Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Omkoping voetbal wedstrijden in betaalde voetbal

Heren,
Een informatief artikel over omkoping van wedstrijden dat vandaag is geplaatst:
Ik citeer een stuk:
"In ruim 380 voetbalwedstrijden is er de voorbije jaren sprake geweest van omkoping. Dat maakte de Europese opsporingsorganisatie Europol maandag bekend tijdens een persconferentie in Den Haag, Onder de besmette duels bevinden zich Champions League-wedstrijden, EK- en WK-voorrondeduels en wedstrijden uit verschillende topcompetities.
Het onderzoek van Europol nam achttien maanden in beslag. De criminelen zouden in totaal acht miljoen euro winst hebben gemaakt."
Het hele artikel is te lezen op:
http://www.nu.nl/buitenland/3110254/ruim-380-voetbalwedstrijden-besmet-met-omkoping.html
380 wedstrijden zijn redelijk wat wedstrijden, al heb ik het gevoel dat het toch nog veel en veel meer moet zijn. Mij lijkt het dat je niet alles kan onderzoeken en het ook geheim gehouden kan worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 4-02-2013 13:54 Offtopic
in 4-02-2013 13:54 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lyon- Zagreb zal hier vast niet bij zitten :p
0 Vind ik leuk's
Zagreb - Ludogorets anyone?
5 minuten extra tijd, de winnende (en daarmee CL plaatsing) goal valt in de 98e minuut door wie anders dan knipoog Vida. Daarnaast kreeg Ludogorets in plaats van een strafschop mee een tweede geel voor een vermeende schwalbe en kreeg een Dinamo speler geel voor het breken van iemands kaak.
je zou haast zeggen dat Dinamo Zagreb een surebet is
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Je moet soms niet te ver zoeken. AC Milaan gisteren met strafschop in de 94ste minuut die er totaal geen was. Maar dat is normaal in Italië ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat het slim is om hier verder te gaan om dubbele topics te voorkomen:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/matchfixing-wat-is-matchfixing-en-voorbeelden-1616/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.