 1-0. 2e helft niks gebeurd op 1 moment na. Een aanval over rechts waarna Nani op de keeper kon aflopen als hij bij de bal kon, hij werd alleen vroegtijdig naar de grond gewerkt. In mijn ogen een rode kaart aangezien hij zo op het doel af kon, maar hij gaf geel. Ronaldo nam de vrije trap maar werd gered door de keeper.
Waren spannende potjes, zo zie je maar dat je ook goed kan voetballen met een kwalitatief minder team. Succes verder!
PS wij hebben nog 1 team vrij !
0 Vind ik leuk's
mokum001:
PS wij hebben nog 1 team vrij !

Ik zie nu dat Zwitserland toch beset is. Dan ga ik lekker als Finland spelen! Ik ben Zaterdagavond weer beschikbaar.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.