Fifa 12 Competitie PS3!
Beste VW-leden,
Het lijkt mij een leuk idee om een competitie te houden onder de VW-leden.
Aangezien we allemaal Nederlanders/Belgen zijn lijkt het me een goed plan om te gaan spelen met Nederlandse en Belgische clubs.
Ik hoop dat er genoeg animo voor is.
Als er genoeg inschrijvingen zijn zal ik de competitie aanmaken!
We zoeken alleen spelers die regelmatig/vaak online 'kunnen' zijn.
Kopieer je PS3 en je teamnaam door!
PSN Naam: Akka_90
Team: PSV
Het lijkt mij een leuk idee om een competitie te houden onder de VW-leden.
Aangezien we allemaal Nederlanders/Belgen zijn lijkt het me een goed plan om te gaan spelen met Nederlandse en Belgische clubs.
Ik hoop dat er genoeg animo voor is.
Als er genoeg inschrijvingen zijn zal ik de competitie aanmaken!
We zoeken alleen spelers die regelmatig/vaak online 'kunnen' zijn.
Kopieer je PS3 en je teamnaam door!
PSN Naam: Akka_90
Team: PSV
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik kan mij herinneren dat er vorig seizoen ook al zo'n competitie gehouden was. Dat was geen succes geworden doordat de deelnemers allemaal zo'n beetje op verschillende tijden online konden zijn en dat lijkt in deze competitie weer het geval te zijn. Om zo'n competitie tot een succes te maken zal er toch anders te werk gegaan moeten.
Misschien is het een idee dat iedere deelnemer een nader te bepalen inzet moet inleggen en dat bijv nr 1 tm 3 dan het inleggeld winnen. Als Fifa 2012 net zoals in Pro Evolution soccer op rating gaat dan kan het ook nog eerlijk gespeeld gaan worden. De deelnemers met de hogere ratings krijgen dan de slechtste clubs en die met lagere ratings de betere clubs . Wellicht ook nog een goed idee om het programma met tijden statistieken etc allemaal duidelijk op het forum bij te houden. Wie heeft allemaal nog meer goede ideeën om zo'n soort competitie tot een succes te maken ?
Misschien is het een idee dat iedere deelnemer een nader te bepalen inzet moet inleggen en dat bijv nr 1 tm 3 dan het inleggeld winnen. Als Fifa 2012 net zoals in Pro Evolution soccer op rating gaat dan kan het ook nog eerlijk gespeeld gaan worden. De deelnemers met de hogere ratings krijgen dan de slechtste clubs en die met lagere ratings de betere clubs . Wellicht ook nog een goed idee om het programma met tijden statistieken etc allemaal duidelijk op het forum bij te houden. Wie heeft allemaal nog meer goede ideeën om zo'n soort competitie tot een succes te maken ?
Toto Sigarenboer
Zo ziet het er al prima uit, ik snap alleen niet hoe je het wil doen met die inzet. En met die ratings is in principe geen probleem als iedereen een 4 sterren team pakt, want als je beter bent hoor je te winnen, althans dat is mijn mening :)
wessellvd:
Zo ziet het er al prima uit, ik snap alleen niet hoe je het wil doen met die inzet. En met die ratings is in principe geen probleem als iedereen een 4 sterren team pakt, want als je beter bent hoor je te winnen, althans dat is mijn mening :)
Als het verder prima verloopt dan heb ik niks gezegd. Voor mijn mening heb ik alleen het forum gevolgd en niet op het Playstation netwerk gekeken. FIFA online zal wel heel anders werken dan PES online wat ik nog wel regelmatig online speel.
Als je beter bent hoor je zeker te winnen;-) Bij PES online gaat het meer om de rating die iemand heeft. Stel een speler heeft op PES een hoge rating en speelt met bijv Parma tegen iemand met een lage rating die met Barcelona speelt. De wedstrijd zal nu in stukken spannender worden dan dat de speler met hoge rating bijv Real Madrid zou nemen. Voor beide spelers zal de uitdaging en het spelplezier nu ook hoger liggen want de wedstrijden worden veel spannender dan dat het telkens winst wordt met grote cijfers voor de beste.
Toto Sigarenboer