Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Antwerpen, Brussel of Brugge?

Geheel off-topic maar:
Ik heb gisteren een kado gekregen van mijn vriendin om een weekendje ertussen uit te gaan, en ik zou dus graag naar 1 van deze steden gaan.
We zullen rond kerst weg gaan, dus mijn vraag is: Welke stad is het leukst?
Bvd ;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagaggeron in 24-09-2011 13:09 Offtopic
in 24-09-2011 13:09 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Rond Kerst? Brugge of Gent :) Brussel barst gewoon van het gespuis om de toeristische plaatsen en dat heb je in Gent & Brugge absoluut niet. Antwerpen is ook fijn, maar ademt minder sfeer uit tijdens kerst. Ik woon zelf in Brugge, dus ik kan Brugge warm aanbevelen, maar Gent is ook zeker mooi. Maareuh samen met je vriendin? Romantiek? Brugge! (y)
0 Vind ik leuk's
Roerend mee eens!
(y)
0 Vind ik leuk's
ik woon in antwerpen en ik zou zeggen als je met kerst weg wilt gaan, dan kun je veeeeel beter naar antwerpen gaan, echt een aanrader. De kerstmarkt is altijd wel leuk in het centrum en aan de schelde en daarna kun je eventueel nog naar de metropolis (cinema) openbaar vervoer voor een uur lang is 1.30€ als je dit nodig hebt
0 Vind ik leuk's
belgiumpro:
ik woon in antwerpen en ik zou zeggen als je met kerst weg wilt gaan, dan kun je veeeeel beter naar antwerpen gaan, echt een aanrader. De kerstmarkt is altijd wel leuk in het centrum en aan de schelde en daarna kun je eventueel nog naar de metropolis (cinema) openbaar vervoer voor een uur lang is 1.30€ als je dit nodig hebt

Sorry, daar ben ik het absoluut niet mee eens... Brugge & Gent hebben minstens evenveel te bieden als Antwerpen, in de kerstperiode zelfs meer... Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
Ik ben zelf van Antwerpen, en de Kerstmarkt in Antwerpen is wel feest, maar als je echt iets romantisch wilt met je vriendin, zou ik toch Brugge aanraden, die kerstmarkt is daar toch net iets specialer en romantischer :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.