Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga heus geen wedstrijden verliezen waarin ik belazerd word, zet dat uit je hoofd man.
0 Vind ik leuk's
betreffende de wedstrijden van gisteren :
Chili - NL 0-3
NL - Chili
Bij de tweede wedstrijd wou hij persé terug thuis spelen, ik heb hem verschillende uitnodigingen gestuurd, maar hij bleef koppig volhouden dat hij 2 keer thuis kon spelen, uiteindelijk ging hij offline.. Ik hoop dat we onze 2de wedstrijd wel nog kunnen afwerken?
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1
0 Vind ik leuk's
Dambo12321:
Chili - NL 0-3
NL - Chili
Bij de tweede wedstrijd wou hij persé terug thuis spelen, ik heb hem verschillende uitnodigingen gestuurd, maar hij bleef koppig volhouden dat hij 2 keer thuis kon spelen, uiteindelijk ging hij offline.. Ik hoop dat we onze 2de wedstrijd wel nog kunnen afwerken?
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1

Ik word echt serieus zo moe van jou, we hebben nooit tegen elkaar gespeeld en haal die wedstrijden er dan maar bij?
0 Vind ik leuk's

I
Dambo12321:
Chili - NL 0-3
NL - Chili
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1

Iedereen moet een keer thuis en uit tegen elkaar.Wie dat niet wil overtreed de regels en ligt uit het toernooi. Is het ook niet zo dat een thuisspelend team in Fifa thuisvoordeel heeft zoals in PES?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:

I
Dambo12321:
Chili - NL 0-3
NL - Chili
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1

Iedereen moet een keer thuis en uit tegen elkaar.Wie dat niet wil overtreed de regels en ligt uit het toernooi. Is het ook niet zo dat een thuisspelend team in Fifa thuisvoordeel heeft zoals in PES?

Volgens mij niet, hoe werkt dat thuisvoordeel in PES dan?
0 Vind ik leuk's
-
Thuisvoordeel bestaat niet alleen je kan zelf dan de wedstrijdinstellingen maken. Deze zijn toch altijd hetzelfde in dit toernooi neem ik aan.
0 Vind ik leuk's
rutger133:
Dambo12321:
Chili - NL 0-3
NL - Chili
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1

Ik word echt serieus zo moe van jou, we hebben nooit tegen elkaar gespeeld en haal die wedstrijden er dan maar bij?

Heel simpel, ff een fototje uploaden van de onderlinge competitie.
0 Vind ik leuk's
rutger133:
Dambo12321:
Chili - NL 0-3
NL - Chili
NL - Spanje 1-0
Spanje - NL 2-1

na je bedrog van gisteren is er niemand nog die je serieus neemt
0 Vind ik leuk's
Jammer dat er toch weer mensen zijn die vol voor het geld willen gaan en daarom de boel willen bedriegen.
Fifa..het is maar een spel. Als je het niet goed kan, oke dat kan, maar om dan te gaan liegen over de uitslag?
Denk dat de crew nu duidelijk heeft kunnen zien , dat er bij het volgende FIFA toernooi (waar ik gelukkig wel bij ben) regels moeten gemaakt worden over de eerlijkheid van standen.
Zoals mick deed, een foto maken van alles, lijkt mij niet eens zo slecht. (hij heeft hierbij zijn standpunt ondersteund en daarmee de discussie gewonnen, geheel logisch.)
Als er dan onenigheid over de uitslagen ontstaat. Moeten allebei de spelers in staat zijn om dan hun foto's te laten zien. Dan is het snel duidelijk wie er loopt te liegen of niet.
Ik hoop dat jullie nog een leuk FIFA toernooi hebben én moge de beste winnen!
0 Vind ik leuk's
thisizgame:

Volgens mij niet, hoe werkt dat thuisvoordeel in PES dan?

Het uitspelende team speelt dan een stuk stroever dan dat het thuis speelt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.