Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het PS3-Topic

Beste Voetbalwedden.net leden. Het lijkt me een keer leuk om met zijn allen (of een paar) gezamenlijk online te gamen op de PS3. Bijvoorbeeld Cod of FIFA. Als je dit leuk lijkt mag je in dit topic je PSN naam droppen zodat we elkaar kunnen toevoegen. Als je hier niks voor voelt dan moet je ook niet je PSN naam geven, maar dat lijkt mij enigszins logisch. Persoonlijk speel ik de laatste tijd veel COD BO2. Jullie mogen mij altijd adden op de PS3 als jullie dit willen, niks moet. het mag altijd
PSN: klijn4
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 9-07-2013 20:55 Offtopic
in 9-07-2013 20:55 Offtopic
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Idd @ Joren.
Zal erg mooi zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook voor een toernooi, moeten we snel zijn want FIFA14 komt er binnenkort ook alweer aan!
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat we het beste kunnen wachten voor FIFA14 en dan een toernooi starten!
0 Vind ik leuk's
Erg jammer dat ik me ps3 een klap met een hamer heb gegeven toen het ff niet lukte met fifa xd had een toernooitje wel lachen gevonden!
0 Vind ik leuk's
Maar als FIFA 14 er is, wil iedereen eerst nog wat inspelen alvorens voor echt te spelen :p
Ik wil me er wel voor inzetten om dat tornooitje op poten te zetten, maar hoe gaan we dat organiseren? Groepsfase? Knock-out?
Ieders een vaste ploeg of telkens apart ploegen kiezen?
0 Vind ik leuk's
Op een ander forum heb ik wel eens aan toernooitjes meegedaan/georganiseerd. Ik zou eerst kijken wie er mee willen doen en daarna meeste stemmen gelden voor eventuele opzet en max. aantal sterren van team waarmee gespeeld wordt. Kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt om continu met/tegen Barca, Real, Chelsea te spelen. Ik in elk geval niet.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Dat is geen doen hier helaas:p
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Op een ander forum heb ik wel eens aan toernooitjes meegedaan/georganiseerd. Ik zou eerst kijken wie er mee willen doen en daarna meeste stemmen gelden voor eventuele opzet en max. aantal sterren van team waarmee gespeeld wordt. Kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt om continu met/tegen Barca, Real, Chelsea te spelen. Ik in elk geval niet.

https://www.voetbalwedden.net/topic/doe-mee-ps3-fifa-13-toernooi-1420/13/
dit bedoel ik dus, wel aanmelden en niet spelen idd
0 Vind ik leuk's
Wie gaan hier allemaal GTA V halen? En hebben jullie dit spel pre-ordered? Of gaan jullie gewoon naar winkel en kijken of ze hem daar nog hebben op de releasedag?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.