Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Iahim

16.00u Kroatië U17 - Panama U17 > Kroatië U17 @ 1.50
20.00u VVV Venlo - Jong Ajax > 2e helft goals > 1e helft goals @ 1.85
22.00u Athletic de Bilbao - Villarreal > over 2,5 goals @ 1.73
€20,86 >> €100,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar iahim
Country flagiahim in 21-10-2013 12:02 Leden topics
in 21-10-2013 12:02 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
iahim:
iahim:
Slechte dag gedraaid vandaag, funcombo 2 van de 7 goed en ook de 3-combi ging de mist in met Stromsgodset en Legia Warschau. Morgen een dubbel-bet, hopen op een ommekeer!

17.30u Atvidabergs - Brommapojkarna » Atvidabergs @ 1.80 (y)
21.00u Internacional - Flamengo » Internacional @ 1.65
Totaal quotering: 2.97
4/10

:)


Atvidabergs maakte het weer lekker spannend.. 2-0 voor bij rust, 80e minuut staat het toch ineens 2-2. Gelukkig viel 5 minuten later een afgeslagen vrije bal voor de voeten van Santos die 'm met z'n linker in het lege doel schoot en zijn hattrick compleet maakte.. Maar 't was wel even spannend! Nu alleen Internacional vanavond nog, dat moet geen probleem zijn lijkt mij! (h)


Hoewel de wedstrijd van Internacional nog niet is afgelopen, is de bet wel binnen. 3-0 voor tegen 10 man, dat zijn nog eens de lekkere zondagavondwedstrijdjes om een bet mee binnen te slepen! Ben benieuwd wie 'm heeft meegespeeld? Morgen weer een nieuwe dag, tot morgen allemaal!
0 Vind ik leuk's
Blijkbaar nog weinig animo om te reageren op mijn weddenschappen, of er wordt wel meegespeeld maar niet gemeld.. Enige wat ik kan doen is winnende combo's blijven posten, hieronder mijn weddenschap van vandaag:

19.05u Djurgardens - Hacken » Halftime X @ 2.10
19.30u Sankt Polten - Horn » Sankt Polten DNB @ 1.35
21.00u Mervyn King - Kim Huybrechts » Kim Huybrechts @ 1.55
Totaal quotering: 4.39
5/10

:)
0 Vind ik leuk's
iahim:
Blijkbaar nog weinig animo om te reageren op mijn weddenschappen, of er wordt wel meegespeeld maar niet gemeld.. Enige wat ik kan doen is winnende combo's blijven posten, hieronder mijn weddenschap van vandaag:

19.05u Djurgardens - Hacken » Halftime X @ 2.10
19.30u Sankt Polten - Horn » Sankt Polten DNB @ 1.35
20.00u Wright - Bunting » Wright @ 1.65
Totaal quotering: 4.68
5/10

:)


Ik zou singles gaan spelen i.v.m. combi's :)
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
iahim:
Blijkbaar nog weinig animo om te reageren op mijn weddenschappen, of er wordt wel meegespeeld maar niet gemeld.. Enige wat ik kan doen is winnende combo's blijven posten, hieronder mijn weddenschap van vandaag:

19.05u Djurgardens - Hacken » Halftime X @ 2.10
19.30u Sankt Polten - Horn » Sankt Polten DNB @ 1.35
20.00u Wright - Bunting » Wright @ 1.65
Totaal quotering: 4.68
5/10

:)


Ik zou singles gaan spelen i.v.m. combi's :)


He Thom, bedankt voor je reactie! Zou inderdaad een optie zijn ja, maar dat wil ik pas gaan doen zodra ik een redelijke bankroll heb opgebouwd en de grote competities weer zijn begonnen. Voor de zekerheid heb ik Wright op 't laatste moment nog net vervangen door Huybrechts, geeft m'n combi net wat meer zekerheid hoop ik.. We zullen zien vandaag!
0 Vind ik leuk's
LIVETIP TENNIS

Eguchi - Radwanska » exact games in set 1 = 10

:)
0 Vind ik leuk's
LIVETIP BASKETBALL

Altas - Bombers » 3e kwart = OVER 37,5 pts

:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.