Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwsgierigheid: wat is de gemiddelde leeftijd hier?

Hallo,
Ik ben hier pas 1 maandje denk ik en ik vroeg me af met wat voor leeftijd je hier voornamelijk hebt te maken. Ik bedoel ben je gewoon een scholier die gewoon een beetje wil bijbeunen? Of iemand die hier zijn leven mee wil bekostigen. Of een huisjeboompjebeestje man die het gewoon leuk vind om af en toe is een betje te plaatsen.
Ik ben zelf 21 en ik doe dit voor de lol. Ben gewoon nog scholier. Alhoewel het toch wel steeds meer een bijbaantje begint te worden met alles volgen en wedstrijden te kijken die je eigenlijk niet eens interessant vind maar kijkt voor je bet.
BVD,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagworteleter in 11-11-2013 16:55 Offtopic
in 11-11-2013 16:55 Offtopic
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben ook 21 jaar. Ik doe het gokken voor allebei voor de fun en om er lekker wat mee te verdienen (tja wie niet). Ik ben ook nog een scholier en plaats eigenlijk elke dag wel een betje.
Wat ik gewoon leuk vind om te doen, neem bijvoorbeeld Jong Ajax - De Graafschap vanavond, ik heb op De Graafschap gezet en zonder deze bet mis ik de spanning in deze wedstrijd. Nu kan je er wat mee verdienen met die wedstrijd, dat vind ik een leuk idee altijd als ik wedstrijden kijk.
0 Vind ik leuk's
Ik ben 19 jaar, in het begin was het zeker verlies latend geef ik eerlijk toe, maar naarmate je alles begint te leren kennen en te volgen lukt het beter en beter, ik heb mijn verlies goed gemaakt en daar ben ik blij om :). Inderdaad soms lijkt het als bijbaantje haha dat klopt, vroeger keek ik nooit bv naar darts en nu volg ik dit wel. Voor mij blijft het fun en speel niet meer om honderden euro's maar rustig opbouwen.
0 Vind ik leuk's
Hier bijna 28 en een jaartje bezig met 'wedden' op voetbal vooral belgische 1e klasse en 2e klasse en soms eens NBA maar ben daar van afgestapt daar dit weinig bertrouwbaar is. Veldrijden speel ik ook veel.
0 Vind ik leuk's
Ben zelf enkele dagen verwijdert van m'n 20e verjaardag, wed al sinds ik 18 ben op wedstrijden, ben begonnen met een (iets) oudere vriend advies geven over op wie hij moest inzetten. Toen ik eenmaal zelf legaal mocht beginnen waren het vooral combi's van 4 of 5 wedstrijden die ik probeerde, een beetje het standaardverhaal bij een beginner. Mijn belangrijkste tip is sowieso dat je jezelf in het sportwedden altijd moet proberen te verbeteren; kennis van competities, value spotten, systemen aanhouden, emoties uitschakelen etc. etc.
Het leukste vind ik het ontwikkelen van systemen die value voor mij kunnen vinden. Zoeken naar statistieken die je voorspelling nog preciezer en realistischer kan maken, variabelen aanpassen.. Het klinkt heel saai maar somehow kan ik er echt uren mee bezig zijn :)
0 Vind ik leuk's
Ik ben 21 jaar oud en heb nu ruim 2 jaar ervaring met wedden. In het begin deed ik het voor de grap en verloor ik dus wat centen, maar na een tijdje nam ik het serieuzer en maakte ik wat winst. Tegenwoordig wed ik nog maar weinig, maar pak ik overall wel winst.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Het lijkt er sterk op dat ik bij VW tussen al dat jonge geweld misschien wel de ouderdomsdeken ben met mijn bijna 44 jaar op de teller.
Ik wed sinds de jaren zeventig (van de vorige eeuw) toen ik met mijn grootvader zaliger wekelijks een Prior - later een Totoformulier - invulde. Vanaf mijn achttiende ging ik wekelijks langs bij een plaatselijk gokkantoor. Ik mag gerust zeggen dat die dertig jaar mij heel veel spelplezier heeft geschonken, maar geen geld. Wees gerust, ik heb er ook haast niets mee verloren.
Enkel sinds ik de laatste jaren on-line wed, maak ik een klein beetje winst dankzij de mogelijkheid tot live-betting en asian-handicaps. En de goede raad van www.voetbalwedden.net natuurlijk, waarvoor dank.
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
Ook ik ben 21 jaar en zelfde verhaal als bij jullie. Ben eigenlijk iets te vroeg begonnen (16-17 jaar) maar ik vulde wel elke week een Belgabet in bij de krantenwinkel om de hoek :p Nu ongeveer een jaartje online actief met hoogtes en laagtes.
0 Vind ik leuk's
Ik 23 jaar en begonnen met 21e. Dus gemiddeld zit het ergens rond de 24/25 jaar als ik het zo lees.
0 Vind ik leuk's
ik 27 en een jaar of 6 geleden begonnen met belgabet en stanleybet blaadjes in te vullen bij de krantenwinkel,zonder veel succes overigens :p .nu sinds een jaar of 3 online.
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
ik ben 35 jaar ik ben al 8 jaar bezig ook eerst in krantenwinkel en nu online sinds 3 jaar
ik heb al af en toe eens wat gewonnen de grootste was 986euro met bingoal 6jaar geleden
hopelijk ook eens online groot bedrag winnen
succes all
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.