Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwsgierigheid: wat is de gemiddelde leeftijd hier?

Hallo,
Ik ben hier pas 1 maandje denk ik en ik vroeg me af met wat voor leeftijd je hier voornamelijk hebt te maken. Ik bedoel ben je gewoon een scholier die gewoon een beetje wil bijbeunen? Of iemand die hier zijn leven mee wil bekostigen. Of een huisjeboompjebeestje man die het gewoon leuk vind om af en toe is een betje te plaatsen.
Ik ben zelf 21 en ik doe dit voor de lol. Ben gewoon nog scholier. Alhoewel het toch wel steeds meer een bijbaantje begint te worden met alles volgen en wedstrijden te kijken die je eigenlijk niet eens interessant vind maar kijkt voor je bet.
BVD,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagworteleter in 11-11-2013 16:55 Offtopic
in 11-11-2013 16:55 Offtopic
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben 35, ben nog maar een klein jaar bezig met op sport te wedden. Begonnen met scoooore, 1x 150€ gewonnen, voor de rest vooral verloren. Op advies van mijn krantenboer op betcenter overgestapt want meer wedstrijden en hogere odds volgens hem. Nu een goed halfjaar op unibet bezig. In totaal al zo'n 100€ gestort, daar blijft momenteel nog zo'n 20€ van over. Mijn eerste doel is die 100€ er terug uit te krijgen en daarna kunnen we echt beginnen ;-) Maar het begint te beteren want al veel bijgeleerd sinds ik deze website heb ontdekt.
0 Vind ik leuk's
19 jaartjes oud en wed nu ongeveer twee jaar. Op mn zeventiende vertelde een klasgenoot over Toto en zo ben ik er uiteindelijk ingerold. Nu spelend bij Unibet en TitanBet (voor nog een maandje). Nog geen grote winsten te pakken, maar ook geen dikke verliezen meer vergeleken met mijn begin. Er zit een stijgende lijn in naar mijn gevoel. Nu dit nog in uiting brengen met mijn bankroll..
0 Vind ik leuk's
Eén van de ouderen hier, ik ben van het bouwjaar 1982 (h) (a)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.