Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Willempie

Tijd om ook maar eens een leden-topic te starten aangezien ik iets nieuws ga proberen vanaf vandaag. Ik ben al van jongs af aan fan van Engels voetbal en heb altijd met een schuin oog de lower leagues gevolg. Sinds dit seizoen ben ik het wat gaan bijhouden en bij gebrek aan voetbal in de grote competitites is dit voor mij een mooie gelegenheid om eens te beginnen met betten op de lower leagues, in dit geval de Conference Premier. Uitleg over de picks voorlopig in het Engels omdat ik geen zin heb mijn uitleg die ik op blogabet (http://romarioutd.blogabet.com/) heb getypt over te typen in het Nederlands.
Mijn 1e 2 picks zijn de volgende:
Cambridge United - Aldershot Town FC: pick Cambridge United -0.5 AH @1.86 sbobet
Going to do something different here and begin betting on the English lower leagues. Something I've been following for some time but didn't know enough about to actually bet on.
Cambridge is the confident leader of the Conference Premier and have won their last 9 home games. Aldershot Town on the other hand find themselves at the 23th place but they started the season with a ten points deduction. They relegated from league 2 last season and aren't having the best season.
I expect Cambridge to win this one: 5/10
Southport FC - Lincoln City: Southport FC +0 AH @1.96 sbobet
Southport plays at home against Lincoln tonight. Southport have been in good form at home this season, winning 5 and drawing 2 out of 8 home games. Meanwhile Lincoln performs horrible away, winning only once out of 9 away games and drawing 3.
The odd for draw no bet stands at 1.96 at sbobet, which I think is a great odd to play Southport plus 0 AH at 5/10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar willempie6
Country flagwillempie6 in 12-11-2013 08:49 Leden topics
in 12-11-2013 08:49 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog 1tje extra voor vanavond:
Leyton Orient - Bristol City FC: Leyton Orient - 0.5 AH @ 1.87 sbobet 5/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.